Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Lis 2011 23:23 Temat postu: |
|
|
Thom nie może działać bo między maską,a silnikiem jest mało miejsca i objętościowo jest za mały....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dj.ludi
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 8:31 Temat postu: |
|
|
ja pierd..e nie po to wymienialem bebechy zeby sie potopily... Koluniu dla twojej wiadomosci siedze troche w tym temacie wiec nie gadaj mi tu pierdół... Co do intercoolera to jest od razu pod wlotem i to lepsze rozwiazanie niz dawac go przed chlodnica bo nie bede w nowym zderzaku wycinal i wiochy robil... Wlot juz prawie jest gotowy tylko wykonczyc szpachla i tyle... A o turbo sie nie martw wytrzyma... I jak to alabama powiedzial Panie pie..ol to i rób swoje. Amen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 14:20 Temat postu: |
|
|
Dla twojej wiadomości tłoki seria w sr`rze klękają przy ponad 300km mocy, zabija je nie moc zazwyczaj tylko zbyt uboga mieszanka i źle wysterowany zapłon przez co dochodzi do spalania stukowego. Dodam tylko, że tłoki w 100nx`ach oraz sunnych jakoś zawsze wychodzą na najmocniejsze z rodziny silników sr. Bardzo mało wiesz, a właściwie nie zdajesz sobie sprawy ile nie wiesz...
PS: icek jak myślisz to mieści się spokojnie bez cięcia dokładki i zderzaka. Oto dowód:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawel18PL dnia 30 Lis 2011 14:21 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 18:07 Temat postu: |
|
|
dj.ludi proponuję założyć temat z prezentacją swojej nyski wtedy będzie można łatwiej doradzić/skrytykować/pochwalić. Sam jestem ciekaw jak są rozwiązane niektóre sprawy o których piszesz. Jako,że nie mam konta na nK więc nawet zdjęć nie doświadczyłem;)
Dzisiaj korzystając z chwili wolnego wybrałem się na hamownię. Oto wynik:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 18:14 Temat postu: |
|
|
Jakie turbo masz w końcu?? hybryde t25/t28??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 18:42 Temat postu: |
|
|
200 niutów przy 3 tysiach, ale musi to ładnie do przodu wyrywać
może się mylę, ale nyska podj to chyba najdłużej jeżdzące bez awarii uturbione sr20de w PL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 18:53 Temat postu: |
|
|
To jest turbo ze stroną ciepłą jak w t25 i stroną zimną większa jak t25 a mniejszą jak gt2807r o którym pewnie myślisz. Żeby było śmieszniej ma jeszcze zawór obejściowy po stronie zimnej, ale o tym już gdzieś wcześniej pisałem. Na hamce w poznaniu wyszło 218/280 ale tego wykresu nie mam,gdzieś posiałem. Zrobiłem ten pomiar na jedynej hamowni w szczecinie gdzie wchodzi seta. Byłem tam innymi autami i zawsze wynik jest o jakieś 8-10% niższy niż na innych hamowniach na których byłem. Potraktuje to jako wykres wyjściowy do następnych modów bo przecież nie będę jeździł aż do wa-wy czy poznania. Poza tym można lepiej poznać charakterystykę silnika, jak jeździć oszczędnie, przy jakich obrotach najlepiej zmieniać biegi.
Ogólnie program jest dość łagodny. Cały czas w okolicy 4000 obr robiło sie za ubogo
Planuje na przyszły rok odprężyć silnik i dać jakieś turbo z rodziny GT25.
Z grubsza policzyłem i ceny kształtują się następująco:
Kute korby , kute tłoki , śruby arp, pierścienie około 3500
Nowy napinacz ok 240 PLN
Panewki 500 PLN
Uszczelka głowicy 400 PLN
Turbo około 3000.
+ plus inne pierdoły i wyjdzie około 10000 PLN
Zobaczymy ile z tego uda się zrealizować.
Nismoje trafiłeś w sedno, kreski-kreskami jednak najważniejsza jest bezawaryjność.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez podj dnia 30 Lis 2011 19:00 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 19:14 Temat postu: |
|
|
podj masz tam krótką skrzynię wsadzoną?
Coś mi się nie podoba Twój wykres, ze względu na zmierzone Vmax - chyba nieprawidłowo dobrali Ci przełożenie do pomiaru. U mnie wyszło 217km/h na GA16.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Menago
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 19:34 Temat postu: |
|
|
chyba jednak moj turbowoz troszke dluzej jezdzi bezawaryjnie
Ps. fotele sa powolutku montowane pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 19:53 Temat postu: |
|
|
Gaweł właśnie mam długa skrzynię...
Taka hamownia.....
Menago oby jak najdłużej..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dj.ludi
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 19:55 Temat postu: |
|
|
DLa fachowca Paweł18 Ja mam caly komplet zderzakow zamawianych i wloty sa lekkie po bokach... Ale jedno wiem napewno tego fachowca zazdrosc bierze a mi to schlebia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 20:29 Temat postu: |
|
|
Tia... wdziałem ten komplet zderzaków (zdjęcia ze spota)... zazdrość mi dupe ściska normalnie ;D Wieś tańczy wieś śpiewa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
VeNoM
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podlasie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 20:33 Temat postu: |
|
|
podj jak czytam co tam sie dzieje wokół Twojego auta (no i całej reszty projekty z podobnym rozmachem) to aż mi się nie chce wierzyć. Ale oby tak dalej. Jestem pełen podziwu. Kasa pewnie spora włożona, ale wrażenia i satysfakcja bezcenna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 20:59 Temat postu: |
|
|
Wiesz co masz rację zazdroszczę, jest takie forum dla takich maniaków mocy jak TY. jest pod adresem racingforum.pl mógłbyś tam założyć temat z opisem swojego auta wtedy więcej osób mogłoby Ci go zazdrościć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dj.ludi
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2011 21:47 Temat postu: |
|
|
Ta zderzaki ze spota to pierwsza odslona ale tamte peszly na smietnik i mam juz calkiem inny drugi... Z reszta juz nie wypowiadam sie na forum bo widocznie sie nie znam i tyle....Ach ci fochowcy... Jak to ktos nowy przeczyta to na pewno bedzie chcial korzystac z forum... Zal
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dj.ludi dnia 30 Lis 2011 21:48 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|