|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Kwi 2011 21:22 Temat postu: Marian - SR20DET AWD (ex. GA16DE, SR20DE) |
|
|
Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Historia:
Jestem w posiadaniu trzeciego już z kolei czerwonego Nissana 100NX w nadwoziu Targa, tym razem rocznik 1994.
Pierwsza "setka" rocznik 90' została w październiku 2004 sprowadzona z Niemiec po lekkiej stłuczce lewej strony i doprowadzona w Polsce do użytku. Byłem jej piątym właścicielem, z czego pierwszym w Polsce. W między czasie mojego użytkowania samochód został skradziony i ku zdziwieniu odzyskany przez Policję. W międzyczasie moja seryjna "setka" doczekała się paru usprawnień w postaci chociażby SWAPu silnika z GA16DS na SR20DE, felg alu 16" czy hamulców z GTI na przodzie. Niestety po siedmiu latach jazdy skończyłem "setką" na lampie. Służyła jako dawca części dla mojej drugiej "setki"...
Druga "setka" rocznik 91' została zakupiona na początku sierpnia 2011 w opłakanym stanie za grosze we Wrocławiu z silnikiem GA16DS. Samochód po poważnej stłuczce frontalnej, z poobijanymi drzwiami, przednimi błotnikami, pogiętą maską i ogólnie zniszczonym przednim pasie. Silnik w dobrym stanie, progi, błotniki, maska i zderzak do wymiany, pas do przespawania - ogólnie mnóstwo roboty mnie przy nim czekało. Prace były mozolne i trwały do początku grudnia 2011 kiedy to zakończyłem fazę wskrzeszania do stanu użyteczności publicznej i przeszczepiłem serce na SR20DE. Auto dostało w międzyczasie felgi alu 14" potem zregenerowane alu 16", hamulce z GTI na przodzie, znacznie większą pompę hamulcową i serwo z Nissana Altimy, ECU 150KM z Nissana Primery i zegary cyfrowe z impulsatorem od amerykańskiej wersji Nissana NX1600. Auto prosiło się o poważną blacharkę i lakierowanie, jednak szacując koszta tego zabiegu podjąłem decyzję o poszukiwaniu trzeciej "setki" w znacznie lepszym stanie blacharskim do niewielkich przeróbek blacharskich i lakierowania...
Trzecia "setka" rocznik 94' została zakupiona w czerwcu 2012 pod Lublinem jako uszkodzona. Musiałem sprowadzić ją do domu na lawecie, ze względu na uszkodzony silnik GA16DE 102KM. Ponadto setka w dobrym stanie blacharskim, zdrową podłogą i progami. Do poprawy nadawały się tylne kielichy (mimo że były już robione) i do zrobienia od podstaw tylne nadkola. Auto przeszło gruntowną renowację blacharsko-lakierniczą w lipcu 2012. W połowie sierpnia 2012 już jeździło z silnikiem i całym osprzętem z poprzedniej setki oraz wzbogacona o parę ciekawych fantów. Na początku roku 2013 padła decyzja o uturbieniu setki poprzez przekładkę silnika SR20DET i napędu AWD z Pulsara GTI-R. Dawca został znaleziony i zakupiony w marcu jako auto z uszkodzonym silnikiem i kiepską blachą. Pod koniec maja zakończono powolne prace nad wskrzeszeniem SR20DET do życia i rozpoczęto przygotowania do mozolnej przekładki...
"Nissanowska setka" jest moim pierwszym samochodem. Wiążę z nią wiele miłych chwil młodości, czasów studenckich, dorastania. Towarzyszyła mi odkąd pamiętam i nie zamierzam się jej tak łatwo pozbyć. Muszę przyznać się bez bicia, że początkowo traktowałem ją niezbyt lekko, twierdząc, że samochód i tak jest przejściowy, tylko do nauki jazdy i przesiądę się na coś innego. Cóż... zauroczył mnie bardzo mocno. Wolę wpakować w to auto z rozwagą parę dobrych tysięcy PLN i móc cieszyć się pięknie zachowanym youngtimerem, niż kupować coś nowszego. Wiem, że nie jest to auto rodzinne, wszechstronne, duże, ale samochód do takich rzeczy już posiadamy z narzeczoną. Marzy mi się moment, kiedy będę mógł swoim dzieciom, dorastającym w tematach motoryzacji, przedstawić mocno zmodowaną, nadal kontrowersyjną z wyglądu "setkę", jako zadbanego klasyka...
