Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
icek
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Sty 2013 19:29 Temat postu: |
|
|
widziałem rozpórke,jak dla mnie kozacka robota i mało widoczna,i pewnie spełni swoje zadanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Sty 2013 21:49 Temat postu: |
|
|
BeNeK napisał: | Jakie odczucia po montażu tej rozpórki ? |
Na razie nic nie wiem. Auto stoi. Motorownia częściowo rozebrana.
foo napisał: | Polecam się z przodem jak coś, bo widzę, że masz skręcaną i chyba po dwie nakrętki na mocowaniu amora - owszem lepsze to niż nic, ale bardzo dużo jest jeszcze do ugrania w temacie prowadzenia...
|
Całkiem możliwa opcja. Wykonanie mi odpowiada. Tak jak piszesz mocowana na trzy nakrętki i o pełnych flanszach oczywiście by była lepsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Lut 2013 8:50 Temat postu: |
|
|
Garść nowych modów:
Wałki HKS 256
[link widoczny dla zalogowanych]
regulowane kółka
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodatkowo pranie stożka i świeży olej 10w60 Valvo oraz filtr bosz.
Pojawiła się kierownica 33 cm firmy Jamex - tej od sprężyn;)
Zamontowany został ssac 2.5` od Nismojoe. Okazało się wtedy,że nie mieści się on z dwoma oryginalnymi wiatrakami, więc jeden wiatrak poszedł do przeróbki. Można powiedzieć ,że auto jest przygotowane do sezonu 2013.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez podj dnia 18 Lut 2013 9:12 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Lut 2013 12:38 Temat postu: |
|
|
Pięknie się prezentuje. Extra mody, jakich mało u nas, to też zaleję Cię gradem pytań, he he...
Jak ma się ten HKS względem serii wałków? Seria ma kąty otwarcia i wzniosy na poziomie 240° 10.0mm /248° 9.8mm (ssący/wydechowy). No kąty to można się domyśleć, że 256° / 256°, he he... może coś więcej zdradzisz?
Do tego widzę wałek ssący przyspieszony a wydechowy trochę opóźniony. Wykonywałeś kręcenie wałkami na hamowni, czy są to jakieś obcykane już ustawienia pod te konkretne wałki HKS (np. z jakichś for zagranicznych)? Po tym zabiegu zapłon masz ustawiony seryjnie?
Ori ECU ma sobie z tym poradzić, czy wrzucasz jakiegoś piggyback? A może już masz wysterowane? Czekam na podzielenie się odczuciami z jazdy ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Lut 2013 16:27 Temat postu: |
|
|
Dobzie! O to chodzi, nie każda droga to musi być VE, jestem za
Pozdr,
foo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Lut 2013 17:35 Temat postu: |
|
|
Świetny UP ! Oby więcej takich !
Jakie mnie więcej korzyści mocowe przynoszą te wałeczki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
icek
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Lut 2013 18:18 Temat postu: |
|
|
wpadne do Ciebie podj na dniach to zobacze jak to sie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Lut 2013 19:13 Temat postu: |
|
|
fajnie, że ogarnąłeś te wałki, jestem ciekaw jak wpłnęły na charakterystykę silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Lut 2013 23:26 Temat postu: |
|
|
Wałki to dokładnie 256st. 10,5mm ssący, 256st 10mm wydechowy. Niby ostatnie które nie wymagają zmiany tależyków, sprężynek i programu.Zapłon optymalnie wyszedł na 17 st. VE raczej na nich nie przegonie, no chyba że na gaźnikach.....
Ustawień rozrządu przetestowałem kilka, wszystkie na chybił-trafił. Przy ustawieniu takim jak na zdjęciu, wolne obroty udało mi się ustawić na 1800:), ale góra była powalajaca. Finalnie jest dużo łagodniej ustawione tak aby cieszyło bardziej w mieście.Na tym setupie chodzi to na seryjnym ECU z primery. Docelowo strojenie, większa przepływka z primery i det3. Chciałbym zobaczyć jak to zagra z ssac i krótkim dolotem.
Ps. Możecie podrzucić jakieś strony z setami gaźników do sr`a. Tak się zastanawiałem ,że to najtańszy mod dający sporo mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Lut 2013 17:55 Temat postu: |
|
|
Wentylator wrócił po przeróbce na swoje miejsce. Wygląda to mniej więcej tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Cze 2013 22:52 Temat postu: |
|
|
Zabrałem się ostatnio za zawias z tyłu. Na razie, na spokojnie przygotowałem sobie reperaturkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Cze 2013 8:00 Temat postu: |
|
|
ja się tez zastanawiam nad gumkami czerwonymi:)fajnie mody idą u ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Cze 2013 8:19 Temat postu: |
|
|
wiesz może jaka jest różnica w cenie między zwykłymi a poli gumami na tył?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Cze 2013 22:12 Temat postu: |
|
|
majchrzok napisał: | wiesz może jaka jest różnica w cenie między zwykłymi a poli gumami na tył? |
Poliuretany wyjdą trochę drożej,ale mam nadzieje ,że nie będę nic nigdy przy nich robił. Jak coś mam komplet nowych wahaczy poprzecznych do wersji bez ABS na sprzedaż. Na pewno przy wymianie ori gum na poli będzie więcej zabawy.
Dziś zakończyłem odświeżanie tylnych zwrotnic. Nie mam niestety fotek bo rozjechały mi się w telefonie. Dodatkowo nabyłem klocki Textar na tył. Zobaczymy jak będzie hamować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Cze 2013 21:40 Temat postu: |
|
|
Zawieszenie poskładane. Przy okazji wleciały nowe śruby do mocowania wahaczy w zwrotnicy. W poniedziałek zbieżność i zobaczymy czy jest jakaś poprawa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|