Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Lip 2010 11:08 Temat postu: podj - SR20DE |
|
|
MODEL: b13/100NX TARGA
SILNIK: GA16DS->SR20DE-HighPort-> SR20DE+T (0,4 – 0,45 Bar)
UKŁAD DOLOTOWY: Stożek K&N, IC IVECO, T25
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy –custom do GTI-R`a, Downpipe własnej konstrukcji, 2.25” przelot, końcowy tłumik to środkowy z mondeo 2.0tdci + jakaś ozdobna końcówka
UKŁAD PALIWOWY: wtryski z SR20DET, Walbro 255
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia z P11, sprzęgło Exedy stage II
UKŁAD HAMULCOWY: Seria GTI po regeneracji wszystkich zacisków + ABS
ZAWIESZENIE: Seria z DS`a, obniżające sprężyny (tył progresywne) + stabilizator tył GTI, rozpórka: przód SABELT z N15, tył home made stage I.
OGUMIENIE: 195/50R15 ,Przód: Yokohama AVS Sport V102,Tył: Goodyear Eagle F1 – stosowane zamiennie w zależności od potrzeb.
ELEKTRONIKA: EcuMaster 2 – strojony na ulicy przez Coobcia.
WNĘTRZE: Fotele, kierownica, dźwignia ręcznego, zegary N14 GTI, deska flock, wskaźnik doładowania,EGT, ciśnienie oleju.
BODY: Zderzaki, progi, lotka nad szybę – PFEBA, lotka na klapę POSTERT,przyciemnione wszystkie kierunki,
AUDIO: brak
MOC/MOMENT: obecnie – 204,4 KM / 257,2 Nm
Plany:
doprowadzenie zimnego powietrza do dolotu,
powrót do wyjściowej pojemności z SR16VE N1 na pokładzie :->
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Maj 2012
Silnik: seria - zapłon seria
Układ dolotowy: filtr K&N
Układ wydechowy: Ori kolektor. Przerobiona dwururka na 2,25 i tak do końca na przelocie.
Układ hamulcowy. Przód zaciski i tarcze z n16 280mm,tył ori gti + pompa BM-50
Układ napędowy: Sprzęgło Miękki AISIN + skrzynia z primery SLX
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez podj dnia 02 Cze 2012 23:40 , w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Necro
Gość
|
Wysłany: 19 Lip 2010 11:52 Temat postu: |
|
|
Krótko, zwięźle i na temat. To lubie.
Jak dla mnie bomba. Wiecej fotek silnika proszę.
Zmieniałeś pierścienie, czy turbo dmucha w ori?
Szerokości.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mandhorm
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Lip 2010 14:24 Temat postu: |
|
|
ja KONEICZNIE PROSZE O FILMIK JAK TO JEZDZI!!!!!
poszlo pw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Lip 2010 15:40 Temat postu: |
|
|
Dla mnie ta setka rzadzi. I moc i wyglad ale moc przede wszystkim wywarla na mnie ogromne wraznie. Powodzenia w dalszych modach.
pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Lip 2010 19:34 Temat postu: |
|
|
dobra robota:) pokaz jak to jezdzi z taka moca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Lip 2010 20:29 Temat postu: |
|
|
podj jak sprawuje Ci się flokowana deska? Jak się targę zdejmie to ostro się kurzy w aucie, jak wygląda sprawa z czyszczeniem tego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Lip 2010 20:12 Temat postu: |
|
|
Necro@ w silniku nic nie było ruszane.Jedynie zmienione wtryskiwacze oraz świece na zimniejsze. Pewnie jak by go odprężyć można by znacząco podnieść ciśnienie doładowania.
Thomsonicus@ flok spisuje się bardzo dobrze, ma dobre właściwości antystatyczne. Od momentu pokrycia deski(czyli jakiś rok lub więcej) nic nie ruszałem, nie czyściłem i nie ma ani grama kurzu.
Jeżeli chodzi o filmik - jak coś zrobię na pewno wrzucę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez podj dnia 20 Lip 2010 20:14 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Menago
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Lip 2010 23:04 Temat postu: |
|
|
bardzo ładnie kolego bardzo ładnie i zacnie może kiedyś się złapiemy na trasie i właśnie to mi się podoba, mało mówić a dużo działać. Gratki i działaj dalej ! PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Lip 2010 0:35 Temat postu: |
|
|
podj napisał: | w silniku nic nie było ruszane.Jedynie zmienione wtryskiwacze oraz świece na zimniejsze. Pewnie jak by go odprężyć można by znacząco podnieść ciśnienie doładowania. |
I bez tego można...
A SR16VE N1 to nie nadaje się do normalnej jazdy, brak elastyczności i tylko wyć ci będzie... Co innego jak zmieni się w nim wał, korby oraz tłoki coby uzyskać 2.0...
