Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Gru 2013 23:50 Temat postu: |
|
|
jutro będę działać, bo niestety nie mam swojego klucza do świec. nie, przewody są dobrze po podłączane, to miałęm opisane bardzo dokłądnie dzięki za odpowiedź Jacku:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Gru 2013 9:44 Temat postu: |
|
|
klucz kupisz na każdej stacji do 15 zł a przyda się na przyszłość .Jak sprawdzisz świece i iskrę to napisz jak sytuacja to będziemy myśleć co dalej kombinować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Gru 2013 12:39 Temat postu: |
|
|
świece sprawdzone- sprawne. iskra również.
paliwo powrotem wali aż miło.
napięcie na wtryskach sprawdzone- jest...
ręce opadają i pomysły powoli się kończą...
co do klucza, sąsiad za płotem ma taki i bez oportu użycza, taki lepszy nasadowy, który wiem że sie nie podda
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 07 Gru 2013 12:41 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojo
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Gru 2013 12:43 Temat postu: |
|
|
Moze zaplonem poruszaj moze byc ekstremalnie przyspieszony badz opózniony
Czujnik polozenia wału, on tez moze miec cos wspolnego?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kojo dnia 07 Gru 2013 12:44 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Gru 2013 12:54 Temat postu: |
|
|
kojo, czujnik sprawdzony- sprawny na 100%
zapłonem również kręciłem...
jest progres
udało się odpalić bestie.
tak jak pisał Jacek, tak zrobiłem. sprawdzam świece czy mokre...- i co? suchutkie jak pieprz.
tak więc co teraz blokuje wtryski? przecież napięcie na wtryskach jest...
mimo to postanowiłem podączyć LPG- było w aucie które posłóżyło mi za dawce organów. efekt był taki, że micrunia odpaliła od strzału
http://www.youtube.com/watch?v=EttrJEi1KaM&feature=youtu.be
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 07 Gru 2013 14:13 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Gru 2013 19:50 Temat postu: |
|
|
No nareszcie wielkie brawa , że wszystko sam ogarnąłeś Majchrzoczek!
Ta micra narobi zamieszania, kiedy jedziemy na hondy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Gru 2013 22:55 Temat postu: |
|
|
majchrzok napisał: | świece sprawdzone- sprawne. iskra również.
paliwo powrotem wali aż miło.
napięcie na wtryskach sprawdzone- jest...
ręce opadają i pomysły powoli się kończą...
co do klucza, sąsiad za płotem ma taki i bez oportu użycza, taki lepszy nasadowy, który wiem że sie nie podda |
Po tym poście miałem pytać czy świece zalewa czy są suche ale widzę że w końcu się udało odpalić gratulacje.
Teraz wystarczy znaleźć przyczynę dlaczego nie chodzi na PB , czyli mówisz że paliwo przechodzi przez listwę wtryskową i wraca powrotem do baku tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Gru 2013 23:34 Temat postu: |
|
|
tzn, chodzi tylko na PB.
Z mojego rozumowania i z tego co potwierdził mi mariusz z NZ, wynika, że instalacja od wtrysków musi być gdzieś "przerwana" co powodowało że nie szło go odpalić. wystarczyło, że podłączyłem elektryke instalki lpg co zmostkowało to przerwanie i w tym momencie wtryski zaczynają pracować.
co dziwne, zawsze wydawało mi się , że instalacje sekwencyjne odłączają pompe paliwa nie wtryski...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ŁUKASZ-16 NX-ÓW CZESCI
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁUKÓW-WARSZAWA Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Gru 2013 10:49 Temat postu: |
|
|
Sekwencję masz podpiętą pod wiązkę idącą od wtrysków do kompa z nissana -i połączenie ecu nissana z wtryskami idzie przez komputer od gazu każda sekwencja tak ma ,bez komputera gazu nie da rady odpalić ,chyba że zrobić mostek na kostce .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Gru 2013 12:20 Temat postu: |
|
|
mostku nie będzie, musze wyczaić w którym miejscu jest "wlutowana" kostka od steronika lpg i zrobić tam ciągłość wiązki..
ale dzięki za wszystkie porady i pomoc techniczną
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 08 Gru 2013 12:23 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojo
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Gru 2013 18:05 Temat postu: |
|
|
Dobra nowina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Gru 2013 22:08 Temat postu: |
|
|
No niestety w każdej generacji gazu pompa chodzi na okrągło tylko odcinane są wtryski. Znalezienie i poprawienie wiązki nie powinno Ci zająć długo nawet możesz iść po instalacji od LPG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Gru 2013 13:16 Temat postu: |
|
|
To już z górki, ładnie to poukładać, opeszelkować, otejpować, nie szczędzić fundamentu krajowego tuningu, czyli trytytków i jazda na ulicę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Gru 2013 18:42 Temat postu: |
|
|
żeby nie było że się nic nie dzieje, micre co jakiś czas ogarniam. ostatnimi czasy brakowało chwil by posiedzieć troszke przy aucie. zrobione zostało mocowanie chłodnicy, wybierak skrzyni biegów. czekam na samą chłodnice, bo niestety miejsca jest na tyle mało, że musiałem przerobić górny króciec chłodnicy tak aby wychodził nie prostopadle do silnika a równolegle. znajomy który ogarnia plastiki stwierdził że nie ma problemu więc zobaczymy czy się uda.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 28 Gru 2013 17:00 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Gru 2013 17:13 Temat postu: |
|
|
tak jak mówiłem trochę zdjęć...
auto wygląda nadal tak:
W końcu udało mi się ogarnąc zwrotnice tak jak powinny być od początku...
otóż, zwrotnica pochodzi z micry k11. w nią jest włożone łożysko auta "ROVER MAESTRO" i w to wchodzi piasta z sunnego.
szkoda tylko, że podane wymiary na stornie producenta troszkę odbiegają od rzeczywistości... ale jak to mówią nie ma dyda na mariole i taki myk z piastą rozwiązał problem zbyt lekko wchodzącej piasty w łożysko:
i tu cała zwrotnica:
przed:
i po :
dodatkowo to był idealny czas aby zabrać sie za przednie zaciski z sunny gti. pomalowane zostały na kolor czarny młotkowy farbą hammerite. dlaczego tym? - bo to już sprawdzony przeze mnie sposób. w 100NX tak pomalowane bębny z tyłu wytrzymały bez zewnętrznej korozji ok 5 lat.
i tu potrzebne bebeszki do złożenia całości do kupy:
koszt gumek u znajomego sprzedawcy to 17zł na stronę. w necie najtańsze jakie znalazłem były po 24 zł tak więc czasami nie warto polegać tylko i wyłącznie na internecie przy zakupie części
jutro ogarniania ciąg dalszy, tzn zaciski muszą być poskładane i przykręcone do zwrotnicy abym mógł gotowca wkładać do micry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|