Mój rewir - Stryków koło Łodzi
Model:
Nissan 100NX, GA16DE 102KM, rocznik 1994, Targa
Modyfikacje:
silnik:
SR20DET z GTi-R'a
Głowica po kompletnym remoncie
Wał nominalny z SR20DET S14a przegwintowany na zamach z GTi-R'a
Panewki korbowodowe, główne i oporowe ACL Race
Pierścienie tłokowe Teikoku Pistons
Uszczelka pod głowicą Victor Reinz 1.2mm
MBC ProPerfekt (z kulką) ustawiony na 1.0 Bar + BOV
zregenerowana turbosprężarka
usunięty filtr węglowy
dolot:
FMIC z rdzeniem 550x180x65mm + CAI zakończone dużym filtrem SIMOTA w nadkolu + odseparowana odma
wydech:
kolektor rurowy Japspeed + reszta 5zigen Pro Racer ZZ + Silencer
bandaż termoizolacyjny na całej długości
brak katalizatora
zawieszenie:
GAB z regulacją (bliźniacza konstrukcja do Kayaba AGX)
rozpórka tylna górna, przednia dolna, środkowa
hamulce:
pompa hamulcowa BM-57 (17/16 cala) z Nissana 350z
Przód - zaciski 4-tłoczkowe Brembo z Alfy Romeo GTV + tarcze Mikoda nacinane 300x24 + klocki TRW
Tył - ori GTi-R + jakieś stare tarcze 258x9 z tyłu + klocki TRW
napęd:
kompletny napęd AWD z GTi-R'a
wzmocniony oryginalny docisk sprzęgła Exedy w UK (dwie sprężyny)
tarcza sprzęgłowa spiekowa ACT 6-PAD z tłumikiem drgań skrętnych
odelżone koło zamachowe (5kg, czyli 60% masy początkowej)
short shifter
felgi aluminiowe złote Drag Wheels DR-9 z polerowanym srebrnym rantem w rozmiarze 7Jx16" ET40
opony letnie Toyo PROXES T1-R 205/45R16
dystanse na przedniej osi +15mm na stronę
elektronika:
wiązka z GTi-R'a RHD przerobiona na 100NX LHD + ECU z GTi'Ra
zegary cyfrowe USDM z Nissana NX1600 1.6
dodatkowe wskaźniki i elektroniczny panel nawiewu z GTi-R'a
składane i podgrzewane lusterka z GTi-R'a + przełącznik sterowania lusterek z S13 (bodajże)
akumulator z tyłu w bagażniku + okablowanie 70mm2
bezpośrednie podpięcie zasilania pompy paliwa do aku
Uwagi:
Nie zamierzam robić z "Setki" grającego pudła - jak dla mnie wystarczy najprostsze radio z wyjściem USB na pendrive'a + 2 głośniki w drzwiach.
