Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

podj - SR20DE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Lip 2012 22:56     Temat postu:

coś trzeba ruszyć w temacie.

majchrzok napisał:
szkoda że już nie jest to turbowóz ale i tak podaje jak szalone. długie ma przelozenia ta skrzynia:) planujesz jeszcze kiedyś wrócić do setupu z turbo czy już na zawsze zostanie bez wspomagaczy?


Jeszcze nie wiem,Na razie wszystkie niezbędne graty do powrotu do turbo zostawiłem:). Dziś wyzbyłem się praktycznie ostatnich gratów poprzedniego zestawu. Od pełno prawnego N/A brakuje tylko lambdy i ustawienia zapłonu na lampę.

Czas zabrać się za zawias. w drodze gumy ES na przód . Przy okazji włożenie zaległych poligum pod przekładnie. Normalnie zero luzów,jednak 20 letnie tuleje wachaczy trzeba kiedyś wymienić
Nie ma to jak seta.
Może nowe sworznie ?? myślałem nad 555.
Majchrzok. przy tej skrzyni, wiadomo, trzeba troszeczkę odjąć W zamian założyłem komp od p10GT. Wydaje się lepszy od tego z sunny /100nx. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez podj dnia 06 Lip 2012 21:53 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
najs




Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: poznań
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Lip 2012 0:01     Temat postu:

dzizas ta skrzynia cholernie długa, na 2 do końca przy 7,5 k rpm masz 115 km/h o.0 !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Lip 2012 21:56     Temat postu:

Z plusów dzisiejszego dnia doszły gumy pod zawias i stabilizator na przód. Z minusów - rozwaliłem miskę i cały olej wylądował na ulicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Lip 2012 16:48     Temat postu:

Sprawa miski poszła do odpowiedniej instancji. Zobaczymy co z tego będzie. Tym czasem zabrałem się za przedni zawias Wydobyłem z garażu zapasowe wahacze przednie i usunąłem z nich tuleje. Wahacze odświeżyłem czarnym sprayem. Zdążyłem nawet wcisnąć przednie tuleje. Dodatkowo zamówiłem na jutro nowe sworznie i łączniki stabilizatora. Pytanko jak montować tylne tuleje ?? tak jak fabryka czy tak jak stoi zawieszenie przy krótkich sprężynach ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Lip 2012 22:31     Temat postu:

Sprawa poliuretanów z przodu zamknięta. mamy więc komplet poduszek pod silnik prothane oraz komplet gum pod zawieszenie i przekładnie kierowniczą EnergySuspensions.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak jak pisałem wcześniej,wpadły sworznie 555. Łączniki nie przejawiały śladów luzów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez podj dnia 26 Lip 2012 22:34 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Lip 2012 22:50     Temat postu:

no to teraz masz zawias który przeżyje auto razy 2... jest różnica w prowadzeniu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Lip 2012 23:07     Temat postu:

majchrzok napisał:
no to teraz masz zawias który przeżyje auto razy 2... jest różnica w prowadzeniu?

Przednie tuleje wahaczy były w stanie nie naruszonym.W tylnych blachy zatopione w gumie mocno zgnite. Dziury które wcześnie poniewierały autem, teraz seta przyjmuje lekko. Dodał bym jakieś 20% do prowadzenia. Dużo dają rozpórki.Ogólnie na plus.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sie 2012 13:18     Temat postu:

Dziś ostatni etap powrotu do serii został ogarnięty. Więc tak:
TPS ustawiony książkowo,seryjny kolektor wydechowy został owinęty bandażem izolacyjnym, który to został pryśnięty na czarno farbą wysoko temperaturową. Wpadła nowa dedykowana sonda lambda FAE. Po tym ostatnim zabiegu fajnie ustabilizowały się wolne obrotyi i wydech na wolnych przestal tak ryczeć Shocked. Liczę również na niższe spalanie. Które obecnie przy mojej jeździe kształtuje się na poziomie o którym lepiej nie wspominaćWink Wieczorem fotki z prac...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez podj dnia 18 Sie 2012 13:19 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sie 2012 21:28     Temat postu:

Obiecane fotki:
kolektor + wypucowana rączka bagnetu Wink
[link widoczny dla zalogowanych]
trochę porządków w kabelkach
[link widoczny dla zalogowanych]
w końcu znalazłem gumkę która idealnie spasowała się z shortshifterem i gumowym mieszkiem z ds`a
[link widoczny dla zalogowanych]
poniżej porównanie dźwigni zmiany biegów. Od góry:
- ori
- mój ulep z obciętą górą i przedłużonym dołem
- shortshifter z prawdziwego zdarzenia
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Paź 2012 20:01     Temat postu:

Dzisiaj po krótkiej konfrontacji z instalacją elektryczną, seta odzyskała światełko w bagażniku. Zabierałem się do tego około 4 lat.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartik




Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 03 Paź 2012 20:21     Temat postu:

Ja odkąd mam setkę chcę naprawić centralny:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Gru 2012 22:29     Temat postu:

Wleciały przewody w stalowym oplocie na przód Goodridge adoptowane z N16 oraz przewody Hel na tył. Temat hamulców można zamknąć. Setup jest następujący:serwo 100NX GTI, pompa BM-50. przewody elastyczne jw.,Nowe przewody miedziane na tył,OEMowe tarcze i klocki z N16 na przód, OEM tarcze z N16 na tył + OEM klocki do setki GTI.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Sty 2013 22:19     Temat postu:

Przed nowym rokiem przyszła rozpórka od Foo Garage. Dzis znalazłem chwile aby ja zamontować. Muszę przyznać,że pasowała jak ulał do setki,bez doginania i kombinowania. Z czystym sercem polecam te produkty Wink

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Sty 2013 22:36     Temat postu:

Jakie odczucia po montażu tej rozpórki ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 07 Sty 2013 22:37 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Sty 2013 12:52     Temat postu:

O widzisz, zamontowana już Cool Przyznam szczerze, że troszkę mnie zaskoczyłeś, jak dałeś info, że wg. wymiarów foowooza hihi - jak dotąd się to nie zdarzyło by środkowa z kimś się pokrywała.

No, super informacja - w końcu spotkały się dwa auta z idento wymiarami - fabrykę jeszcze trzymają Very Happy

Polecam się z przodem jak coś, bo widzę, że masz skręcaną i chyba po dwie nakrętki na mocowaniu amora - owszem lepsze to niż nic, ale bardzo dużo jest jeszcze do ugrania w temacie prowadzenia...

Pozdr,
foo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Następny
Strona 11 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin