Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Marian - SR20DET AWD (ex. GA16DE, SR20DE)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Kwi 2011 21:22     Temat postu: Marian - SR20DET AWD (ex. GA16DE, SR20DE)

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Historia:
    Jestem w posiadaniu trzeciego już z kolei czerwonego Nissana 100NX w nadwoziu Targa, tym razem rocznik 1994.

    Pierwsza "setka" rocznik 90' została w październiku 2004 sprowadzona z Niemiec po lekkiej stłuczce lewej strony i doprowadzona w Polsce do użytku. Byłem jej piątym właścicielem, z czego pierwszym w Polsce. W między czasie mojego użytkowania samochód został skradziony i ku zdziwieniu odzyskany przez Policję. W międzyczasie moja seryjna "setka" doczekała się paru usprawnień w postaci chociażby SWAPu silnika z GA16DS na SR20DE, felg alu 16" czy hamulców z GTI na przodzie. Niestety po siedmiu latach jazdy skończyłem "setką" na lampie. Służyła jako dawca części dla mojej drugiej "setki"...

    Druga "setka" rocznik 91' została zakupiona na początku sierpnia 2011 w opłakanym stanie za grosze we Wrocławiu z silnikiem GA16DS. Samochód po poważnej stłuczce frontalnej, z poobijanymi drzwiami, przednimi błotnikami, pogiętą maską i ogólnie zniszczonym przednim pasie. Silnik w dobrym stanie, progi, błotniki, maska i zderzak do wymiany, pas do przespawania - ogólnie mnóstwo roboty mnie przy nim czekało. Prace były mozolne i trwały do początku grudnia 2011 kiedy to zakończyłem fazę wskrzeszania do stanu użyteczności publicznej i przeszczepiłem serce na SR20DE. Auto dostało w międzyczasie felgi alu 14" potem zregenerowane alu 16", hamulce z GTI na przodzie, znacznie większą pompę hamulcową i serwo z Nissana Altimy, ECU 150KM z Nissana Primery i zegary cyfrowe z impulsatorem od amerykańskiej wersji Nissana NX1600. Auto prosiło się o poważną blacharkę i lakierowanie, jednak szacując koszta tego zabiegu podjąłem decyzję o poszukiwaniu trzeciej "setki" w znacznie lepszym stanie blacharskim do niewielkich przeróbek blacharskich i lakierowania...

    Trzecia "setka" rocznik 94' została zakupiona w czerwcu 2012 pod Lublinem jako uszkodzona. Musiałem sprowadzić ją do domu na lawecie, ze względu na uszkodzony silnik GA16DE 102KM. Ponadto setka w dobrym stanie blacharskim, zdrową podłogą i progami. Do poprawy nadawały się tylne kielichy (mimo że były już robione) i do zrobienia od podstaw tylne nadkola. Auto przeszło gruntowną renowację blacharsko-lakierniczą w lipcu 2012. W połowie sierpnia 2012 już jeździło z silnikiem i całym osprzętem z poprzedniej setki oraz wzbogacona o parę ciekawych fantów. Na początku roku 2013 padła decyzja o uturbieniu setki poprzez przekładkę silnika SR20DET i napędu AWD z Pulsara GTI-R. Dawca został znaleziony i zakupiony w marcu jako auto z uszkodzonym silnikiem i kiepską blachą. Pod koniec maja zakończono powolne prace nad wskrzeszeniem SR20DET do życia i rozpoczęto przygotowania do mozolnej przekładki...

    "Nissanowska setka" jest moim pierwszym samochodem. Wiążę z nią wiele miłych chwil młodości, czasów studenckich, dorastania. Towarzyszyła mi odkąd pamiętam i nie zamierzam się jej tak łatwo pozbyć. Muszę przyznać się bez bicia, że początkowo traktowałem ją niezbyt lekko, twierdząc, że samochód i tak jest przejściowy, tylko do nauki jazdy i przesiądę się na coś innego. Cóż... zauroczył mnie bardzo mocno. Wolę wpakować w to auto z rozwagą parę dobrych tysięcy PLN i móc cieszyć się pięknie zachowanym youngtimerem, niż kupować coś nowszego. Wiem, że nie jest to auto rodzinne, wszechstronne, duże, ale samochód do takich rzeczy już posiadamy z narzeczoną. Marzy mi się moment, kiedy będę mógł swoim dzieciom, dorastającym w tematach motoryzacji, przedstawić mocno zmodowaną, nadal kontrowersyjną z wyglądu "setkę", jako zadbanego klasyka...