Zdjęcia:
czerwiec 2013 - do teraz: rozpoczęcie projektu przekładki SR20DET i napędu AWD:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
marzec 2013 - maj 2013: zakup uszkodzonego Pulsara GTI-R jako dawcy części do setki i jego naprawa (regeneracja turbosprężarki, uszczelnienie dolotu, testy):
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
wrzesień 2012 - luty 2013: cieszenie się Nismo, pielęgnowanie i zbieranie nowych fantów (bandaż na kolektor, trzy rozpórki, zaciski Brembo, sprzęgło Exedy Stage 2 Racing, kolektor Japspeed pod turbo T28, pompa BM57, Ecumaster DET3):
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
czerwiec 2012 - sierpień 2012: zakup trzeciej "setki", blacharka, lakier, SWAP z GA16DE na SR20DE i lekkie mody (odmalowanie silnika, odelżone koło zamachowe, wydech 2.5", mod rozrządu, przyspieszony zapłon, tarcze GTI na tylnej osi, usunięcie ABS):
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
grudzień 2011 - czerwiec 2012 - parę nowych fantów (alufelgi Aluett 14", pompa BM-44, większe serwo, ECU z P10 eGT, zegary Digital + impulsator, alufelgi Drag Wheels 16" + Toyo T1R):
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
grudzień 2011 - "setka" z 91' po przeszczepie SR20DE, naprawie nadwozia i renowacji wnętrza:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
sierpień - grudzień 2011 - prace nad wskrzeszeniem "setki" z 91' i przeszczep SR20DE z "setki" z 90':
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
sierpień 2011 - "setka" z 91' po frontalnej stłuczce, kupiona za grosze ubiegająca się o przeszczep silnika i porządną operację plastyczną:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
lipiec 2011 - "setka" z 90' po zaliczeniu lampy ulicznej z przeznaczeniem jako dawca organów:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
maj 2011 - zdjęcia po przekładce z GA16DS na SR20DE z Infiniti G20 150KM
[link widoczny dla zalogowanych]
kwiecień 2011 - zdjęcia "setki" z 90':
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][/list:u
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 27 Lip 2014 9:08 , w całości zmieniany 43 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Kwi 2011 16:29 Temat postu: |
|
|
"7Jx16" ET40 (+dystanse jak będzie trzeba) "
raczej będzie trzeba
czekamy na fotki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Kwi 2011 21:20 Temat postu: |
|
|
Do ET 40 wydaje mi sie ze dystanse nie beda potrzebne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Kwi 2011 11:21 Temat postu: |
|
|
Felgi Drag Wheels DR9 7Jx16" ET40 są już kupione i czekają tylko na zamówione opony Toyo PROXES T1-R w rozmiarze 205/45R16. Póki co, leżą w pokoju i cieszą oko.
Do zestawu zamówione są także nakrętki zabezpieczające firmy Rally Manufacturing Inc oraz ukryte wentyle firmy Alcar.
Kwestia dystansów wyjaśni się dopiero po przymiarkach felgi z oponami - trzeba czekać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Kwi 2011 13:29 Temat postu: |
|
|
Pokaż fotki setkii !!
Na 1000000000% będą te felgi wyglądać zajebiście !!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Kwi 2011 17:47 Temat postu: |
|
|
W najbliższy poniedziałek, czyli jutro, powinien dojść komplet opon Toyo PROXES T1-R w rozmiarze 205/45R16.
Niestety jutro wyjeżdżam i pojawię się w domu dopiero w piątek wieczorem. Tym sposobem przymiarka opon na nowe felgi i tym samym kół do "setki" odkłada się w czasie do weekendu.
Jeśli chodzi o zdjęcia to pojawią się w weekend. Mam nadzieję, że auto będzie stało już na felgach Drag Wheels z oponami Toyo. Zamierzam zdjęciami obnażyć wszystkie niedociągnięcia, wgniecenia, zmatowienia, ubytki blacharskie i lakiernicze mojego Nissana. Takie podejście do sprawy fotografowania byłoby dla mnie najlepszą siłą napędową, aby jak najprędzej pozbyć się ubytków, wad i doprowadzić setkę to świetności zewnętrznej. W sumie dopóki tego nie zrobię, to setka na nowych felgach będzie wyglądała, mówiąc szczerze... śmiechowo i trochę komicznie. Prace lakiernicze planuję wstępnie na początek maja. Proszę trzymać kciuki! Po blacharce i lakierowaniu zamieszczę zdjęcia tych samych miejsc wcześniej sfotografowanych - przedstawię postęp prac i jakość wykonania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
alabama
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin, LU Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2011 23:50 Temat postu: |
|
|
no i to jest właściwe podejście! powodzenia! ja też nie mogę się już doczekać fotek!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Kwi 2011 12:23 Temat postu: |
|
|
Felgi Drag Wheels DR9 7Jx16" ET40 w komplecie z oponami Toyo PROXES T1-R w rozmiarze 205/45R16 już założone na "setkę".
