Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smc1
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LBn Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Sty 2012 14:56 Temat postu: Nissan 100 NX 1.6 102KM + LPG IGŁA:) 94r |
|
|
Witam. Jestem posiadaczem od niedawna czerwonej seteczki. Udało mi się ją niedrogo wyhaczyć. (3000zł) Stan wizualny ideał. Wnętrze bardzo zadbane (wszystko gra, wycieraczki, nadmuchy itp.)
Dach nie cieknie (demontowałem i po montażu myłem karcherem ze szczególym szorowaniem dachu i szyb w celu sprawdzenia szczelności -Ani kropli:)
Silnik ponoć wymieniony - NISSAN SUNNY 94r.
Nissan 100NX TARGA
1597cm3
102 KM
94r
1.6 +LPG (butla w kole)
ABS + el. lusterka
Spalanie:
Jazda full ekonomiczna (1500-2000) 10l LPG/100km
Jazda standardowa (2000 - 3000) 10l LPG/100km
Jazda "w pizde" (3000 +) od 13l LPG/100km
Na benzynie nie wiem ile pali bo tylko odpalam.
Co mnie dziwi to to że nie odcina on zapłonu. Kręci się do oporu.
Na drugim biegu 125 km/h przy 7500 (dziś sprawdziłem)
Na trzecim biegu - po zimie będę na Lubelskim torze robił testy pozostałych biegów
Koleś od którego ją kupiłem był koneserem i bardzo dużo pracy włożył w to auto Zarówno w wygląd jak i silnik.
Sporo smaczków: oryginalna sportowa kierownica MOMO, sportowa gałka biegów, wydechy Remusa, strumiennica itp. No i zderzaki, które można szybko zdemontować.
Znajomy mechanik powiedział że "udało mi się" bo w aucie nie ma nic do wymiany:) (oprócz ręcznego, który działa tylko na jedno koło)
Sami oceńcie:)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smc1 dnia 04 Sty 2012 15:33 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Sty 2012 15:05 Temat postu: |
|
|
Cieszymy się z nowej setki w gronie. Napisz coś więcej, jakieś szczegóły, zamieść więcej zdjęć.
Ospojlerowanie niestety kompletnie nie w moim guście, ale wiem że o gustach się nie dyskutuje.
Wątpliwą sprawą są te 102 KM w tytule tematu. Skoro masz 1.6 targa to raczej masz 90 KM.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 04 Sty 2012 15:15 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
smc1
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LBn Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Sty 2012 15:16 Temat postu: |
|
|
Facet od którego kupiłem auto twierdzi że ma ono 102 KM. Silnik ponoć wymienił na silnik z Nissana Sunny 94r. więcej fotek porobię w wolnym czasie (teraz na okres zimowy auto jest bez "tuningowych" zderzaków z racji warunków) Zdjęcie ich zajęło niecałe 2 godziny.
Umyję furkę i pstryknę pare fotek (również w środku)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Sty 2012 16:00 Temat postu: |
|
|
A jaki masz kolektor ssacy? Jezeli masz 73C to masz te 102 konie jezeli 74 to masz 90 ;] Patrzyłeś jak wyglądaja tylne nadkola? Wstaw aluski,sciagnij naklejki bedzie dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BartR1
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rawicz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Sty 2012 16:01 Temat postu: |
|
|
całkiem możliwe ze silnik został zmieniony na ten 102Km bo to zaden problem. Szkoda ze ten podwojny wydech dziala tylko na jedną koncówke, stwierdzam to po zdjeciach. Ospojlerowanie wakdar, jesli sie nie myle. Na lato szerokie kółko zalożyc i powinno wygladać. Gratuluje zakupu i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BartR1 dnia 04 Sty 2012 16:02 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Sty 2012 17:36 Temat postu: |
|
|
nie ma żadnych 102 KM na bank, powiem więcej to DS moim zdaniem skoro nie ma odcinki , wnętrze tez wygląda na ciemne
ogólnie autko przyjemnie się prezentuje pójdź w duże i szerokie białe alusy będzie ładnie
ps. proszę o fotki wnętrza i silnika to duzo ułatwi, jak obrotomierz po lewej stronie to na pewno DS
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nismojoe dnia 04 Sty 2012 17:38 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Sty 2012 20:15 Temat postu: |
|
|
kolektora nie zobaczy zapewne który to.ale możliwe ze ma te 102 skoro coś tam mieszał.ja wymieniłem niedawno silnik od almerki 98r.ale narazie założyłem gaźnik bo szukam właśnie kolektora 73c.ale tak idzie niezłe hehheh
jak za ta kasiurke to autko ładnie wygląda i nie ma co narzekać,za ta kasę to ogólnie ciężko fajne dobre auto kupić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MlodyLDZ
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Sty 2012 20:59 Temat postu: |
|
|
100NX targa wychodziły też z silnikami 102KM. Ja mam targę i 102KM były seryjnie. Bez zmian silnika, kolektora itp. Fura fajna, tylny zderzak nie jest zły. Przedni i progi już gorzej. Ale to moje zdanie.
