Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Maj 2014 21:21 Temat postu: |
|
|
Setka kolejny raz trafiła pod dach a ja ponownie wylądowałem w kanale. Zabrałem się za sprawdzenie co jest powodem stuków. Miska w dół, trochę kręcenia i oczom ukazała się zmasakrowana panewka korbowodowa. Wał koniecznie do szlifu (może będzie jeszcze z niego pożytek, o ile w Anglii już nie był obrabiany). Tak więc na dniach demontaż silnika i rozbieranie dołu. Przy okazji zerknę na tłoki i zapewne wymienię za wczasu pierścionki. Aż dziwne, że wcześniej nie było słychać żadnych oznak zmęczenia silnika. No nic...
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
majchrzok napisał: | projekt skonczony tzn auto jest z napedem 4x4 tak? |
Tak, projekt ukończony, to znaczy jest w pełni sprawne 4x4 w setce. Poniżej parę fot jak to wygląda pod autem i w środku. W skrócie - wylądowała prawie cała podłoga z GTi-R'a, dlatego wszystko ładnie pasuje i zachowało funkcjonalność (nie to co pewien projekt AWD z USA przytoczony parę stron wcześniej w tym temacie).
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Ulus napisał: | ehh mamy nadzieje ze wyrobisz sie do zlotu |
Ja też mam taką nadzieję. Na zlocie na 100% będę, ale wolałbym przyjechać swoim Nismo niż być przywiezionym przez kogoś rzecz jasna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Maj 2014 21:29 Temat postu: |
|
|
Szacun Jak to jedzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Maj 2014 21:52 Temat postu: |
|
|
no wyszlo profil. obys sie wyrobil do czerwca bo jestem bardzo ciekawy jak auto prezentuje sie na zywo:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Maj 2014 22:26 Temat postu: |
|
|
Gratulacje!! Od spodu wygląda pięknie, powodzonka z ogarnięciem silnika na tip top!!
p.s. żałuję że nie będzie mnie za zlocie w tym roku, chętnie obejrzałbym tego potworka na żywo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Maj 2014 22:39 Temat postu: |
|
|
to jednak miałem racje.no projekcik profi.no ja tez nie wiem czy w tym roku będę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Maj 2014 14:00 Temat postu: |
|
|
Czyli jednak taka droga jak sugerowałem, na napędzie sunny reszta nx'a No jedyna słuszna i pewna operacja. Oddało, bo musiało oddać a tak liczyłem na to, że oglądając dawcę mylę się co do silnika. Pewnie gdybym, zaczął Ci psioczyć na PW o tym gti-r, to albo byś się obraził, albo porzucił projekt, albo jeszcze co innego sobie myślał. Nie ma tego złego, poskładasz na nowych frutach i będzie radość.
Pozdr!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Maj 2014 20:05 Temat postu: |
|
|
Też miałem kiedyś pisać o tym ale ... Ktoś na NZ oglądał go i podobno straszny trup był ... Nie napisałem z tych samych powodów co fooster
Ale wiem że Ciebie to nie załamie i szybciutko ogarniesz remont motorowni ! A potem będzie już tylko lepiej
Powodzenia !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 10 Maj 2014 20:07 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Maj 2014 20:50 Temat postu: |
|
|
Pulsar był kupiony jako uszkodzony z myślą o naprawie, więc wiedziałem co biorę. Sprowadziłem go skądś pomiędzy Tarnowem a Przemyślem bodajże. Po oględzinach udało się jeszcze nieźle zejść z i tak bardzo niskiej ceny.
Jak pierwszy raz byłem oglądać auto Było słychać stuki jak go brałem, ale te stuki pochodziły definitywnie ze złego spasowania TMIC i po prostu waliło o pokrywę zaworów. Do tego nierówne obroty, wypadający zapłon - świece za gorące, wody mało, aparat zapłonowy przestawiony na max przyspieszony zapłon ile tylko się dało na fasolce, mocno dziurawy TMIC i jakieś braki w podciśnieniu. Zgadzam się, że był mocno zaniedbany. Po regeneracji turbiny, wymianie intercoolera, książkowemu spasowaniu dolotu, ustawieniu zapłonu i wymianie oleju auto zaczęło ładnie i zdrowo odpychać się. Nie miałem z nim problemów, ładnie przyspieszał, co nawet uwieczniłem gdzieś w tym temacie w formie filmiku.
