Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Cze 2011 20:44 Temat postu: |
|
|
ładne auto, szkoda tylko że niewidziałem go na zlocie! miałem nadzieje że zobacze wkońcu setke z suszarką na własne gały...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Lip 2011 13:47 Temat postu: |
|
|
Dziś zakończyłem konserwację nadkoli oraz częściowo podłogi. Dodatkowo wskoczyły osłony amortyzatorów z tyłu których nie było od dnia zakupu auta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Sie 2011 16:54 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj podpiąłem pompę pod aku. Całość zabawy zajęła mi ok 30 min (z tym ,że kable miałem już podciągnięte do bagażnika). Teraz na stałe 14,2V. Wcześniej 13,2V przy wolnych i 11,8 przy max dodaniu gazu. Wrażenie jakby poprawiła się elastyczność.... ale w to wątpię Na pewno przyda się pod kolejne strojenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez podj dnia 29 Sie 2011 18:15 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Sie 2011 18:45 Temat postu: |
|
|
Kilka fotek z ostatnich prac:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wstępnie naprawiony błotnik:( + felgi mitsu
Ostatnio typek na ulicy mówi: Panie przestaw pan tę tojotę.
[link widoczny dla zalogowanych]
łatka z przodu
[link widoczny dla zalogowanych]
nowe/ używane korektory zakupione na forum,dzisiaj montowane jeszcze nie sprawdzane.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Sie 2011 20:39 Temat postu: |
|
|
mi zawsze mechanicy mówili że te mazdy to się rzadko psują nie myślałeś żeby koło zrobić białe?
i w ogóle przydałoby się pare fotek jak autko się prezentuje obecnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nismojoe dnia 29 Sie 2011 20:44 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Sie 2011 20:44 Temat postu: |
|
|
nismojoe napisał: | nie myślałeś żeby koło zrobić białe? |
+1 zarąbiaszczo by wyglądał na białej feldze ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Sie 2011 20:52 Temat postu: |
|
|
tez tak myślę
a jak setup silnika wygląda w tej chwili sprzedałeś ten swój turbo kit już? jeśli nie to może bym niedługo sam się skusił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Sie 2011 18:01 Temat postu: |
|
|
Białe koło fajne, ale nie było by komu sprzątać. Mam w planach tylko nie co odświeżyć koła papierem wodnym.
Turbo secik jest na miejscu. można się nawet przejechać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Sie 2011 19:14 Temat postu: |
|
|
podj napisał: |
Turbo secik jest na miejscu. można się nawet przejechać | i tak powinno być na wieki wieków
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 30 Sie 2011 19:14 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Wrz 2011 19:00 Temat postu: |
|
|
majchrzok napisał: | podj napisał: |
Turbo secik jest na miejscu. można się nawet przejechać | i tak powinno być na wieki wieków |
Chyba,że sie znajdzie chętny na turbo secik...
W weekend nastąpi w końcu kolejne strojenie. Już tyle rzeczy pozmieniałem a program nadal ten sam . Dodam ,że w ruchu miejskim spala mi około 12 litrów...
I tu pojawia się pytanie. Podnosić doładowanie czy pozostać przy 0.4 bar ??
Dziś pod pucowałem nieznacznie koła czyli je umyłem . Zrobiłem dziś kilka fot budy ale kiepskim aparatem...
Czy mi się wydaje ?? czy te zdjęcia są zniekształcone ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy okazji zauważyłem,że ktoś załatwił mi drzwi o pasażera
Plus fota z pod maski. Dla potomnych..
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 01 Wrz 2011 20:42 Temat postu: |
|
|
A co tam masz za suszarkę założoną, T-25? Pewno że dmuchaj jeśli brakuje pod nogą. Sprzęgło chyba raczej wytrzyma jeszcze parę dodatkowych niutków więc czemu nie? Ja myślałem że latasz non stop tym na jakimś 0.6 czy coś takiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Wrz 2011 20:57 Temat postu: |
|
|
fotograf powie ze zawsze mozna zrobic lepsze ja bym max podnosił do 0,8 ale to Ty tym smigasz i wiesz ile Ci potzreba
super seta podj gratki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Menago
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Wrz 2011 13:54 Temat postu: |
|
|
mi przy 280Nm sprzeglo daje rade,ale tez nei chetam ostro z 1 i 2 biegu(nie zawsze ) a dmucha mi tak samo jak Tobie na 0.4-0-45..pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Wrz 2011 17:06 Temat postu: |
|
|
Sprzęgło już dawno nie jest seryjne. Aisin powiedział papa przy 240 Nm. Teraz jest exedy stageII więc pewnie panew się szybciej obróci niż sprzęgło klęknie.
Planuję dmuchać 0.6 ze względu na sprężarkę. Podobno t25 nie lubią dużego doładowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miskowski
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 237
Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Wrz 2011 18:37 Temat postu: |
|
|
Zmieniałeś korektory siły hamowania - napisz coś więcej (co się działo, co się zmieniło i t.p.). Ja ostatnio mam taki problem, że przy mocniejszym hamowaniu blokuje mi się RR koło (tylne prawe), mimo ABS-u. Diagnosci patrzą sie na mnie jak na UFO, bo na badaniu wychodzi wszystko super, nie wiem gdzie szukać przyczyny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miskowski dnia 02 Wrz 2011 18:38 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|