    Mój rewir - Stryków koło Łodzi

Model:
    Nissan 100NX, GA16DE 102KM, rocznik 1994, Targa

Modyfikacje:
    silnik:
    SR20DET z GTi-R'a
    Głowica po kompletnym remoncie
    Wał nominalny z SR20DET S14a przegwintowany na zamach z GTi-R'a
    Panewki korbowodowe, główne i oporowe ACL Race
    Pierścienie tłokowe Teikoku Pistons
    Uszczelka pod głowicą Victor Reinz 1.2mm
    MBC ProPerfekt (z kulką) ustawiony na 1.0 Bar + BOV
    zregenerowana turbosprężarka
    usunięty filtr węglowy

    dolot:
    FMIC z rdzeniem 550x180x65mm + CAI zakończone dużym filtrem SIMOTA w nadkolu + odseparowana odma

    wydech:
    kolektor rurowy Japspeed + reszta 5zigen Pro Racer ZZ + Silencer
    bandaż termoizolacyjny na całej długości
    brak katalizatora

    zawieszenie:
    GAB z regulacją (bliźniacza konstrukcja do Kayaba AGX)
    rozpórka tylna górna, przednia dolna, środkowa

    hamulce:
    pompa hamulcowa BM-57 (17/16 cala) z Nissana 350z
    Przód - zaciski 4-tłoczkowe Brembo z Alfy Romeo GTV + tarcze Mikoda nacinane 300x24 + klocki TRW
    Tył - ori GTi-R + jakieś stare tarcze 258x9 z tyłu + klocki TRW

    napęd:
    kompletny napęd AWD z GTi-R'a
    wzmocniony oryginalny docisk sprzęgła Exedy w UK (dwie sprężyny)
    tarcza sprzęgłowa spiekowa ACT 6-PAD z tłumikiem drgań skrętnych
    odelżone koło zamachowe (5kg, czyli 60% masy początkowej)
    short shifter
    felgi aluminiowe złote Drag Wheels DR-9 z polerowanym srebrnym rantem w rozmiarze 7Jx16" ET40
    opony letnie Toyo PROXES T1-R 205/45R16
    dystanse na przedniej osi +15mm na stronę

    elektronika:
    wiązka z GTi-R'a RHD przerobiona na 100NX LHD + ECU z GTi'Ra
    zegary cyfrowe USDM z Nissana NX1600 1.6
    dodatkowe wskaźniki i elektroniczny panel nawiewu z GTi-R'a
    składane i podgrzewane lusterka z GTi-R'a + przełącznik sterowania lusterek z S13 (bodajże)
    akumulator z tyłu w bagażniku + okablowanie 70mm2
    bezpośrednie podpięcie zasilania pompy paliwa do aku

Uwagi:
    Nie zamierzam robić z "Setki" grającego pudła - jak dla mnie wystarczy najprostsze radio z wyjściem USB na pendrive'a + 2 głośniki w drzwiach.

Zdjęcia:
    czerwiec 2013 - do teraz: rozpoczęcie projektu przekładki SR20DET i napędu AWD:

    [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

    marzec 2013 - maj 2013: zakup uszkodzonego Pulsara GTI-R jako dawcy części do setki i jego naprawa (regeneracja turbosprężarki, uszczelnienie dolotu, testy):

    [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

    wrzesień 2012 - luty 2013: cieszenie się Nismo, pielęgnowanie i zbieranie nowych fantów (bandaż na kolektor, trzy rozpórki, zaciski Brembo, sprzęgło Exedy Stage 2 Racing, kolektor Japspeed pod turbo T28, pompa BM57, Ecumaster DET3):

