Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Maj 2011 20:25 Temat postu: |
|
|
no i będzie petarda!
powodzenia:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Maj 2011 19:57 Temat postu: |
|
|
Przekładka SR20DE zakończona pomyślnie
Samochód przetestowany na trasie, zrobiłem nim dziś przeszło 240km. Jestem bardzo zadowolony. Pod maską pręży się nareszcie dwulitrowy silnik ze srebrną pokrywą zaworów z Infinity. We wnętrzu cieszy za to obrotomierz wyskalowany do 9 tysięcy obrotów... Smakowicie...
Przednie hamulce wymienione na te z GTI, zaś w bagażniku czekają w częściach hamulce na tył.
Zostało do dokończenia parę rzeczy, między innymi skończyć przekładkę hamulców tylnych, odpowietrzanie układu hamulcowego, wymiana świec, oleju silnikowego... i parę innych drobnostek.
PS. Na początku czerwca wystawię parę gratów pozostałych po starym silniku GA16DS - elementy układu zapłonowego, elementy układu napędowego i może coś tam jeszcze znajdzie się do sprzedaży...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Maj 2011 22:05 Temat postu: |
|
|
no ok ale jak wrażenia samolot przy wyprzedzaniu nie ? ja pamiętam jak ga16 wyprzedzanie na 3 to trwało wieki a w primerze sr20 ponad 5 aut nie stanowiło problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Maj 2011 8:27 Temat postu: |
|
|
Garatki !
Teraz to prze kozak !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZM
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Maj 2011 11:27 Temat postu: |
|
|
Dawaj foty z komory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Maj 2011 14:17 Temat postu: |
|
|
nismojoe napisał: | no ok ale jak wrażenia samolot przy wyprzedzaniu nie ? ja pamiętam jak ga16 wyprzedzanie na 3 to trwało wieki a w primerze sr20 ponad 5 aut nie stanowiło problemu |
Nie miałem za bardzo okazji poszaleć na trasie, tym bardziej że wracałem z narzeczoną, która prowadziła Renault Megane 1.4e z 1996 roku. Jednak rzeczywiście przyspieszenie jest jakby z innego świata po przesiadce z GA16DS. Jest mega lepiej.
CZM napisał: | Dawaj foty z komory |
Dziś jestem w pracy. Wrócę do domu dopiero jutro, więc najwcześniej jutro wieczorem wrzucę jakieś zdjęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Maj 2011 16:24 Temat postu: |
|
|
CZM napisał: | Dawaj foty z komory |
Wrzuciłem zdjęcie komory silnika dopiero dzisiaj, bo wczoraj wieczorem szwankowało forum...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Maj 2011 20:59 Temat postu: |
|
|
no no no pogratulować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Maj 2011 21:11 Temat postu: |
|
|
Chłodnicę przekładałeś czy z 1.6 masz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Maj 2011 21:43 Temat postu: |
|
|
Pawel18PL napisał: | Chłodnicę przekładałeś czy z 1.6 masz? |
Chłodnica była przekładana z GTI, tak więc pod maską wylądowała większa sztuka. W tej chwili mam jeden wiatrak na chłodnicy, ale niebawem dołożę drugi wiatrak - pozostałość z GA16DS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bullet
stary wyjadacz
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bojanowo koło Rawicza Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Maj 2011 22:52 Temat postu: |
|
|
Dobra robota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majsza
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Cze 2011 14:05 Temat postu: |
|
|
nieźle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Cze 2011 12:27 Temat postu: |
|
|
Po przekładce z GA16DS na SR20DE jestem w szoku jeśli chodzi o ekonomikę jazdy. Silnik dwulitrowy na wtrysku pali znacznie mniej przy 100km/h niż mój GA16DS nawet po kompletnie wyremontowanym układzie zapłonowym i wymianie sondy lambda (odpowiedzialnej za prawidłowy stosunek benzyna-powietrze)! Dla mnie szok . Niech mój post da ludziom do myślenia! Oczywiście mowa o benzynie.
Silnik SR20DE rządzi! (oczywiście dopóki ktoś nie raczy zamontować SR20VE - kolejny stopień piekła i hardcorowych czeluści ognistych )
W moim rozumieniu GA16DS odchodzi do lamusa i to musowo... wolę zaproponować droższego 100NXa na GA16DE bądź SR20DE niż to cholerne GA16DS ;] he he...
Ale jest coś co zawdzięczam GA16DS - opanowanie techniki jazdy ekonomicznej. Jeśli chodzi o młode pokolenie i chęć nauki naprawdę oszczędnej jazdy do polecam naprawdę auto na gaźniku - jak użytkownik opanuje motor z gaźnikiem do perfekcji pod względem ekonomii to ma naprawdę niezłe doświadczenie w tej kwestii, mimo młodego wieku jako kierowca - to naprawdę daję dużą dawkę wiedzy i jest naprawdę dużo warte - bezcenna wiedza.
Pozdrawiam wszystkich nieugiętych gaźnikowców! Marian (Marcin)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 11 Cze 2011 15:05 , w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Cze 2011 13:56 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam-czego ty raczej nie czytałeś na tym forum(jesteś po prostu za młody stażem) to była setka Abartha dawnego forumowicza z Ga16DS na trasie potrafiła spalić 6,5l w cyklu mieszanym ale u niego to silnik był w stanie fabrycznym....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Cze 2011 14:08 Temat postu: |
|
|
Pawel18PL napisał: | Z tego co pamiętam-czego ty raczej nie czytałeś na tym forum(jesteś po prostu za młody stażem) to była setka Abartha dawnego forumowicza z Ga16DS na trasie potrafiła spalić 6,5l w cyklu mieszanym ale u niego to silnik był w stanie fabrycznym.... |
Nie chcę obalać żadnych teorii, ja swoim GA16DS zszedłem najniżej lekko poniżej 9.0 litrów na 100 km/h w mieście typu Łódź i około 6.5-7.0 litrów po meście po wymianie sondy i interwencji w układzie zapłonowym przy jeździe bardzo spokojnej 70-90 km/h. Jazda była karkołomna i słaba...
Pawel18PL napisał: | Z tego co pamiętam-czego ty raczej nie czytałeś na tym forum(jesteś po prostu za młody stażem) to była setka Abartha dawnego forumowicza z Ga16DS na trasie potrafiła spalić 6,5l w cyklu mieszanym ale u niego to silnik był w stanie fabrycznym.... |
Ja silnikiem GA16DS nie dałem rady po Łodzi jeździć równomiernie i bezpiecznie przy spalaniu takim jak podaje, czyli 9-10 litrów - jazda w trasie to inna bajka i nikomu tego nie polecam w rzeczy samej... brakuje mocy... ;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 11 Cze 2011 15:08 , w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|