|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Maj 2008 16:01 Temat postu: Juzek198720- GA16DS oraz GA16DE |
|
|
PIERWSZY NISSAN
Nissan 100nx (targa)
rok 1993
silnik 1.6 16V KAT niezagazowany wersja SPECIAL
Kolor: Granatowy perła
kupiony z przebiegiem: 200tyś.km
obecny przebieg: 240tyś.km
"KRÓTKA" historia zakupu i wrażenia z jazdy
Pewnego dnia szukając auta dla siebie,sportowego i najlepiej o wyglądzie niecodziennym,natchnąłem się na setki.Widząc ich cenę na allegro pomyślałem "...na takie auto mnie nie stać,a szkoda bo fajne..." szukałem mazdy 323F po lifcie ale cena podobna :/ niestety.Któregoś dnia przychodzi ojciec z informacją że znajomy ma do sprzedania fajne auto i że mi się spodoba,3 tyś chce za niego.Ja sobie myślę "... yhy,ciekawe jakie..." kazał mi przyjść i zobaczyć,więc się wybrałem z ciekawości.
Gdy już dochodziłem do miejsca zauważyłem setkę,myślę sobie" ooo to to auto co chciałbym mieć..." wtedy setka stała i pewnie już wiedziała że to ona będzie moja ,ja nic nie wiedząc wszedłem do znajomego ojca po czym wyszliśmy w celu zobaczenia samochodu.Jak się okazało była to dokładnie ta sama setka którą widziałem przed wejściem,gość zachwalał sobie,ojciec mówił że to nissan a nie żaden opel a ja nie mogłem uwierzyć że to auto mogę mieć prawie za połowę ceny niż na internecie.Sprzedający,mi proponował żebym się przejechał nim,ale ja nie chciałem i nie dlatego że coś mi się nie podobało,poprostu dlatego że wiedziałem że jak wsiądę do niego to już nie będę chciał wysiąść.A że nawet jeśli cena była mała nie miałem takiej sumy od razu w kieszeni.Byłem zafascynowany wyglądem,tym jak to auto pracowało,cichutko bez szmerów,stuków poprostu super,ściągany dach, sportowy wygląd,myślałem że to sen.W końcu namówiłem się na przejażdżkę wsiadając odrazu poczułem że nisko się siedzi,zresztą jak każdy kto wsiadał do niego spodobało mi się,wrzuciłem jedynkę i ruszam,dodaję delikatnie gazu i jadę,przejechałem może ze 100m patrzę na licznik a tam już 50km/h.Gazu prawie nie wcisnąłem a auto w momencie miało tyle,zaraz pomyślałem sobie "skoro teraz ma tyle,to ile ma max? " zaje***cie zawróciłem i jadę z powrotem,hamuje...serce mi bije jak szalone.Wysiadłem i wiedziałem że to auto musi być moje,oczywiście sprzedającemu nie dawałem z początku do zrozumienia że je biorę,chociaż i tak pewnie było widać jak naprawde jest.Powiedziałem że auto bardzo fajne,ale nie stać mnie na nie,jakbym miał na tyle to biorę,a tak mogę tylko pomarzyć.Wtedy ojciec powiedział że piszemy umowę,ja zdziwiony...-jak to skąd się zapłaci? a okazało się że ojciec wziął pożyczkę którą ja płaciłem powoli,powoli z wypłaty i tak setka pojawiła się u mnie. Wszyscy mi zazdrościli,każdy się patrzał co to za auto a bez dachu poprostu było super, w słoneczne upalne dni każdy chciał jeździć bez dachu.Po kilku miesiącach auto zacząłem przerabiać na swój wzór,i byłem w nim jeszcze bardziej zakochany.Wkońcu zacząłem wymieniać części które wymagały wymiany,chociaż ich było mało a najbardziej wymieniałem części dlatego żeby było bez awaryjne.Efekt uzyskałem mechanicznie auto w super stanie,jedyne co to wymaga blacharki i malowania.Auto do dziś super,po tym co przeszło ze mną,te piękne chwile,pierwsze szaleństwa,pierwsze drifty na ręcznym ,ma swój charakter i jest wyjątkowe oraz jedyne w swoim rodzaju.Cieszę się że wybór nie padł na jakąś zwykłą mazdę,bądź inne auto,jestem w pełni zadowolony z tego auta za swój niezwykły wygląd i charakter mimo że trochę prac jeszcze nad nim zostało ...