Obyło się bez jakichkolwiek dystansów na szczęście - nic nie ociera, nic nie dobija.
EDIT:
Z racji nadmiaru pracy, zdjęcia pojawią się w najbliższy czwartek wieczorem. Przepraszam za opóźnienia...
Plany modyfikacji mojej "setki" znacznie się pozmieniały, gdyż posłuszeństwa odmówiły bębny na tylnej osi. W związku z tym, postanowiłem zamówić SWAP hamulcy na tył z Nissana 100NX 2.0 GTI, czyli tarcze 258x9mm, do tego zwrotnice, jarzma, zacisk. Już w pogotowiu czeka płyn hamulcowy ATE DOT4 TYP 200 do odpowietrzania układu hamulcowego. Przy okazji wymiany zwrotnic, wymienię sprężyny na produkt MTS Technik -35/-35, dodam dłuższe szpilki i zamontuję dystanse do kół zarówno na przód jak i na tył. Po zabiegu oczywiście pochwalę się efektami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 19 Kwi 2011 20:25 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Kwi 2011 10:31 Temat postu: |
|
|
i jak tam kolego dodasz fotki ? Bo chyba nie tylko ja jestem bardzo ciekawy jak twoja setka wygląda
pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Camel
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Kwi 2011 14:07 Temat postu: |
|
|
true ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Kwi 2011 19:40 Temat postu: |
|
|
Dodałem nareszcie parę zdjęć - są w pierwszym poście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Kwi 2011 20:50 Temat postu: |
|
|
No z glebą i pakietem Gti Najpiękniejsze nismo w klubie , ale bez tego też fajniutko i nie widać że te felgi to 16''
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Kwi 2011 21:34 Temat postu: |
|
|
o ku*wa spoko kółko , zrób nadkola , walnij glebę , pomalj progi jak Hasco i będzie gitara nawet bez pakietów żadnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hasco
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Kwi 2011 22:52 Temat postu: Kolko |
|
|
Podoba mi się na tej feldze, no i czerwona setka, jak dla mnie nieźle..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Kwi 2011 11:31 Temat postu: |
|
|
Gleba rzeczywiście przyda się "setce" i to bardzo.
Co do blacharki, to będzie przy niej dużo roboty - progi, nadkola, masa odprysków na masce, dachu targa, naprostowanie przedniego zderzaka, wypukanie tylnego zderzaka, wymiana wszystkich uszczelek i listew przedniej szyby i mnóstwo innej roboty, ehh...
Z pakietów GTI nie skorzystam. Progi od Hasco w kolorze nadwozia podobają mi się, tak samo spód tylnego zderzaka. Ja na pewno zrezygnuję z tego trójkąta plastikowego przed tylnym kołem na progu i pewnie z lotki w przednim zderzaku poprzecznej - będzie większa dziura. Do tego wszystko jak leci będzie maźnięte ciemniejszą czerwienią, oprócz listew szyb bocznych, które idą w czerń. Zastanawiam się nad dachem w kolorze głębokiej czerni (pod listwy bocznych szyb), ale coś czuję wstępnie, że to pomysł nietrafiony...
Na 1-go maja szykuje się sporo modyfikacji. Mają w planach dotrzeć sprężyny obniżające (jednak JAMEX a nie MTS), dłuższe szpilki piasty, dystanse przód/tył, zwrotnice tył z GTI, jarzma, zaciski, klocki, tarcze.
Tak więc planuję, że "setka" wejdzie w majówkę jeszcze szersza, niższa i z tarczami na obu osiach. Oby udało się!
Pozdrawiam wszystkich śledzących mój wątek!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|