I pokaż foto silnika, wnętrza i zegarów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MlodyLDZ dnia 04 Sty 2012 21:00 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Sty 2012 21:04 Temat postu: |
|
|
MlodyLDZ te 102 konne z targą - skandynawskie wersje miały właśnie kolektor 73c także nie mieszaj skąd nagle 12 KM ?
Tą moc zabierał zdławiony (o mniejszych kanałach) kol. ssący 74
Kurcze tyle razy o tym było
smc1 daj fote spod machy i będzie wszystko jasne ale moim zdaniem to DS czyli gaźnik czyli seryjnie 90 ew. 95 KM w serii - ktory oczywiscie moze byc zmodyfikowany jak np u kolegi DVD i miec ponad 100KM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Excallibur
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Sty 2012 1:51 Temat postu: |
|
|
Sprawdz stan blachy ^^
Mam nadzieje ze bede mial okazje poznac auto na zywo.
A tym czasem, Dzialaj i ulepszaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Sty 2012 6:12 Temat postu: |
|
|
Powiem tak silnik skoro wymieniony to moze miec wtryski. Silniki ga16 DE byly 2 rodzaje jeden mial kolektor 74c i mial koni 90 a silnik z 73c mial 102. W 100nx;ach wystepowaly te 102 w SR. A te kolektory 73c lataly w sunnym nawet 1.4 almerach n15 primerach. Wiec filozofi niema w zrobieniu 102 km. Z DS tez da sie wyciagnac te 102 KM bez problemowo ale nie jest juz to tak prosta sprawa wymaga sporo modow. Auto ciekawe nie jestem zwolennikiem tych spoilerow ale o gustach sie nie rozmawia. Zapodaj fote spod maski i zrob zdjecie kolektora ssacego z gory wszystko bedzie jasne POZDRO.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MlodyLDZ
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Sty 2012 17:45 Temat postu: |
|
|
nismojoe napisał: | MlodyLDZ te 102 konne z targą - skandynawskie wersje miały właśnie kolektor 73c także nie mieszaj skąd nagle 12 KM ?
Tą moc zabierał zdławiony (o mniejszych kanałach) kol. ssący 74
Kurcze tyle razy o tym było
smc1 daj fote spod machy i będzie wszystko jasne ale moim zdaniem to DS czyli gaźnik czyli seryjnie 90 ew. 95 KM w serii - ktory oczywiscie moze byc zmodyfikowany jak np u kolegi DVD i miec ponad 100KM |
No dokładnie. Ale widzisz, ja mam furę z salonu z Niemiec, a jednak 73C i 102KM seryjnie były. Ale raczej do tego salonu był sprowadzony właśnie z krajów skandynawskich, bo dość bogata wersja do tego.
I ja tam myślę, że skoro smc1 napisał, że silnik był zmieniany, to może być wtrysk, a nawet z kolektorem 73C. I z tego co ostatnio czytałem na jakimś forum o nissanie, podobno nie tylko kolektor ograniczał tą moc. Chłopaki znaleźli też inne różnice. Nie piszę jakie i nie podam linku, bo nie pamiętam gdzie to widziałem. Znajdę, to się pochwalę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Sty 2012 19:14 Temat postu: |
|
|
Kolego nie zgodze sie ROZNICA to jedynie kolektor NIC WIECEJ. Zagadaj do coobcia zapraszam na nissan zone tam jest sporo ludzi ktorzy przerabiali temat i potwierdza. Jedyne czym sie rozni to kolektorem. Zeby bylo smieszniej np wtryski w 1.4 a 1.6 sa te same. Jeszcze lepiej ze CEWKA zaplonowa z DS'a 1.6 pasuje do SR20DE w 100nx'ach GTI i nie tylko wiele takich ciekawostek jest.
Kolege przepraszam za OF TOPA w temacie i pozdrawiam. BEZAWARYJNOSCI.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Sty 2012 20:18 Temat postu: |
|
|
więc wszytko jasne czekamy na odzew smc1
mam nadzieję, że się nie wystarszył tych wszystkich pytań - po prostu jestesmy ciekawi czekamy na fotki i myslę , że temat rodzaji silnika i odpowiednich do nich mocy już wyczerpaliśmy end of OT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Sty 2012 22:54 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|