wyposażenie:
Seryjne:)
-niebiesko-czarna welurowa tapicerka
-ABS
-elektryczne lusterka
-elektrycznie regulowane lampy przednie
-regulowana kierownica
-Kierownica MOMO
to chyba tyle,a teraz moje mody i naprawy:
-narazie seryjny dolot + stożek
-strumienica zamiast kata
-Dwie rury wydechowe(z oryginalnego tłumika wychodzi druga rurka)
-nowy akumulator 60Ah/610A Centra
-kable wysokiego napięcie NKG ( Niebieskie)
-kopułka i palec
-nowy alternator boscha
-usunięcie EGR
-przyciemnione tylne szyby wraz z targą folią solar BLACK
-założony spoiler na tylną klapę
-wymontowany silniczek wraz z tylną wycieraczką,w jej miejsce zamontowana antena CB
-radio CB ultra III
-podświetlenie zegarów niebieskie
-centralny zamek z alarmem
-nowy filtr paliwa
-wymieniane przewody podciśnienia
-wyczyszczenie,wspawanie brakujących części nadkola gdzie conajmniej na 2-3 lata rdza nie powinna wyjść
-klocki hamulcowe ferodo przód,obecnie już MEYLE
-tarcze sportowe nawiercane i nacinane ATM by Mikoda
tył speedmax nacinane
-wskaźnik AFR (mieszanka paliwo-powietrze)
planowane:
-Zmienić zderzak na tuning
-założyć dokładki na progi
-zmienić tylny zderzak bądź dodać dokładkę
-jak dobrze pójdzie to kolektor 4-2-1
-omalować całego Nismo,to wszystko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[img][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [/img]
to jest widok jak wyglądają zamontowane głośniczki między kanapą jeden...
[img][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
grają nieźle stanowczo lepiej niż orginał [/img]
Fotki 23 grudnia 2008 -->
a to obecnie mój Nissanek
Dwururka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to przód mojego nismo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to spoiler z bliska
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a tutaj bagażnik z bassem
[link widoczny dla zalogowanych]
ZAKTUALIZOWANO -> 9 sierpnia 09
obecnie skrzynia sprzedana,planowanie przebudowy car audio tak aby zajmowało wszystko jak naj mniej miejsca a jak najlepiej grało
tutaj tarcze ATM by Mikoda
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj CB radio Ultra 3 na podsufitce
[link widoczny dla zalogowanych]
wskaźnik AFR
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mody w pierwszej połowie roku 2010
-Wymiana amortyzatorów i sprężyn przód Weitec
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-Wymiana amortyzatorów Tył seria i sprężyn (twardsze, wyższe i grubsze)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-konserwacja podwozia
[link widoczny dla zalogowanych]
-wymiana siłowników bagażnika od mondeo kombi teraz przynajmniej klapa aż się rwie w górę
[link widoczny dla zalogowanych]
-malowanie końcowego wydechu czarnym lakierem do 690st.C
-założenie termometru w słupku
-wymiana tarcz tylnych na Speed Max nacinane
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze przed wymianą amorków ale po wymianie tarcz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-wymiana klocków przód na Meyle
[link widoczny dla zalogowanych]
i tył na kashiama
[link widoczny dla zalogowanych]
autko na dzień 28.07.10 wygląda tak:
niestety w lesie niema porównania ile tył jest wyżej a ile niżej przód ale tak dla efektu wizualnego różnicy między kołami a karoserią
[link widoczny dla zalogowanych]
a tutaj jak to mniej więcej z przodu wygląda postawnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Film o nissanie Special(pierwszy nissan) niestety musiałem sprzedać:/ jedyna pamiątka jaka mi pozostała:
http://www.youtube.com/watch?v=jP4ZSpcBSxw
DRUGI NISSAN
A więc,od 6.02.2011 jestem posiadaczem drugiej setki tym razem na wtrysku i po liftingu ale od początku...