Ps. poniżej masz porównanie obu moich projektów (Sunny z SR16VE + wałki N1 i trochę modów... shamwoane 183KM i Sunny SR20VE shamowane 204KM):
http://www.youtube.com/watch?v=gwO5iMU5Rh4
Jak zamierzasz się ścigać i chcesz latać w niższej klasie to pewnie 1,6 ale jak auto ma cieszyć na ulicy to zdecydowanie nie polecam...
A dodam że ten mój sunny z 1,6 i te 183KM + krótka skrzynia biegów był minimalnie szybszy niż seryjne GTi + wydech które jak wszyscy wiedzą nic się nie odpycha...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coobcio dnia 31 Lip 2010 0:41 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Lip 2010 22:06 Temat postu: |
|
|
W tym sezonie na pewno boost pójdzie w górę, MBC już w drodze.... narazie tylko do 0.6 ( z wiadomych przyczyn) i auto najprawdopodobniej wróci do Ciebie na dostrojenie. Przy okazji wizyty możemy wtedy zastanowić się na taktyka dalszego zwiększania mocy. Jednak priorytetem na obecną chwilę jest sprzęgło. Po ostatnich nocnych walkach i po dwóch nieudanych startach ślizga cie mocniej niż zwykle.Jakie rozwiązanie Coobcio proponujesz ?? Ja w sumie zastanawiałem się nad wzmocnieniem obecnego docisku, bo brakuje mu minimalnie aby przenieść tę obecną moc.
Ps. w dniu dzisiejszym wleciał fotelik kubełkowy na razie tylko dla pilota........
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Sie 2010 0:14 Temat postu: |
|
|
Hehe neizły ten fotelik
Ps. Co do docisku to Radzikowski może go wzmocnić... A jak mocniejsze sprzęgło to polecam EXEDY - jest bardziej przystępne cenowo jak ACT...
Co do mocy silnika to tak długo jak nie będzie spalanai stukowego to można budować moc...
Choć pierwsze ograniczenie to seryjny układ zapłonowy który przy ok 240-250KM pierszy bunt ale niezwykle pomocne okazują się tu świece platynowe + sklepanie ich do ok 0,5mm przerwy, następny problem pojawia się przy ok. 280-290KM i wówczas trzeba pomyśleć o mocniejszej cewce zapłonowej...
Powyżej 320KM do mocniejszej cewki zapłonowej trzeba zastosować wzmacniacz np. MSD z seri 6...
Przy prawidłowym zestrojeniu seryjne tłoki wytrzymają granice 350KM (W stanach podają wartości nawet i 400KM).
To powodzenia w modzeniu i nie zapomnij jeszcze dokupić nastawnego regulatora ciśnienia paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 01 Sie 2010 10:19 Temat postu: |
|
|
Coobcio napisał: | Przy prawidłowym zestrojeniu seryjne tłoki wytrzymają granice 350KM (W stanach podają wartości nawet i 400KM). |
Wow! Sądziłem że duuużo mniej. A jak cała reszta, trzeba wstawiać jakieś kute podzespoły już, zmieniać sprężynki na zaworach itd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Sie 2010 21:24 Temat postu: |
|
|
Cała reszta np. wałki SR20DE fabrycznie ma jak 130 konna primera, dobry tuning dla niego to właśnie swap wałka ssącego z 100nx GTi + nawiercenie dziurki pod olej do VTC...
Sprężynki zaworowe w SR20DE znoszą spokojnie obroty do ok. 8 tyś więc nie ma sensu ich wymieniać chyba że chcesz jakieś agresywniejsze wałki wsadzić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Sie 2010 20:08 Temat postu: |
|
|
historia pewnego docisku.
[link widoczny dla zalogowanych]
W poszukiwaniu sprzęgła do mojej sety natrafiłem na docisk Exedy stage1 w super dobrej cenie. Nie zastanawiając się długo nabyłem to cudo i zabrałem się do rzeczy. Po niecałej godzince skrzynka została wyjęta i zabrałem się za wymianę. Plan był taki aby wymienić sam docisk pozostawiając łożysko i tarcze aisina na którym przelatałem około 30 tyś z czego około 15 tyś z T na pokładzie. po zdjęciu sprzęgła moim oczom ukazał się następujący widok:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aż dziw bierze,że tarcza wyglądała jak nowa.
Szybka akcja, załatwienie nowego (używanego) zamachu i jedziemy.
Po zamontowaniu exedy pojawił się zonk. Okazało się,że płaszczyzna pracy tego docisku jest o 3.5 mm wyżej w stosunku do docisku z GTI.
[link widoczny dla zalogowanych]
CDN.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Sie 2010 20:23 Temat postu: |
|
|
EXEDY widać że ma 3 sprężynki a Aisin 2
Oj będzie cię noga bolała ale za to przeniesie CI to sprzegło pod 500Nm i 500KM więc dobrze jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|