Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

red_shogun - SR20DE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Cze 2009 14:42     Temat postu:

3 koniki ponad serię no no no - skąd to się wzięło ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Cze 2009 23:18     Temat postu:

Coobcio napisał:
3 koniki ponad serię no no no - skąd to się wzięło ??


Zabij mnie nie mam bladego pojęcia, dodam dla przypomnienia, że wtedy siedział jeszcze kat Razz
p.s. a tak na serio to ówczesne hamowanko mialo na celu wykazać różnicę pomiędzy mocą fury ze zwężką (mikserkiem), a mocą po wyj.... mikserka i wstawieniu blosa.
Od tamtego czasu wypadł katalizator, poszło wyprzedzenie zapłonu, hm więc kto wie może magiczna granica 150 kuni przekroczona Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zywy0911




Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Pomorze
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Lis 2009 18:39     Temat postu:

witam
a powiedz mi jak ci auto chodzi na tym lżejszym kole zamachowym, i ile je odchudziles ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Lis 2009 11:27     Temat postu:

Ja powiem ze swojego doświadczenia że ciężko docenić zalety lekkiego koła, wolne obroty mniej równe, trzeba ruszać z wyższych obrotów...
U siebie w 200SX S14 mam i nie poelcam tego...
No chyba że czasem bawisz się w jazdę po torze, gdzie przyda ci się większa zrywność na niskich biegach - specyfikacja polskich torów oraz lepsze hamowanie silnikiem... Także przyspieszenie do setki minimalnie się poprawi.

Optymalny kompromis wydaje mi się seryjne koło z Almery VZR o wadze 6,5kg - mam takie w swoim sunnym. Na filmiku poniżej widać jak to wspólpracuje z moim 220konnym SR20VE.
Farbycznie Sunny GTi i 100Nx Gti ma koło o wadze 7,5Kg to i tak lżejsze niż takie co występuje w takim samym silniku ale w primerze (8,14kg)

filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=F5zWDKr-U2k


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coobcio dnia 15 Lis 2009 11:31 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Mar 2012 21:55     Temat postu:

Odnalazły mi się fotki z zeszłorocznych robótek blacharskich w mojej furze. Widok tylnych nadkoli mówi sam za siebie

[link widoczny dla zalogowanych]

P.S. reperaturki z Corolli VI (3d).

Wykonane prace:
- odbudowa tylnych wewnętrznych nadkoli (L i P)
- odbudowa tylnych zewnętrznych nadkoli (L i P) - reperaturki od Corolli
- wspaw blach w dwóch miejscach w podłodze
- wstawki w nadjedzone części progów (L i P)
- reanimacja tylnego pasa (pod zderzakiem)
- poprawki w pasie wokół przedniej szyby, w tym przeniesienie anteny radiowej ze słupka na dach
- wymiana i montaż przedniej szyby (na nową)
- wymiana całej tylnej klapy na zdrową, używaną (w komplecie szyba i spojler)
- wymiana maski na zdrową, używaną
- wymiana przedniego prawego błotnika na zdrowy, używany
- kompleksowa konserwacja podwozia (od spodu) oraz podłogi i nadkoli od wewnątrz
- wytłumienie podłogi matą wygłuszającą (z pianki poliuretanowej), samoprzylepną, wodoodporną + izolacja termiczna (-30 st. C do +80 st. C, do 1 godz. +180 st. C)
- malowanie takich elementów jak: tylne zewnętrzne nadkola (L i P), progi zewnętrzne (L i P), maska, pas wokół przedniej szyby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Mar 2012 22:10     Temat postu:

Doszły rozpórki (przód i tył), made in foster

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Mar 2012 10:52     Temat postu:

red_shogun napisał:
Odnalazły mi się fotki z zeszłorocznych robótek blacharskich w mojej furze. Widok tylnych nadkoli mówi sam za siebie

Shocked w ostatniej chwili zrobiłeś remont, jedna zima więcej i rip Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Menago




Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Mar 2012 14:08     Temat postu:

ładnie ładnie, naprawde to był ostatni moment Very Happy
nie wiem czy ja nie poszukam zdrowszej budy do swojego..a jeżeli nie znajdę to prawdopodobnie idzie na sprzedaż Rolling Eyes pzdr i sory za OT.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Mar 2012 14:29     Temat postu:

Hehe żeby nie było, fotka tych nadkoli była robiona po ponad 2-godzinnym odbijaniu starej blachy, po czym powstał taki oto ładny prześwit Razz
Po zdjęciu koła oczom ukazywał się pięknie zakonserwowany (wtedy baranem) solidny kawał wewnętrznego nadkola hehe.
Zatem błogosławieni Ci użytkownicy 100NXów, którzy u siebie takiej dziury jeszcze nie widzą i wierzą że jej tam nie ma Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Mar 2012 23:04     Temat postu:

Ops ops, jak tam, letnie obuwie założone?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miskowski




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Mar 2012 20:20     Temat postu:

Zastanawiam się, jak wpasujesz listwy PCV w nadkola, gdzie nie ma na nie miejsca. Mój blacharz z tego powodu nie chciał słyszeć o reperaturkach z corolli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Mar 2012 5:02     Temat postu:

red u mnie tez była taka japa ale z lewej str-dałem grubsza blachę sporo kleju na spawy i konkretna konserwacje 2 zimi i nic się nie dzieje
a co ty masz za złote amorki:)coś sport?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Mar 2012 20:10     Temat postu:

Miskowski napisał:
Zastanawiam się, jak wpasujesz listwy PCV w nadkola, gdzie nie ma na nie miejsca. Mój blacharz z tego powodu nie chciał słyszeć o reperaturkach z corolli.


To się nie zastanawiaj, bo zostały wpasowane rok temu Razz i jakoś nie przypominam sobie aby się blacharz jakoś bardzo pluł z tego powodu

Lewy napisał:
a co ty masz za złote amorki:)coś sport?


Info w opisie auta na 1 stronie.

foo napisał:
Ops ops, jak tam, letnie obuwie założone?


Jeszcze nie, bo zima wróciła Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 31 Mar 2012 20:14 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Mar 2012 21:04     Temat postu:

red_shogun napisał:
Miskowski napisał:
Zastanawiam się, jak wpasujesz listwy PCV w nadkola, gdzie nie ma na nie miejsca. Mój blacharz z tego powodu nie chciał słyszeć o reperaturkach z corolli.


To się nie zastanawiaj, bo zostały wpasowane rok temu Razz i jakoś nie przypominam sobie aby się blacharz jakoś bardzo pluł z tego powodu

Dokładnie, jak blachman dupa to do wszystkiego się będzie czepiał i wydziwiał, a że nie ma reperaturek, a że nie ma do czego łapać, się robić nie chce i tyle w temacie.

Śnieg powiadasz? Może z gradem? Jak u mnie, hehehe, a kysz zimo Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miskowski




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Kwi 2012 21:42     Temat postu:

Aha, ale na zdjęciach widzę brak wgłębień na listwy w nadkolach, a pojazd machnięty już podkładem jakby tuż przed lakierowaniem, dlatego pytam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin