Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Paź 2011 11:24 Temat postu: |
|
|
Sprawne i zadbane 2.0 pali mniej niz 1.6. Moje bierze 9,8 w miescie a to mniej niz ex 1.6 - takze gdzie sa te wieksze koszty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Paź 2011 11:26 Temat postu: |
|
|
rz napisał: | Sprawne i zadbane 2.0 pali mniej niz 1.6. Moje bierze 9,8 w miescie a to mniej niz ex 1.6 - takze gdzie sa te wieksze koszty? |
sprawne i zadbane, a o takie ciężko bo te silniki mają swoje lata mi chodzi o wersję amerykańską 1,6 bo ona na NVCS podobno pali mniej... podobno, nie wiem. będę miał kiedyś wolny hajs, to zrobię swapa na 2,0 bo planuje to nie od dziś, póki co udało mi się znaleźć coś trochę lepszego niż GA16DS i to teraz zagości pod moją maską
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Paź 2011 11:39 Temat postu: |
|
|
wkładaj głowę i zobaczymy jak to się będzie odpychać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Paź 2011 11:42 Temat postu: |
|
|
nismojoe napisał: | wkładaj głowę i zobaczymy jak to się będzie odpychać |
no z założenia taki jest właśnie plan
P.S.
dawidkrakow napisał: | Mam blisko aby digitala wyciągnąć i zobaczyć dlaczego u mnie obrotomierza nie ma. Gdyby była taka możliwość to jak będziesz miał rozebrane już auto to pożyczył bym digitala i zobaczył czy wina stoi po stronie zegarów czy coś w aucie poszło :p |
chyba wiem w czym tkwi problem. koleś z Holandii pomagał mi zbierać informacje co do Digitala w DS'ie i dowiedziałem się, że do obrotomierza trzeba zrobić nowe okablowanie, za równo w DE jak i DS. w DE przedstawia się to tak:
Cytat: | you need to make a custom piece of electronics, because of the RPM
signal. On the DE powered cars, it's a spike of 5V in a line of 0V. On the
DS powered cars, it's the other way around, a dip to 0V, in a line of 5V.
|
i pomocniczy schemat:
myślę że to tu jest problem i mam nadzieję, że pomoże Ci to rozwiązać problem z obrotomierzem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moryc7 dnia 08 Paź 2011 19:59 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Paź 2011 23:41 Temat postu: |
|
|
nie no, mam dość... auto jak nie paliło, tak dalej nie pali... alternator dałem do regeneracji, po tym zabiegu zamontowałem go z powrotem, naładowałem akumulator i auto dalej nie pali.... rozrusznik kręci ale auto nie odpala... pompa paliwowa i przewody chyba odpadają, po kilku próbach zdaje mi się że czułem benzynę w komorze silnika, ale powtarzam - zdaje mi się. byłem zmęczony i zdenerwowany, więc mogłem sobie nawkręcać krzywych faz i mogło mi się tylko wydawać że czuję benzynę... moje pytanie brzmi- co jeszcze może być przyczyną? sprawdzę czy wszystkie świece mają iskrę i czy palec w kopułce działa. jest możliwe że jeśli te elementy też są w porządku, to przyczyna moich nerwów leży gdzie indziej? CZEMU TO CHOLERSTWO NIE PALI??!!
mam dość... auto było jeżdżące, wyjechało do mnie z Warszawy i po 200km zdechło... odpaliło na chwilę, przejechało jakieś 20km i od tej pory jakieś 10 dni bezskutecznie próbuję go odpalić....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Paź 2011 8:32 Temat postu: |
|
|
moryc7 napisał: | nie no, mam dość... auto jak nie paliło, tak dalej nie pali... alternator dałem do regeneracji, po tym zabiegu zamontowałem go z powrotem, naładowałem akumulator i auto dalej nie pali.... rozrusznik kręci ale auto nie odpala... pompa paliwowa i przewody chyba odpadają, po kilku próbach zdaje mi się że czułem benzynę w komorze silnika, ale powtarzam - zdaje mi się. byłem zmęczony i zdenerwowany, więc mogłem sobie nawkręcać krzywych faz i mogło mi się tylko wydawać że czuję benzynę... moje pytanie brzmi- co jeszcze może być przyczyną? sprawdzę czy wszystkie świece mają iskrę i czy palec w kopułce działa. jest możliwe że jeśli te elementy też są w porządku, to przyczyna moich nerwów leży gdzie indziej? CZEMU TO CHOLERSTWO NIE PALI??!!
mam dość... auto było jeżdżące, wyjechało do mnie z Warszawy i po 200km zdechło... odpaliło na chwilę, przejechało jakieś 20km i od tej pory jakieś 10 dni bezskutecznie próbuję go odpalić.... |
Czy jak przejechałeś 20km to auto przestało chodzić z braku paliwa? Skoro naprawiles alternator i masz zdrowa pompe paliwa ,przeciagnij setke na lince ;] Jak odpali auto niech troche pochodzi potem powinno juz normalnie odpalac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartik
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Paź 2011 10:13 Temat postu: |
|
|
Teoś napisał: | przeciagnij setke na lince ;] |
To jest automat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stress
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Paź 2011 10:16 Temat postu: |
|
|
moryc, ja tez mam te zamienniki.
Faktyxcznie ni chu chu nie było opcji wsadzić tego ale dało rade, wystarczy popatrzeć na dwa otworki żeby były w tym samym miejscu co w ori, i ten jeden spiłować żeby wlajzł trzeci bolec, ja tak mam i pieknie siedzi.
Btw. ładna seteczka.;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Paź 2011 11:28 Temat postu: |
|
|
osobiscie w pewnym pojezdzie spotkalem sie z przypadkiem ze alternator ulegl awarii,zaczal dawac gigantyczny prad w instalacje i kilka wazniejszych elektronik poszlo z dymem.auto nie chcialo odpalic itd. W innym przypadku wine mial przewod masowy laczacy silnik z rama.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Paź 2011 16:37 Temat postu: |
|
|
auto było zatankowane i nagle przestało jeździć. potem na chwile odpaliło, przejechało 20km i zdechło i do tej pory nie pali... w aucie cały czas jest pół baku, nic nie dolewałem... skrzynia jest faktycznie automatyczna, więc pociągnąć go na lince i odpalić nie ma jak- nie chcę jej uszkodzić bo planuje tym dojechać na kołach do Zakopanego...
stress - zrobiłem tak i wkłady z oryginałów weszły mi do nieoryginalnych szkiełek. niestety siedzą głębiej niż siedziałyby w oryginalnych szkiełkach, więc żarówka właściwie opiera się o szkiełko i je delikatnie przytapia. mało tego- musiałem pomalować przezroczyste żarówki lakierem do paznokci w kolorze pomarańczowym i świecą na czerwono... a wszystko przez to, że przeszukałem chyba wszystkie sklepy i wszędzie żaróweczki malowane na pomarańczowo były 1,5mm dłuższe od białych i te już w ogóle nie chciały się zmieścić do migaczy...
blackhonda6 - dzięki za pomoc. możesz powiedzieć co dokładnie w tamtym aucie poszło z dymem- chciałbym wiedzieć jaką elektronikę mam sprawdzać u siebie..
a ten drugi przypadek to też autpo nie chciało odpalić i winny był tylko przewód masy? wiecie gdzie on jest w setce?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Paź 2011 20:26 Temat postu: |
|
|
Wygląda to na jakąś pierdółkę... sprawdziłeś już czy pompa wstaje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Paź 2011 22:18 Temat postu: |
|
|
modul zaplonowy,u nas jest zespolony w aparacie zaplonowym,w efekcie brak iskry. przewod masowy idzie z akumulatora na rame tuz przy aku i dalej tym samym przewodem na silnik do sruby rozrusznika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Paź 2011 11:34 Temat postu: |
|
|
foo - nie sprawdzałem, ale wydawało mi się że śmierdziało benzyną spod maski...
blackhonda6 dzięki za info, będę się musiał do tego dobrać tylko kurcze nie mam żadnego próbnika żeby sprawdzić czy wszystko jest tak jak być powinno... :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Paź 2011 14:33 Temat postu: |
|
|
moryc7 napisał: | foo - nie sprawdzałem, ale wydawało mi się że śmierdziało benzyną spod maski... |
Śmierdzieć mogło swoją drogą. Tak bez miernika, to hmm... usiądź za kółeczkiem, wyłącz przeszkadzajki dźwiękowe (nawiew, radio itd.), kluczyk w pozycję jak do odpalenia (choinka na zegarach ) ale bez startu rozrusznika i wsłuchaj się czy pompa zareagowała. Przez 5s ma impuls z kompa, będziesz wstępnie wiedział, że stan początkowy przed rozrusznikiem jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Paź 2011 14:41 Temat postu: |
|
|
czyli zaraz po zaświeceniu się kontrolek, przez 5 sekund ma być jakiś specjalny dźwięk jak będzie chodzić pompa paliwa, tak? możesz mi powiedzieć dokładniej co to za dźwięk? to ma być coś co będzie brzmiało i zniknie po 5 sekundach, tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|