    [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

    czerwiec 2012 - sierpień 2012: zakup trzeciej "setki", blacharka, lakier, SWAP z GA16DE na SR20DE i lekkie mody (odmalowanie silnika, odelżone koło zamachowe, wydech 2.5", mod rozrządu, przyspieszony zapłon, tarcze GTI na tylnej osi, usunięcie ABS):

    [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

    grudzień 2011 - czerwiec 2012 - parę nowych fantów (alufelgi Aluett 14", pompa BM-44, większe serwo, ECU z P10 eGT, zegary Digital + impulsator, alufelgi Drag Wheels 16" + Toyo T1R):

    [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

    grudzień 2011 - "setka" z 91' po przeszczepie SR20DE, naprawie nadwozia i renowacji wnętrza:

    [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

    sierpień - grudzień 2011 - prace nad wskrzeszeniem "setki" z 91' i przeszczep SR20DE z "setki" z 90':

    [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

    sierpień 2011 - "setka" z 91' po frontalnej stłuczce, kupiona za grosze ubiegająca się o przeszczep silnika i porządną operację plastyczną:

    [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

    lipiec 2011 - "setka" z 90' po zaliczeniu lampy ulicznej z przeznaczeniem jako dawca organów:

    [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

    maj 2011 - zdjęcia po przekładce z GA16DS na SR20DE z Infiniti G20 150KM

    [link widoczny dla zalogowanych]

    kwiecień 2011 - zdjęcia "setki" z 90':

    [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][/list:u

    Post został pochwalony 0 razy

    Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 27 Lip 2014 9:08 , w całości zmieniany 43 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Kwi 2011 16:29     Temat postu:

"7Jx16" ET40 (+dystanse jak będzie trzeba) "
raczej będzie trzeba
czekamy na fotki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Teoś




Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno/Bydgoszcz
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Kwi 2011 21:20     Temat postu:

Do ET 40 wydaje mi sie ze dystanse nie beda potrzebne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Kwi 2011 11:21     Temat postu:

Felgi Drag Wheels DR9 7Jx16" ET40 są już kupione i czekają tylko na zamówione opony Toyo PROXES T1-R w rozmiarze 205/45R16. Póki co, leżą w pokoju i cieszą oko.

Do zestawu zamówione są także nakrętki zabezpieczające firmy Rally Manufacturing Inc oraz ukryte wentyle firmy Alcar.

Kwestia dystansów wyjaśni się dopiero po przymiarkach felgi z oponami - trzeba czekać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 09 Kwi 2011 13:29     Temat postu:

Pokaż fotki setkii !! Very Happy
Na 1000000000% będą te felgi wyglądać zajebiście !!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 10 Kwi 2011 17:47     Temat postu:

W najbliższy poniedziałek, czyli jutro, powinien dojść komplet opon Toyo PROXES T1-R w rozmiarze 205/45R16.

Niestety jutro wyjeżdżam i pojawię się w domu dopiero w piątek wieczorem. Tym sposobem przymiarka opon na nowe felgi i tym samym kół do "setki" odkłada się w czasie do weekendu.

Jeśli chodzi o zdjęcia to pojawią się w weekend. Mam nadzieję, że auto będzie stało już na felgach Drag Wheels z oponami Toyo. Zamierzam zdjęciami obnażyć wszystkie niedociągnięcia, wgniecenia, zmatowienia, ubytki blacharskie i lakiernicze mojego Nissana. Takie podejście do sprawy fotografowania byłoby dla mnie najlepszą siłą napędową, aby jak najprędzej pozbyć się ubytków, wad i doprowadzić setkę to świetności zewnętrznej. W sumie dopóki tego nie zrobię, to setka na nowych felgach będzie wyglądała, mówiąc szczerze... śmiechowo i trochę komicznie. Prace lakiernicze planuję wstępnie na początek maja. Proszę trzymać kciuki! Po blacharce i lakierowaniu zamieszczę zdjęcia tych samych miejsc wcześniej sfotografowanych - przedstawię postęp prac i jakość wykonania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alabama




Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin, LU
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Kwi 2011 23:50     Temat postu:

no i to jest właściwe podejście! powodzenia! ja też nie mogę się już doczekać fotek!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Kwi 2011 12:23     Temat postu:

Felgi Drag Wheels DR9 7Jx16" ET40 w komplecie z oponami Toyo PROXES T1-R w rozmiarze 205/45R16 już założone na "setkę".

