Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Menago
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Wrz 2011 10:18 Temat postu: |
|
|
myśle że można nawet 0.8 dmuchnąć. Ja musze zdecydowanie wzmocnić sprzęgło żeby dało rade pzdr i powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Wrz 2011 13:23 Temat postu: |
|
|
Miskowski napisał: | Zmieniałeś korektory siły hamowania - napisz coś więcej (co się działo, co się zmieniło i t.p.). Ja ostatnio mam taki problem, że przy mocniejszym hamowaniu blokuje mi się RR koło (tylne prawe), mimo ABS-u. Diagnosci patrzą sie na mnie jak na UFO, bo na badaniu wychodzi wszystko super, nie wiem gdzie szukać przyczyny. |
Po pierwsze sprawdź stan tłoczków w zaciskach i prowadnic, pod drugie klocki muszą się swobodnie przemieszczać w jażmie. Po trzecie sprawdź stan przewodu elastycznego czy nie jest przypchany. U mnie jedno koło z tyłu hamowało dwa razy słabiej niż drugie.
Ostateczne auto wystrojone na 0.5 bar. Doszedłem do wniosku ,że nie ma co ładować nie wiadomo ile. Przy nieodprężonym silniku wszystko co jest powyżej 4000 obr/min generuje relatywnie mało mocy w stosunku do podawanego paliwa. Postanowiłem dodatkowo auto wystroić map`em. Spalanie spadło średnio o około 1,5-2 litry na setkę, więc jestem zadowolony. Jeszcze nie hamowany nie było jeszcze czasu. Jednak wydaje się ,że jedzie lepiej niż wcześniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Wrz 2011 10:30 Temat postu: |
|
|
W sumie to sensownie. Jak to ma jeździć bez problemów przez długi czas to nie ma co ładować hardkora. I tak ze świateł pewnie całkiem nieźle się to żelastwo zbiera. A ile w SR jest stopeń sprężania, z 10?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Wrz 2011 11:35 Temat postu: |
|
|
Same plusy bezpieczne doładowanie dobre strojenie i wynik taki , że auto pojeździ i da więcej frajdy ze względu na umiarkowane spożycie beny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Wrz 2011 21:53 Temat postu: |
|
|
podj mam pytanko czemu tej odmy na zdjęciu co zaznaczyłem nie wpiałeś przed turbo?? i czym sterowany jest bov (też zaznaczony) jak nie ma na nim węża od podciśnienia??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2011 16:44 Temat postu: |
|
|
Pawel18PL napisał: | podj mam pytanko czemu tej odmy na zdjęciu co zaznaczyłem nie wpiałeś przed turbo?? i czym sterowany jest bov (też zaznaczony) jak nie ma na nim węża od podciśnienia??
|
Zabiłeś mnie tym pytaniem o odmę, nie wiem nigdy się nad tym nie zastanawiałem.....
Na focie rzeczywiście BOV nie jest podpięty bo mam też zawór obejściowy. W mieście latam na DV, a jak jest okazja poszaleć przepinam na bov
THOMS stopień sprężania jest stanowczo za wysoki..Chyba tak jak piszesz, nie pamiętam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Paź 2011 11:56 Temat postu: |
|
|
Dziś wpadło nowe łożysko z przodu oraz jedna linka ręcznego. Trzy stówki uciekły....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lis 2011 14:43 Temat postu: |
|
|
Dziś zrobiona kompletna geometria:
Zbieżność -10`
Kąt pochylania koła:
przód -1 stopień
tył -2 stopnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Lis 2011 18:43 Temat postu: |
|
|
Znalazłem krótki filmik z upalania czarnego. Zawsze to coś...
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyjście po rękawie, dwójka i trójka....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez podj dnia 28 Lis 2011 18:43 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dj.ludi
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Lis 2011 0:19 Temat postu: |
|
|
No dobra to ja cos powiem na ten temat... Swoja sete rozebrałem do gołej blachy. Zaczełem od silnika: mój środek trafił do primery natomiast do mojego silnika nowki tloki korbowody popychacze i zawory od 200sx s14 potem od tej samej 200 założyłem komputer i dokupiłem za prawie 600 chip po tym mialem 30km do przodu i 228momentu... ostatnio wymienilem zawieszenie kompletne i cale hamulce od 200sx s13 bo od s14 nie ta bajka z otworami... teraz założyłem turbine 46 od s14z orginalnym kolektorem od s14... A przy tym musialem chlodnice przesunac do przodu. Z tyłu wstawilem reparaturki od golfa2 bo na tyle beda gumy 225/45/17 i po nowym roku jak bede mial juz kase to zostaje mi malowanie calej sety załozenie nowych zderzaków i wszystko mnie wyniesie z 16tysiecy ale nie załuje bo to moje cacuszko pozdro dla wszystkich maniakow sety
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dj.ludi dnia 29 Lis 2011 0:28 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Lis 2011 0:27 Temat postu: |
|
|
SRY podj ale mamy come back Co to za turbina 46 nigdy nie słyszałem o takiej
PS co to za chip
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawel18PL dnia 29 Lis 2011 0:27 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dj.ludi
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Lis 2011 0:34 Temat postu: |
|
|
Orginalne turbo od s14 kolego Gerrett 46 chip juz nie pamietam bo z pol roku temu byl kupowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Lis 2011 0:36 Temat postu: |
|
|
Nie ma czegoś takiego jak Gerrett 46... Seryjnie w s13 siedziało t25 a s14 t28....46 to A/R.... musisz się douczyć deczko...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dj.ludi
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Lis 2011 0:37 Temat postu: |
|
|
I jutro bede przy secie to zrobie ci zdjecia silnika i calej cety jak wyglada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Lis 2011 0:38 Temat postu: |
|
|
Zrób, załóż swój temat zrób zdjęcie kolektora ssącego, wydechowego, turbo, dolotu, IC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|