Zobaczyłem setkę na allegro i spodobał mi się kolor,stan jak i to że ma gaz(zawsze to taniej),ja w swoje poprzednie nie chciałem zakładać ponieważ pewnie znając moje szczęście zaraz miałbym coś urwane przez jakiegoś "fachowca" :/ (w nowym mam urwaną kratkę nawiewu,widać lekkie pęknięcie ale jak chciałbym wyciągnąć to się rozlatuje),a więc do rzeczy.Setka była w Pruszczu Gdańskim,więc zdecydowałem się ją obejrzeć a przy okazji zobaczyć morze po 4latach i pobudzić wspomnienia...Za namową kumpla który pożyczył mi kasę na setkę wybrałem się pociągiem z Częstochowy do Pruszcza Gdańskiego oczywiście z przesiadką ponieważ inaczej bym się tam nie dostał,wyjazd zrobiłem w sobote na wieczór 19.43 żeby na rano być w niedziele ok.5.48 na miejscu.Jako że pierwszy raz jechałem sam tak daleko pociągiem(wcześniej jeździłem tylko autem) byłem nakręcony całą podróżą,ale jednak autem byłbym lepiej zadowolony,trzęsie wyspać się niemożna,w dodatku wszystkiego trzeba pilnować,chociaż zawsze to jakaś przygoda.Bałem się nie przegapić przystanku ani tym bardziej pociągu ponieważ musiałem drugi bilet kupić w Tczewie i dojechać innym pociągiem do Pruszcza.Podróż jako taka,źle nie było zadzwoniłem do gościa od nxa że jestem na miejscu i czekam przy pkp,tak my się wcześniej na oględziny umówili.Było koło 6 rano,ciemno a ja myślałem jak ja zobaczę rdzę czy co jest do roboty,ale spacerując po mieście i czekając na gościa zaczeło się rozwidniać i wychodzić słońce.Więc tyle mnie cieszyło,nie chciałem oczywiście wracać już pociągiem ponieważ ja jak się na coś napale to nie rezygnuje z tego i wiedząc że jeśli będzie to auto miało jaką drobną lub grubszą usterkę a blacha będzie w miarę ok to go wezmę,ale nie chciałem wierzyć że blacha nie jest zła więc wolałem czekać na oględziny.Nastał czas,gość przyjechał samochodem pierwsze co mi się rzuciło w oczy to światła brak spoilerów(ten łysy wygląd) i .... ten brud :/ mina mi zrzedła,jak można sprzedawać auto i go nie umyć :/.Zacząłem myśleć jak ja zobacze co z nim jest nie tak skoro jest brudny jakby pływał albo był autem off road,ale po krótkiej rozmowie na dzień dobry ze sprzedającym kazałem otworzyć bagażnik,i pierwsze co zrobiłem to nadkola,tu moje ździwko patrze a tam praktycznie niema dziur tylko lekki nalot z rdzy na jednym z nadkoli,mój poprzedni ma bardzo widoczne dziury ale na tym nie skończyłem sprawdziłem ręką nadkola od wewnątrz,zewnątrz i tam blacha ok.mówie niemożliwe,jak nówka troche przytarty gdzieś tam ryski ale blacha ok progi zdrowe lekki nalot i na prawej stronie rdza na łączeniu przy słupku ale nie wielka.Sprawdzałem progi,szarpiąc,ciągnąc poprostu nic.Kazałem odpalić silnik auto na