Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Excallibur
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Paź 2011 9:51 Temat postu: |
|
|
cos słabo kreci akumulator, rozrusznik, albo słabsze napiecie gdzies fochodzi zasniedziale styki czy co.
Moze mało to pomoze ale mialem kiesys sytuacje ze nie chciał odpalic. i musiałem go na Pych i zalapał. i potem juz palil z rozrusznika normalnie
U znajomego w aucie mial podobny obiaw wymienił kable swiece itp. a okazal sie czujnik polozenia wału. nie wiem jak sie to ma do sprawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Paź 2011 13:01 Temat postu: |
|
|
mariuszek1234 - brzmi jakby wybuch benzyny. zanim odkręciłem świece to te wybuchy były częstsze i mocniejsze... spróbuję na innym akumulatorze, ale kto wie czy to coś da... już nie mam siły nawet myśleć o tym aucie...
Excallibur - to jest automat, nie będę go odpalał na popych... a co do czujnika położenia wału to gdzie on jest? może warto bym i to sprawdził... tylko nie wiem co to, gdzie to i po co to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszek1234
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Paź 2011 16:44 Temat postu: |
|
|
no to chyba nie ma co myśleć,zmień/naładuj aku i ogarnij to co odpowiedzialne za zapłon,jak to nie pomoże to wtedy będziesz myślał dalej a koszt nawet nie duży ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Lis 2011 17:16 Temat postu: |
|
|
niestety nie mam dobrych wieści... kupiłem nowe świece i zamontowałem je w samochodzie. wziąłem akumulator od kolego (malutki, bo to tylko 45 ze smarta, ale kręcił ładnie ) i sprawdziłem iskrę. słaba i czasami w ogóle jej nie było na niektórych świecach. pozmieniałem je miejscami i dalej to samo. dodam, że zaraz przed próbą znowu przeczyściłem aparat zapłonowy. hmm wygląda na to, że to chyba kable sprawiają problem ze świecami? nagrałem filmik z próby odpalenia na nowych świecach, oto i on:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-emvft1490E
jak na moje ucho to brzmi to jakby miał już prawie zapalić.... tylko co jest nie tak? wtryski chyba też muszą dobrze działać, bo brzmi jakby podawało benzynę a poza tym to po 2 czy 3 próbach odpalenia jak tu na filmiku, strasznie śmierdziało benzyną...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Excallibur
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Lis 2011 10:00 Temat postu: |
|
|
Nie Wiedziałrm ze To Automat.
Jezeli smierdzi paliwem to moze go zalewa. albo dochodzi za mało paliwa.
jezeli daje iskre to znak ze cos sie tam dzieje i jest na dobrej drodze.
Kiedys u koleszki w fordzie zmienione byly kable pozycjami i nie chcial palic albo probował tez był to automat (ale to chyba nie ma znaczenia)
Moze Palec rozdzielacza.
A nie kreciles aparatem zapłonowym ?? moze ci sie zapłon przestawił ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Lis 2011 12:13 Temat postu: |
|
|
to nie są progi Pfeba, a Postert a co do białego nissana to poddałem się i poszedł do warsztatu. okazało się że uszczelka pod głowicą poszła. przenie przez to dostawał za dużo powietrza i nie mógł odpalić. masakra... powiedzieli mi że będzie to kosztowało jakieś 1500zł ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszek1234
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Lis 2011 14:06 Temat postu: |
|
|
pierwsze słysze O.o podjedź lepiej gdzie indziej i spytaj bp śmierdzi mi to naciąganiem [link widoczny dla zalogowanych] nic nie ma o tym że nie można odpalić auta itp ani na żadnej innej stronie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Lis 2011 14:37 Temat postu: |
|
|
Jak mocno wywaliło uszczelkę do zewnątrz głowicy to może ciśnienie ucieka bokami i ma za małą kompresję żeby odpalić? Ale to by musiało chyba hardkorowo uciekać. Albo olej świece zalał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Lis 2011 15:04 Temat postu: |
|
|
SRY moryc 66666. Cena za uszczelkę z kosmosu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Excallibur
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Lis 2011 16:20 Temat postu: |
|
|
Uszczelka chyba nie ma az takich przedmuchów.
Olej by ci palił.
sprawdz powietrze wszystkie rury.
koleszka mial problem z odpalaniem wozu pomogła wymiana silniczka krokowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Lis 2011 17:01 Temat postu: |
|
|
przyjechali, wzieli auto na lince i mi po paru dniach powiedzieli ze silnik do wymiany lub remontu bo uszczelka poszla i koszt tego bedzie 1500zł wiec pewnie z wszystkim, nowe zawory itp bo pewnie pomysleli ze lepiej od razu wszystko zrobic.. znacie kogos sprawdzonego w Krakowie gdzie moglbym to auto zawieźć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Lis 2011 21:59 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze zmień warsztat jeśli rzeczywiście uszczelkę wydmuchało to szykuje się kupno nowej i planowanie głowicy oraz wymiana uszczelniaczy zaworowych będzie to spory koszt ale na pewno nie 1500 zł. w około 500 zł spokojnie powinieneś się zmieścić. aha sprawdzić ciśnienie na poszczególnych garach będziesz wiedział na czym stoisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Lis 2011 22:58 Temat postu: |
|
|
nie ma sensu żebyś remontował silnik, bo Ty i tak chcesz przerzucic glowice do ds'a, no nie?
wykrec ta glowice i zawiez do domu a auto gdzies postaw albo niech stoi u niech w warsztacie i im cos odpal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Lis 2011 10:39 Temat postu: |
|
|
szukam lawety i biorę to auto do Zakopanego jednak. mam tam paru sprawdzonych mechaników i będę wiedział co jest grane z autem, co wymieniają, jakie części wsadzą. biorę głowicę do mojego ds'a ale skoro wydmuchało uszczelkę (auto faktycznie nieraz się grzało u poprzedniego właściciela) to chyba dobrym pomysłem będzie od razu zrobić remont głowicy w razie, gdyby jakieś elementy tam uległy uszkodzeniu od przegrzania, czyż nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|