Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Kwi 2014 8:20 Temat postu: |
|
|
diody ala filmiki z holandii?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Kwi 2014 8:22 Temat postu: |
|
|
noo coś bardziej w tę stronę, ale to jeszcze daleka droga bo w tym sezonie chcę wyogarniać mechanikę i zawias na tip top
takie tam jeszcze jedno od tyłu:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moryc7 dnia 17 Kwi 2014 16:08 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Kwi 2014 13:44 Temat postu: |
|
|
fajnie wygląda. Nie przeklejałeś lepek z tablicy rejestracyjnej? Tej legalizacyjnej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Kwi 2014 13:50 Temat postu: |
|
|
Nie, po prostu jedną z oryginalnych tablic wożę w bagażniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Kwi 2014 15:33 Temat postu: |
|
|
Tomku ta wlepka i tak nic nie daje na tablicy, która m a inny wymiar oraz inną czcionkę.
Dobrze Moryc, że wozisz legalne tablice ze sobą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Lip 2014 21:24 Temat postu: |
|
|
a to tak żeby nie było że zapomniałem o aucie xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Lip 2014 21:25 Temat postu: |
|
|
Co to parada równości ze takie pedalskie kąty ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Lip 2014 21:29 Temat postu: |
|
|
Widział na fb ale szczerze poprzednie robiły większą robotę według mnie.Ale o gustach się nie dyskutuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Lip 2014 22:20 Temat postu: |
|
|
takie tam z pierwszej przejażdżki na nowym kole:
w samochodzie kolejny raz został zmieniony rozstaw, tym razem na 5x114,3 Felgi mają rozmiar 17x9 et25. Z tyłu dołożony dystans 15mm, zatem ostateczne et wyszło równe 10. Naciągnięte oponki 205/40R17. Wreszcie jest naciąg i trakcja w jednym Czekam na poliuretany od nismojoe i ostatnie graty do poskładania zawiechy, będzie niżej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moryc7 dnia 29 Lip 2014 22:25 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Lip 2014 0:07 Temat postu: |
|
|
Czarne klapa i dach na wielki minus ...
A poza tym to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lip 2014 6:51 Temat postu: |
|
|
Wreszcie jakaś sensowna szerokość opony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Lip 2014 11:31 Temat postu: |
|
|
Noooo, zaczyna być kocur z prawdziwego zdarzenia. Koło na +, spasowanie w każdej odsłonie o niebo lepsze od poprzedniego, dodanie czarnego tak na dwa razy, trzeba by najpierw obadać na żywo, by tak na prawdę ocenić. Da się - da, graty!!! Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Sie 2014 21:05 Temat postu: |
|
|
no i przyszedł czas na glebę z prawdziwego zdarzenia wleciał gwint na całe autko - dwie pary przednich amorów z Vw Golfa mk2 / mk3:
tak to siadło:
no i oczywiście nie jest to moje ostatnie słowo w kwestii obniżenia setki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moryc7 dnia 26 Sie 2014 21:08 , w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Sie 2014 21:24 Temat postu: |
|
|
tylko nie mów że zakładałeś jakiś szitowaty TA technix bądź tuning art? jak tak to możesz zacząć już szukac wkładów amorka od golfa I... bo jakość prędzej wymienionych jest tragicznie niska. jednakże mod na wielki plus, dopiero na gwincie czuć co to jest twarde auto.
czy w mocowaniu tego gwintu potrzeba było przerabiać mocowanie do zwrotnicy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 26 Sie 2014 21:26 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|