sekwencji,odpaliło na benzynie i po chwili wskoczyło na gaz,zero falowania,silnik bez szarpania,ani drgań chodził równo,ale dalej byłem źle nastawiony mimo tego że był w dużo lepszym stanie niż moja stara setka.Chciałem się przejechać bo w aukcji pisało że na skrzyni łożysko słychać,więc chciałem je usłyszeć.Jak ruszyłem to mnie przeraziło,potwierdziły się moje obawy,skrzynia jak w żuku,auto miało średnie hamulce oraz mułowate jak mój stary kadet(byłe auto przed setką) zaraz powróciły niemiłe wspomnienia z gazem,dźwiękiem silnika i przyśpieszeniem,a nawet zapachem(jakby parowało w środku przegrzanym płynem chłodniczym).Nie wiedziałem co robić,byłem w kropce,w dodatku koleś mnie poganiał z kupnem bo o 13 miał być kolejny kupiec który podobno miał go brać,ja nie chciałem by do tego doszło bo auto mi się z wyglądu spodobało i mimo zwykłości miałem chęci zrobić z niego drugą sportówkę(mam do tej pory).Pomyślałem "co będzie to będzie" wiem że tak się nie robi bo można wpaść ale cóż skoro baza dobra to reszte da się i warto wymienić Zakupiłem je,ale mimo że się zdecydowałem i wszystko poszło w miarę ok to i tak miałem wątpliwości.Auto miało już 3 właścicieli ja jestem 4 więc coś mi się nie podobało,mówię albo ma wadę ukrytą ,albo trafia na nieodpowiednich ludzi i ktoś jeździ do czasu dopuki nie trzeba coś zrobić,mówię może z papierami jest problem,ale to się okaże przy rejestracji ;/.Miałem do przejechania z 500km do domu a jeszcze musiałem do Torunia do znajomego podjechać więc wyszło ponad 600km.Nie mogłem sobie odmówić i pojechałem nad Zatokę Gdańską żeby chociaż poczuć to powietrze,jako że czas mnie gonił długo tam nie byłem zadzwoniłem do domu z informacją że zakupiłem kolejną setkę.Ogólnie jechałem bez spania,co mnie dziwiło że tyle wytrzymuję i daję radę,nawet mnie nie zabolały gnaty (wcześniej jak jeździłem nad morze robiłem trzy przystanki ) od sprzedającego miałem zajęty bagażnik rupieciami,alusy,stalówki sprężyny sportowe oraz tube wzmacniacz.Od znajomego z Torunia wziąłem nówki wachacze,skrzynię i parę innych gratów,więc tył był zajęty cały.Ogólnie auto brudne od zewnątrz jak i wewnątrz,niemogłem patrzeć na nie.Patrzyłem przed siebie żeby tego brudu nie widzieć.Po przejechaniu kilkudziesięciu może pare setek kilometrów nie wytrzymałem i zakręciłem na stacje oczyściłem w środku auto,odkurzając wszystko co się dało.Wtedy dopiero mogłem jechać dalej,po kilku godzinach jazdy nawet mi się spodobało to auto,zacząłem się nawet rozglądać po wnętrzu jedyne co to zjeżdżałem do mCdonalda coś przegryźć.Będąc za kółkiem przez 16godzin miałem już dość,chciałem być już w domu i patrzeć na to co kupiłem hehe.Długo to trwało