Obyło się bez jakichkolwiek dystansów na szczęście - nic nie ociera, nic nie dobija.

EDIT:
    Z racji nadmiaru pracy, zdjęcia pojawią się w najbliższy czwartek wieczorem. Przepraszam za opóźnienia...

    Plany modyfikacji mojej "setki" znacznie się pozmieniały, gdyż posłuszeństwa odmówiły bębny na tylnej osi. W związku z tym, postanowiłem zamówić SWAP hamulcy na tył z Nissana 100NX 2.0 GTI, czyli tarcze 258x9mm, do tego zwrotnice, jarzma, zacisk. Już w pogotowiu czeka płyn hamulcowy ATE DOT4 TYP 200 do odpowietrzania układu hamulcowego. Przy okazji wymiany zwrotnic, wymienię sprężyny na produkt MTS Technik -35/-35, dodam dłuższe szpilki i zamontuję dystanse do kół zarówno na przód jak i na tył. Po zabiegu oczywiście pochwalę się efektami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 19 Kwi 2011 20:25 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Kwi 2011 10:31     Temat postu:

i jak tam kolego dodasz fotki ? Bo chyba nie tylko ja jestem bardzo ciekawy jak twoja setka wygląda Very Happy
pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Camel




Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Kwi 2011 14:07     Temat postu:

true ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Kwi 2011 19:40     Temat postu:

Dodałem nareszcie parę zdjęć - są w pierwszym poście.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Kwi 2011 20:50     Temat postu:

No z glebą i pakietem Gti Najpiękniejsze nismo w klubie , ale bez tego też fajniutko i nie widać że te felgi to 16'' Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Kwi 2011 21:34     Temat postu:

o ku*wa spoko kółko , zrób nadkola , walnij glebę , pomalj progi jak Hasco i będzie gitara nawet bez pakietów żadnych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hasco




Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Kwi 2011 22:52     Temat postu: Kolko

Podoba mi się na tej feldze, no i czerwona setka, jak dla mnie nieźle..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Kwi 2011 11:31     Temat postu:

Gleba rzeczywiście przyda się "setce" i to bardzo.

Co do blacharki, to będzie przy niej dużo roboty - progi, nadkola, masa odprysków na masce, dachu targa, naprostowanie przedniego zderzaka, wypukanie tylnego zderzaka, wymiana wszystkich uszczelek i listew przedniej szyby i mnóstwo innej roboty, ehh...

Z pakietów GTI nie skorzystam. Progi od Hasco w kolorze nadwozia podobają mi się, tak samo spód tylnego zderzaka. Ja na pewno zrezygnuję z tego trójkąta plastikowego przed tylnym kołem na progu i pewnie z lotki w przednim zderzaku poprzecznej - będzie większa dziura. Do tego wszystko jak leci będzie maźnięte ciemniejszą czerwienią, oprócz listew szyb bocznych, które idą w czerń. Zastanawiam się nad dachem w kolorze głębokiej czerni (pod listwy bocznych szyb), ale coś czuję wstępnie, że to pomysł nietrafiony...

Na 1-go maja szykuje się sporo modyfikacji. Mają w planach dotrzeć sprężyny obniżające (jednak JAMEX a nie MTS), dłuższe szpilki piasty, dystanse przód/tył, zwrotnice tył z GTI, jarzma, zaciski, klocki, tarcze.

Tak więc planuję, że "setka" wejdzie w majówkę jeszcze szersza, niższa i z tarczami na obu osiach. Oby udało się!

Pozdrawiam wszystkich śledzących mój wątek!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Następny
Strona 1 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin