Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Sie 2010 23:00 Temat postu: |
|
|
Coobcio napisał: | EXEDY widać że ma 3 sprężynki a Aisin 2
Oj będzie cię noga bolała ale za to przeniesie CI to sprzegło pod 500Nm i 500KM więc dobrze jest |
takie moce to chyba z inną tarczą ??
byle by do 300 Nm wytrzymało razem.........
oraz najważniejsze by dobrze łapało....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez podj dnia 07 Sie 2010 23:01 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Sie 2010 11:45 Temat postu: |
|
|
Oj noga będzie CIę boleć
U PRTP'06 w Almerce GTi z silnikiem od GTI-R przy doładwoaniu 0,9 bara - okolica 350Nm możesz strzał ze sprzęgła na II robić i ładnie jarać gumki, lepi to masakrycznie mocno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Sie 2010 20:14 Temat postu: |
|
|
Coobcio napisał: | Oj noga będzie CIę boleć
U PRTP'06 w Almerce GTi z silnikiem od GTI-R przy doładwoaniu 0,9 bara - okolica 350Nm możesz strzał ze sprzęgła na II robić i ładnie jarać gumki, lepi to masakrycznie mocno |
W zwykłym ruchu miejskim jeździ się jak turbo dieslem więc nie trzeba tak często biegów zmieniać .
A na poważnie to właśnie strzały ze sprzęgła tak załatwiły zamach. No i porządnego startu brakowało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mandhorm
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Sie 2010 1:46 Temat postu: |
|
|
na czym polegaja strzaly ze sprzegla he?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Necro
Gość
|
Wysłany: 12 Sie 2010 14:45 Temat postu: |
|
|
Jakie turbo zamontowałeś? Masz seryjną chłodnice, czy dodatkową pod turbo?
Ostatnio zmieniony przez Necro dnia 12 Sie 2010 14:46 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Sie 2010 15:08 Temat postu: |
|
|
Turbina z rovera 620 Ti (garret hybryda t25/t28). Chłodnica seryjna ale nówka wleciała - wiadomo dwudziestoletnie chłodnice sa prawie zawsze zapchane do połowy:). Zamontowałem dwa wiatraki.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Sie 2010 22:43 Temat postu: |
|
|
okazało się,że docisk ten współpracuje tylko cienką tarcza więc wydatek okazał się nieunikniony.
Efekt jednak przerósł moje oczekiwania....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
na takim sprzęgle mocy można dodawać i dodawać.... i co ciekawe wyprodukowane przez daikin.
Lekko trzeba się do niego przyzwyczaić. No i obnażyło słabość przedniej poduszki silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzychun7
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Sie 2010 23:04 Temat postu: |
|
|
ile takie sprzęgło ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Sie 2010 7:00 Temat postu: |
|
|
na polskiej stronie exedy około1.600 PLN.
Ja nabyłem je za mniej niż połowa tej ceny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez podj dnia 14 Sie 2010 7:04 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Menago
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Sie 2010 12:06 Temat postu: |
|
|
pogratulować kolego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Sie 2010 18:36 Temat postu: |
|
|
Menago napisał: | pogratulować kolego |
Dzięki kolego. Nareszcie można pociskać do oporu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Paź 2010 18:03 Temat postu: |
|
|
Niedługo lekkie zwiększenie mocy na pokładzie, więc nagrałem w końcu filmik jak auto przyspiesza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nagrałem w sumie kilka filmików,ale na każdym coś spartolone. Tutaj akurat sam start.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mandhorm
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Paź 2010 21:58 Temat postu: |
|
|
swietnie koleg 5s do setki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Paź 2010 16:41 Temat postu: |
|
|
6s do setki a nie 5:p. do 170 w 14 sec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Paź 2010 16:52 Temat postu: |
|
|
dawidkrakow napisał: | 6s do setki a nie 5:p. do 170 w 14 sec |
myślę ,że nawet coś ponad 6. Do 200 jakieś 21 sek. Jak pisałem spartolony start. Trzeba nie lada umiejętności aby prawidłowo zmienić dwa, trzy biegi z rzędu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|