No niestety 250km i panewka. Cóż... bywa... stało się... ale nie zniechęcam się. Będę dawał co jakiś czas znać jak tam dalej będą szły prace nad silnikiem. Strzelił brzydkiego focha, ale ma bardzo duży potencjał i nie dam mu odpoczywać przez zatartą panewkę, he he. Miejmy tylko nadzieję, że zdążę do zlotu to wszystko poskładać w całość i przetestować Nismo na paru trasach przed tak długim wyjazdem. Trzymajcie kciuki po prostu i to mi wystarczy, a resztę jakoś ogarnę
Pamiętam Benek jak auto było wystawione na NZ, dlatego właśnie się na nie skusiłem. Też czytałem tamte wypowiedzi i przytoczony post kolegi, którego nick nadal pamiętam. Następnym razem pisz śmiało foo jak będziesz miał jakieś krytyczne acz warte uwagi spostrzeżenia. W razie czego i tak nie dam rady Ciebie schłostać na odległość, he he.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Maj 2014 21:56 Temat postu: |
|
|
No to profeska, trzymam kciuki i jak to rz mówi: "aż bieleją knykcie"!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
longer87
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Maj 2014 8:29 Temat postu: |
|
|
Gratulacje wspaniały projekt. Szkoda z tym silnikiem ale myślę że dasz radę sobie z tym poradzić.
A napęd 4x4 to coś pięknego co docenia się szczególnie zimą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Maj 2014 21:42 Temat postu: |
|
|
Tzrymam kciuki, żeby do zlotu było miód malina, na tym etapie zazdroszcze i gratuluję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Cze 2014 18:21 Temat postu: |
|
|
Do zlotu coraz mniej czasu jak tam prace ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Cze 2014 19:22 Temat postu: |
|
|
Fakt, do zlotu bardzo blisko. Pisząc w skrócie, mam wszystkie niezbędne części do złożenia auta w całość, oprócz wału korbowodowego. Co prawda mój wał okazał się nominalny i teoretycznie nadaje się na pierwszy szlif, lecz niestety posiada mikropęknięcia na czopie od obróconej panewki i nie nadaje się do obróbki do jazdy na dłuższą metę. Od miesiąca szukam wału nominalnego z S14 w cenie do 1000PLN max. Niestety lipa. Miałem dwóch sprzedawców, którzy rzekomo oferowali mi takowy wał za 700-800PLN. Niestety, w pierwszym przypadku to podpucha, bo nie chciał nadać paczki do zakładu szlifierskiego za pobraniem i kontakt się urwał, a za drugim razem wał okazał się wałem z CA18DET, ehh...
Jak do końca tygodnia znajdę wał spełniający moje oczekiwania, to zdążę poskładać auto do zlotu i je dotrzeć. W przeciwnym wypadku wpadam bez auta. Bywa... ale trzymajcie kciuki, może jakoś się ułoży i rozgromię klasę IV na Nissanzone 2014 i do tego setką, he he
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Cze 2014 19:36 Temat postu: |
|
|
patrząc na tego roczą klase turbo niemiałbyś większych problemów zdobycia 1 miejsca. oby udało się kupić potrzebny i sprawny wał. kontaktowałeś się z osobami, które siedzą w nissanach dłuższy czas? może mają w swoich zapasach wał odpowiadający Twoim wymaganią...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Cze 2014 19:43 Temat postu: |
|
|
Parę osób ma wały rzekomo w idealnym stanie, ale nie chcą puścić niżej niż 1300-1500PLN. Tak więc czekam nadal na okazję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|