Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rz1
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Kwi 2012 16:27 Temat postu: |
|
|
szczena opadła =) graty!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tocdajmiluz
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Kwi 2012 17:12 Temat postu: |
|
|
magik:]
gratki takiej roboty!
W ogóle takiej zawziętości, nie jeden by dawno sobie darował auto, a czytając Twoje poczynania, widzę tylko co raz większą miłość do setki;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Kwi 2012 17:53 Temat postu: |
|
|
takie zegary to powinien być standard w setkach albo tak często jak w kadettach.a ile dałeś z ciekawości
ogólnie ładnie to wygląda
[link widoczny dla zalogowanych]
a tu następne digital
zerknijcie na regulacje foteli takich nie widziałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lewy dnia 05 Kwi 2012 18:05 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
komorokoro
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Żoliborz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Kwi 2012 20:11 Temat postu: |
|
|
lewy napisał: | zerknijcie na regulacje foteli takich nie widziałem |
czy ja wiem
wydaje mi się ze jak w sunnym
BTW Marian dobra robota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Kwi 2012 20:30 Temat postu: |
|
|
w sunnym to wiem sa ale w 100nx a to są od setki fotele
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Cze 2012 20:35 Temat postu: |
|
|
Setką po wskrzeszeniu i przekładce silnika zrobiłem już 7 tys. km, z czego 3 tys. km na zegarach Digital. Zegary już dawno ogarnąłem i wyświetlają poprawnie pełną prędkość. Auto stoi już na wyprostowanych po wypadku felgach Drag Wheels 16" z oponami Toyo T1R 205/45R16.
Póki co, mam się z czego cieszyć, gdyż auto jest bezawaryjne. Silnik delikatnie poci się pod pokrywą zaworów, ale to mnie nie martwi wcale. Przy okazji wymiany oleju zaserwuje nową droższą uszczelką Elring i mankament powinien zniknąć. Innych wycieków czy to z silnika czy ze skrzyni nie zlokalizowałem - i bardzo dobrze. Zawieszenie jest w porządku. Jedyna rzecz, która mnie poważnie martwi to pogarszający się stan blacharski auta...
Właśnie z uwagi na blacharkę, zrezygnowałem z wcześniejszego planu pakowania pieniędzy w to nadwozie i zacząłem poszukiwać setki w dobrym stanie ze zdrową podłogą, progami oraz kielichami tylnymi i nadwoziem do niewielkich poprawek blacharskich i lakierowania, ale takiej, która może być uszkodzona lub wręcz niejeżdżąca aby zdobyć coś w fajnej, niskiej cenie. Mój wybór padł na setkę kolegi smc1, która to opisana jest na naszym forum pod linkiem: Nissan 100 NX 1.6 102KM + LPG IGŁA 94r. Auto czekać będzie wywalenie pakietu Wakdar, LPG, ABS i kompletne wybebeszenie, blacharka, malowanie wewnątrz i na zewnątrz, a na koniec SWAP wszystkiego co siedzi w mojej dotychczasowej setce
Ponadto na nową setkę czeka już short shifter od kolegi Osa z NissanZone oraz niebawem będzie gotowy komplet rozpórek przód, tył i środkowa od kolegi foo.
A tu wrzucam aktualne zdjęcie mojej rozpadającej się blacharsko setki, która już służy mi ponad pół roku i którą objechałem po Polsce 7 tys. km:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 12 Cze 2012 20:37 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MlodyLDZ
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Cze 2012 22:42 Temat postu: |
|
|
I w końcu byś tą rozpadającą się setką, którą objechałeś po Polsce 7kkm wpadł na spot NZ. Albo poczekaj jak ja ogarnę swoją, to wtedy ze 3 będą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Cze 2012 10:24 Temat postu: |
|
|
MlodyLDZ napisał: | I w końcu byś tą rozpadającą się setką, którą objechałeś po Polsce 7kkm wpadł na spot NZ. Albo poczekaj jak ja ogarnę swoją, to wtedy ze 3 będą. |
Wiem, ociągam się bardzo... Obiecuję, że jak dasz cynk w dziale Spotkań o swojej gotowości z autem to zawitam nareszcie w którąś niedzielę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Cze 2012 14:36 Temat postu: |
|
|
Marcin co masz na myśli pisząc rozpórka środkowa ? C-pilar czy coś w ten deseń ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Cze 2012 15:27 Temat postu: |
|
|
BeNeK napisał: | Marcin co masz na myśli pisząc rozpórka środkowa ? C-pilar czy coś w ten deseń ? |
To będzie coś, co nazywa się potocznie ROOM BAR. Rozpórka wewnętrzna mocowana pomiędzy dolnymi mocowaniami pasów bezpieczeństwa przeznaczonych dla pasażerów przednich foteli.