ale dotarłem do domu,znaczy się do swojego miasta pierwsze co to pojechałem na myjnię i porządnie je umyłem(po drodze myjni nie widziałem a jak były to leciała zimna woda i brudu nie domyła :/ ) po tylu godzinach koło 23 byłem w domu i marzyłem tylko o spaniu.Dojechałem autem z rozwalającą się skrzynią(podobno to na mechaniźmie różnicowym łożysko,a nie oporowe) ale dało radę jedyne co to niewiem dlaczego podkusiło mnie zajżeć w połowie drogi pod maskę i zobaczyłem że w zbiorniczku nie ma płynu hamulcowego,kupiłem na stacji i dolałem ale pewnie już się zapowietrzyły hamulce,dlatego takie słabe są.Niebęde dalszej historii pisał co się działo po zakupie,fotki,gruntowne sprzątanie,itp.Powiem tylko że setka dzisiaj wygląda o wiele lepiej,a pierwsze co się zająłem po wynajęciu garażu to blachę chciałem doprowadzić do stanu dobrego,oczywiście niezabrakło przyciemnienia tylnych szyb,jak i skrzyni basowej i lepszego wzmacniacza,radio zostało takie jakie było w aucie kenwooda stare radio które czyta tylko CD ale podoba mi się jak gra i ten odwracany panel:) kiedyś pewnie je zmienie,może jak spłacę auto będe bardziej szedł w tuning a może poprostu się już zestarzałem hehe..Auto zakupiłem z myślą o lepszej bazie jak i tym że silnik na wtrysku więc więcej koni wykręcę,powoli po konserwacji podwozia,zmianie zawieszenia na obniżone i renowacji hamulców przyjdzie kolej na odmulanie silnika ponieważ mam wrażenie że dokładnie auto ma i na gazie i na paliwie z 80KM a mój pierwszy nissan na gaźniku ma ze 100KM niewiem czemu taka różnica ale przyśpieszenie starego a nowego nismo to niebo a ziemia.Potem myślałem dodać jakiś spoilerek żeby agresywnie wyglądał i przestał być "zwykłym autem"a stał się wyjątkowym jak poprzedni.Prawdę mówiąc mało kto się za nim ogląda,bo brak mu tego sportowego wyglądu,brak mu charakteru ale ja to zmienię bo mam nadzieje że gdzieś tam jest ukryty sportowy duch walki a to wszystko przez ludzi którzy go nie chcieli... Może to i głupie ale dla mnie auto to wolność i każde ma coś w sobie wyjątkowego...
22.01.2012 * małe mody: przestawiłem zapłon,musiałem się upewnić,ponieważ chciałem by setka reagowała na gaz tak jak ja chcę,i co się stało?? oczywiście silnik zaczął równiej pracować,ciszej,a reakcja na gaz ...mmmm coś pięknego,hehe nawet dźwięk gdy chcę szybko uciec ze skrzyżowania jest o wiele bardziej rasowy,a tłumika i innych podzespołów nie zmieniałem jeszcze typu kolektor 4-2-1 i tłumik końcowy,teraz mogę powiedzieć że z samochodu jestem w 100% zadowolony,prawie rok się męczyłem i jakoś chodziło,ale teraz widzę że to auto nie czuło się najlepiej.Obecnie chodzi jak marzenie i widocznie tego mu brakowało.
Dane Techniczne i wyposażenie
Nissan 100Nx 93r. Ciemno niebieski perła
Silnik 1.6 16V wtrysk benzyna- gaz sekwencja
wersja z ABSem ,szara tapicerka z dodatkiem czarnego,opony alu 195/50/15 ,targa
moje mody i wymiany
- wymiana pasków alternatora i wspomagania
-zmiana podświetlenia wnętrza na diodowe White Cool
-Alarm z powiadomieniem i centralny 3 siłowniki
-przyciemnione tylne szyby
car audio:
-założenie wzmacniacza Blaupunkt GTA 260
-skrzynia basowa Blaupunkt
-głośniki 210W 40W RMS Blaupunkt 16.5 cm śr w drzwiach
-głośniki w boczkach 13cm pionier 170W 50W RMS
-amortyzatory weitec przód jak narazie
-złote zaciski hamulcowe
-usunięte kolektory hamowania,zastosowane przewody hamulcowe uruchomienie ręcznego
-pomalowana podłoga(spód) na popielaty,stabilizator na czerwono,oraz drążki zmiany biegów
-uszczelnione wycieki w silniku
-wyczyszczenie dekla zaworowego na błysk
-wyczyszczenie z rdzy i pomalowanie od nowa miski olejowej
-wymiana wachaczy na nowe service part
-wymiana końcówek drążków kierowniczych
-ustawienie zbieżności
-kupione nowe opony 2011r bieżnik V 195/50 R 15 letnie
-tylne opony Vredestein 2008r 195/50 R 15 letnie
-tylne amorki Kayaba
-Felgi letnie Titanium srebrne,zimowe Borbet białe wszystko 195/50 R15
-odbudowanie mocowań oprawek oświetlenia na tablice rejestracyjną i wymiana żarówek na LED super mocne białe (15zł szt)
Pierwsze zdjęcia 06.02.2011:
[link widoczny dla zalogowanych]
zdjęcia robione na drugi dzień po zakupie 7.02:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tutaj zdjęcia z ostatnich prac w ciągu 3miesięcy po zakupie auta:
-spód auta:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wydech nie malowany bo jeszcze czeka mnie wycięcie kata
[link widoczny dla zalogowanych]
wtedy jeszcze nie pomalowane zaciski...
[link widoczny dla zalogowanych]
-zawieszenie weiteca przód i wymalowane nadkole
[link widoczny dla zalogowanych]
-wtedy przed wymianą wachaczy i z wielką kupą rdzy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Lewy wachacz nowy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Prawy nowy:
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu na gotowo założony wachacz,pomalowany drążek kierowniczy i stabilizator,a przed malowaniem zacisków-teraz wygląda jeszcze ładniej :
[link widoczny dla zalogowanych]
-uszczelnienie miski olejowej i omalowanie rury kolektorowej:
[link widoczny dla zalogowanych]
-wymiana skrzyni biegów(tymczasowa skrzynia,teraz dźwięk jak w ferrari,nie jak w żuku hehe)
[link widoczny dla zalogowanych]
trochę upaćkana,olejem smarem ale to fotka była zaraz po założeniu skrzyni(dużo później była malowana podłoga co widać w tle)
-sprzęgło Aisin
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz zdjęcia na dzień 25.05.2011:
-wyczyszczony dekiel zaworowy
[link widoczny dla zalogowanych]
-omalowane zaciski na złoto przód i tył
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a tu jak to wygląda ogólnie za felą:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pewnej sesji w końcu kwietnia auto wyglądało tak,teraz się trochę pozmieniało,zaciski,opony,itp...takie drobnostki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogólnie na dzień dzisiejszy różnica jest kolosalna,w prowadzeniu auta,hamowaniu,przyśpieszaniu,jak i samym dźwięku i pracy silnika.Jestem zdziwiony jak można było dopuścić żeby autem jeździć w takim stanie,np.hamowało tylko jedno przednie koło,a ręczny był zacięty,poza tym auto jeździło "okrakiem".Co mnie czeka dalej??to się okaże,napewno już nie pozwolę by było w takim stanie jak ja je kupiłem i mam nadzieje że setka zostanie ze mną na dłuuuugo długo i jeszcze dłużej
KRÓTKIE FILMIKI O NISSANIE DWA KTÓRE NAKRĘCIŁEM NA DZIEŃ 7.08.2011
http://www.youtube.com/watch?v=J646xPEMRJI
http://www.youtube.com/watch?v=E9xiDzS4udE
http://www.youtube.com/watch?v=NApF0nrUL1Q
W filmach chciałem zaprezentować krótko o tym jaki był na początku(pierwsza część filmu)filmik nakręcony zaraz po zakupie w Gdańsku,a następnie mała zabawa że tak powiem,na placu parkingowym(z dala od aut) na wybitym zawieszeniu,słabym przyśpieszeniu i złej przyczepności.Drugi filmik to krótka prezentacja ogólnie samochodu jak wygląda na dzień 7.08,trzeci filmik to kolejna prezentacja samochodu bardziej szczegółowiej,pokazane to co nieda się pokazać bez kanału,lub zobaczyć z zewnątrz...
