Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bziuk
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Lut 2014 9:59 Temat postu: |
|
|
Działaj, działaj ! jak już będzie śmigać koniecznie autko w dół, bo koza niemiłosierna !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Mar 2014 22:14 Temat postu: |
|
|
Haaaa idzie z tematem do przodu skurczybyk! Jak byś chciał jakiś chromy pod maskę na blink blink to wbijaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Mar 2014 20:19 Temat postu: |
|
|
Zamontowany kompletny dolot według koncepcji CAI + jak najkrótsze poprowadzenie orurowania intercoolera. Odcinek przed turbiną 3">2.25", turbina-intercooler 1.75">2.25", intercooler-kolektor 2.25">2.5". Wszystko w aluminium, do tego największy filtr Simota jaki udało mi się wcisnąć w nadkolu i odseparowanie odmy od dolotu z wykorzystaniem również filtru Simota. Wiązka z GTi-R'a już na pokładzie. Auto zalane płynami, ale pozostało jeszcze parę drobiazgów do dokończenia przodu setki.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
bziuk napisał: | jak już będzie śmigać koniecznie autko w dół, bo koza niemiłosierna ! |
Z przodu już założyłem zestaw z Pulsara - amortyzatory regulowane GAB (bliźniacza konstrukcja Kayaba AGX) + jakieś sprężyny obniżające (napewno mają jeden zwój mniej względem tego co miałem, ale są dużo grubsze).
foo napisał: | Jak byś chciał jakiś chromy pod maskę na blink blink to wbijaj. |
Chciałbym, ale nie stać mnie na takie cuda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Mar 2014 21:30 Temat postu: |
|
|
E tam przesadzasz z kwotą, dobrze to wszystko wygląda, ale rury widoczne pompujące można by spolerować na lustro, a reszta jak: nakrętki i podkładki pokrywy, tam przy kielichu kierowcy widzę jakąś blachę, łapki chłodnicy, łapkę wspomagania, rurkę idącą na serwo, taki setup ja tam widzę w chromie. Ile to wsyśnie 350~400 z chrom jak dorzucę do moich gratów? Nie wiem tylko ile za rury by ziomek policzył, ale podejrzewam, że nie jakiś kosmos.
Oki, to tylko taka podpowiedź wizji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Mar 2014 21:31 Temat postu: |
|
|
zajebiscie masz pod maska musze tem aku do bagaznika wynieść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Mar 2014 21:35 Temat postu: |
|
|
No właśnie, albo dogadaj się z Ulusem, chromy dostał gratis i raczej nie będzie szedł w ich rozwijanie, to jemu czarne, a Tobie te fruty co wymieniłem niech wyśle Hyhyhy i będzie m a s a k r a. A na pokrywkę odłożysz pieniążka i kiedyś zarzucisz mosiądzowaną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Mar 2014 22:10 Temat postu: |
|
|
piękna robota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Mar 2014 22:38 Temat postu: |
|
|
Marian, kawał dobrej roboty, gratki!
Bardzo mi się podoba i liczę kiedyś na prawy fotel setkli 4x4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Mar 2014 1:48 Temat postu: |
|
|
foo napisał: | rury widoczne pompujące można by spolerować na lustro, a reszta jak: nakrętki i podkładki pokrywy, tam przy kielichu kierowcy widzę jakąś blachę, łapki chłodnicy, łapkę wspomagania, rurkę idącą na serwo, taki setup ja tam widzę w chromie. |
W tym sezonie na pewno odpuszczę, bo ten projekt już trochę nadszarpnął mój budżet. Najpierw mechanika i funkcjonalność rozwiązań, a potem pomyśli się nad wykończeniem. Przede wszystkim priorytetem jest dojechać bezawaryjnie ukończonym i przetestowanym już czterołapem na tegoroczny zlot Nissanzone, a po zlocie zabrać się powoli za Datsuna. Póki co muszę się do Ciebie uśmiechnąć w sprawie rozpórki przedniej górnej pod SR20DET z FMIC. Na chromy może przyjdzie jeszcze czas...
nismojoe napisał: | liczę kiedyś na prawy fotel setkli 4x4 |
Pewnie najbliższa okazja to wspomniany zlot Nissanzone 2014.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Mar 2014 14:24 Temat postu: |
|
|
Z FEMIC do GTI-R to żaden problem, tylko czasowy czy się wyrobię, kwiecień jak nic... Do dragona_gti właśnie taką opracowałem do 100NX - mega wysoką, maksymalnie blisko maski co by VE, DET, czy jakieś orurowanie można było puścić. Będzie za niska - zrobi się jeszcze inny patent.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Mar 2014 14:43 Temat postu: |
|
|
Taka rozpórka myślę że dobrze by się wpasowała. Twoja podstawowa do setki SR20 kolidowałaby z listwą wtryskową i rurą dolotu. Muszę pomierzyć na dniach i podbić do Ciebie na PW ze szczegółami. Mi też się nie śpieszy z realizacją, bo setka i tak póki co nie jeździ przecież, he he...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Maj 2014 18:46 Temat postu: |
|
|
Projekt nareszcie ukończony!
Udało mi się zaliczyć majówkę i zrobić setką około 200km. Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne, choć jest ewidentnie ciut za sztywno jak na nasze drogi i cały czas nerwowo się jechało. Hamulce jeszcze do odpowietrzenia, wydech do wyciszenia, ustawić porządnie zbieżność, pobawić się regulacją w amortyzatorach i jakoś to zmiękczyć trochę na trasę...
Niestety, podczas powrotu pojawił się bardzo niepokojący i głośny stuk na ostatnim cylindrze, tym od strony rozrządu. Wyczułem od razu utratę mocy, niestabilne obroty i zgasł przy dojeżdżaniu na niskich obrotach do zakrętu... Natychmiast unieruchomiłem Nismo, a dalszą część podróży powrotnej spędziłem w kabinie autolawety.
Póki co, sprawdziłem tylko na szybko, że silnik chodzi jak należy na trzech garach (wykręcona świeca z ostatniego cylindra) - żadnych niepokojących stuków, chodzi jak należy (no jak na trzy gary rzecz jasna). Jak tylko wkręcę świecę i dostanie kompresji to stuk niemiłosierny. Pod pokrywą zaworów wszystko wygląda bardzo dobrze. Olej, woda, ciśnienie OK. Niestety z braku czasu w tej chwili, zabieram się za to na poważnie dopiero w czwartek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Maj 2014 18:49 Temat postu: |
|
|
o ja ... gratki z okazji ukonczenia sety ale przykra sprawa z tym silnikiem ciekawe co to moze byc? troche dziwne stuki zalezne od tego czy jest świeca czy nie ... ehh mamy nadzieje ze wyrobisz sie do zlotu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Maj 2014 22:01 Temat postu: |
|
|
pewnie panewka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Maj 2014 22:35 Temat postu: |
|
|
panewka stukala by caly czas moim zdaniem. projekt skonczony tzn auto jest z napedem 4x4 tak?
foty panie pokazuj jak to wyglada!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|