Link, który może nieco pomoże: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 21 Cze 2012 21:57 Temat postu: |
|
|
No i udało się! Zakupiłem trzecią już w swoim życiu setkę. Padło znowu na czerwoną, ale tym razem rocznik 1994, GA16DE + LPG, ABS, Wakdar BodyKit. Auto na pierwszu rzut oka wyglądało po prostu wiejsko - srebrna ramka na tablice, srebrne spryskiwacze, BodyKit Wakdar, wewnątrz srebrna świecąca gałka zmiany biegów, he he... Cena jaką przyszło mi zapłacić to 1200 PLN. Setka od kolegi sm1.
Tak prezentowała się nowa buda wczoraj po przyjeździe spod Lublina w okolice Łodzi, po zdjęciu z lawety:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Dziś auto po wstawieniu w stodołę pod zadaszenie zostało dokładnie obejrzane pod względem blachy. Z wierzchu brakuje trochę listew, ale to z powodu zamontowanego BodyKitu Wakdar. Nie widać rdzy w newralgicznych miejscach - doły słupków, progi, mocowanie drzwi i ograniczniki drzwi, klapa zdrowa, progi twarde jak skała:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Prezentacja po częściowej rozbiórce wewnątrz i na zewnątrz. Co ciekawe smc1 miał jednak setkę, która miała 102KM, gdyż auto było bez katalizatora i z koletkorem 73C:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
A oto stan podwozia samochodu. Zero rdzy! Oceniam stan na bardzo dobry:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
A tutaj zdjęcia trochę podniszczonego ospojlerowania kompletnego Wakdar - chętnie oddam za grosze dosłownie osobie, która ma chęci i zdolności aby to doprowadzić do stanu świetności:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Niebawem kolejne foty z pracy nad wybebeszaniem auta...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Cze 2012 23:31 Temat postu: |
|
|
całkiem zdrowa setka! rozumiem że 2.0 będzie wkładane do tej budy tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
smc1
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LBn Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Cze 2012 8:22 Temat postu: |
|
|
Ja wiedziałem że to auto ma potencjał Mi służyło bdb. ale silnik nie dał rady znieść ciężaru mojej nogi. Mam nadzieję że seteczka posłuży jeszcze wiele lat:) pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartik
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Cze 2012 8:39 Temat postu: |
|
|
W pierwszym momencie jak pisałeś w temacie o sprzedaży tej setki pomyślałem, że chcesz kupić sobie drugą na dupowóz z gazem i 1.6 .
Wiem, że nigdy nie byłeś zwolennikiem pakietów ospojlerowania, ale ja bym widział w tej setce pakiecik gti , zresztą na klapie jest już naleśnik z tego co widzę. Wnętrze ładujesz czarne? Powodzenia w modach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartik dnia 22 Cze 2012 8:40 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Cze 2012 13:44 Temat postu: |
|
|
majchrzok napisał: | rozumiem że 2.0 będzie wkładane do tej budy tak? |
Tak, SR20DE z mojej dotychczasowej setki.
smc1 napisał: | Ja wiedziałem że to auto ma potencjał |
Na Twoim wątku było trochę kłótni na temat tego czy auto ma 90KM czy 102KM i myślę że rozwiałem wszelkie wątpliwości.
bartik napisał: | ja bym widział w tej setce pakiecik gti |
Powiem szczerze, że zacząłem się zastanawiać nad pakiet ori z GTI. Cały czas nad tym myślę...
bartik napisał: | Wnętrze ładujesz czarne? |
Oczywiście, tylko czerń wchodzi w grę jak dla mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|