Kolejne filmiki mam w planach które będą opowiadać(dosłownie) o zmianach jakie zaszły po 7.08.2011.Jakie zmiany,modyfikacje i to jak chcę by wyglądał i chodził oraz co tym kroku zrobiłem...
Nowe pomysły nowy rok i nowe mody(2011-2012):
a więc w planach...
-Wymiana skrzyni biegów już 4sztuka tym razem sprawna a pierwsza jeszcze poczeka,może się nawet nie doczeka założenia
-Montaż reflektorów od Golfa 3 Kupione leżą w garażu
-Założenie kolektora 4-2-1
-Wałki z DSa może nawet cała głowica, kolektor ssący 73C
-założenie poliuretanów kupione,ale na aucie są w połowie założone,reszta poczeka na montaż skrzyni biegów
-założenie spoilera,kupiony(mały tym razem,nie skrzydło,i nawet pasuje ładnie)
-przewody hamulcowe HELL
-I pomalowanie oczywiście całości
a zrobione do 2012.03
-Założona sportowa wkładka simota
-wycięty kat. założona strumienica
-zaślepiony egr
-wymiana uszczelek pompy hamulcowej
-wymieniony tłumik na sportowy dedykowany do Civic`a
-założone światła LED do jazdy dziennej
-wymieniona linka gazu(almera I GA14DE-GA16DE)
-założony termometr z zegarem sterowanym radiowo,pasujący do wnętrza
-zamontowane radio Blaupunkt 2012r pasujące do wnętrza
-zamontowane kompletne głośniki tył 5 x7 blaupunkt
-zamontowany kondensator 2Farady do wzmacniacza
-przyśpieszenie zapłonu i od tej pory wyścigówka a nie muł bagienny
27 maj 2012
-wymieniona skrzynia biegów(przynajmniej teraz jest cisza)
-wymiana kolektora wydechowego na 4-2-1
[link widoczny dla zalogowanych]
-Zmiana świateł na angel eyes z golfa 3
[link widoczny dla zalogowanych]
-wkład filtra powietrza sportowy Simota
[link widoczny dla zalogowanych]
-spoiler oryginał Nissan 100Nx
[link widoczny dla zalogowanych]
-Tłumik z nierdzewki honda civic
[link widoczny dla zalogowanych]
-kolektor dolotowy 73C
[link widoczny dla zalogowanych]
-rozpórka przód
[link widoczny dla zalogowanych]
-rozpórka tył
[link widoczny dla zalogowanych]
-tarcze przód Speedmax nacinane i nawiercane i klocki kashiama
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Juzek198720 dnia 11 Paź 2012 20:33 , w całości zmieniany 42 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Andrych
Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jadów (okolice W-wy)
|
Wysłany: 25 Maj 2008 18:25 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcia możesz wrzucać tu, potem na stronie podajesz np linki do zdjęć (rubryka bodajże "Direct link to image" czy coś takiego ). Takie coś robisz z każdym zdjęciem po kolei.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Maj 2008 19:14 Temat postu: |
|
|
dzięki Andrych, już próbuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Maj 2008 19:22 Temat postu: |
|
|
kurcze coś niebardzo chce iść :/ ale będe próbował dalej
a te fotki będą odrazu widoczne czy będzie trzeba klikać na linka żeby obejrzeć fotkę?? mi chodzi odrazu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Maj 2008 20:13 Temat postu: |
|
|
już się wszystko udało dzięki Andrych bóg Ci to w dzieciach wynagrodzi haha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nitarda
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Maj 2008 21:37 Temat postu: |
|
|
zapraszam na zlot na przeczyce w przyszłości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Maj 2008 22:09 Temat postu: |
|
|
Juzek198720 napisał: | już się wszystko udało dzięki Andrych bóg Ci to w dzieciach wynagrodzi haha |
Posty możesz edytować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Maj 2008 22:15 Temat postu: |
|
|
co do strumienicy to jaką masz ? masz jakies foto ?
gdzie zakupiłeś ? i jakas roznica ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrych
Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jadów (okolice W-wy)
|
Wysłany: 25 Maj 2008 22:26 Temat postu: |
|
|
Juzek198720 napisał: | już się wszystko udało dzięki Andrych bóg Ci to w dzieciach wynagrodzi haha |
Nie ma problemu, tylko tak jak już wcześniej napisał sykul, posty to lepiej edytować, a nie pisać jeden po drugim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CzarnaWanilka
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Maj 2008 10:55 Temat postu: |
|
|
fajne autko, felgi a'la borbety A, kierownica - czy ja dobrze widze - niebieski metalic?
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Maj 2008 15:45 Temat postu: |
|
|
Spoko spoko już będę wiedział że lepiej edytować
Noo na zlocik w przyszłości wpadnę jeśli będę wolny
co do strumienicy to raczej nie wiem jakiej firmy jest bo poprostu pojechałem do zakładu co specjalizują się w zakładaniu strumienic i tłumików i poprostu założyłem a nie pytałem się jaką wiem tylko tyle że koszt z pół roku temu wynosił 120zł z założeniem,a osiągi?? znacznie szybciej autko przyśpieszało także wyszło to co miałem zamiar zrobić ale fotki strumienicy mogę wkleić podobna do poprzedniego kata
hehe tak tak Wanilka na kierownicy niebieski metalik ale to tylko gumowy i w trzech miejscach jak dam fotki to zobaczysz ,a felgi ahh.. tak mnie można jedynie rozpoznać bo nikt niema takich samych jak ja przynajmniej w Czewie ale powiem Ci że Ty na tle setki mi się bardziej podobasz hehe pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Juzek198720 dnia 26 Maj 2008 15:48 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 27 Maj 2008 21:49 Temat postu: |
|
|
elo Juzek, noo widze że furka spoko, ale jak te głośniczki wpakowałeś to nie wiem ;p Szacun ;] Ciesze się ze doszedłes co to jest tam u mnie te aluminiowe hehe, polecam, jak będziesz miał gazik, zakładaj blosika i fruwaj ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zwoli dnia 27 Maj 2008 22:23 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
nitarda
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Maj 2008 7:51 Temat postu: |
|
|
ojoj bez obrazy ale te głośniki z tyłu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nitarda dnia 28 Maj 2008 7:51 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Maj 2008 8:04 Temat postu: |
|
|
nitarda napisał: | ojoj bez obrazy ale te głośniki z tyłu |
nie mialy one trafic na tylną półkę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Maj 2008 12:59 Temat postu: |
|
|
Hejka Zwoli no doszłem dzięki Andrychowi co to jest to aluminiowe ,a jeśli chodzi o gazik to narazie nie jestem przekonany co do niego bo wiesz ja czasami lubię wcisnąć a na gazie już jedno auto zajechałem także narazie o założeniu niemyśle a nawet jeśli będe zakładał to gazu będe używał jak najmniej
co do głośników to niestety nie mogłem je na tylną półkę wrzucić bo czasem mam złożone siedzenia i mógłbym je wtedy zniszczyć a tak nieprzeszkadzają niczemu ani nikomu ,aha w bagażniku mam skrzynię basową a gdy składam siedzenia to kładę ją za siedzenia pasażera bo za moim się nie zmieści hehehe a tak wogóle to prawie wcale są one niewidoczne a niektórzy myślą że to oryginalnie zakładane co lepsze mam na tylnej i bocznych tylnych folię ala lustro weneckie i zabardzo nie widać tam co mam w środku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|