Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seds
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 15:38 Temat postu: Re: SedS - GA16Dcoś:P ver.SR |
|
|
Kwi@t napisał: | marthen napisał: | seds napisał: | 16 calowe Hertz'e na przodzie |
A opony do tego jakie masz? |
dobre dobre...
raczej chodziło o cm i głośniki |
Tak właśnie było, przepraszam...
Z tym SR to faktycznie dziwna akcja... Tylko, że w wywodzie Reda znalazłem jedną nieścisłość, albo mnie się coś popieprzyło... SR przed liftem, czyli ten mój, ma 95 koni, bo 70 kW. I generalnie to są najsłabsze SR z jakimi się spotkałem. Czyli te poliftowe mają 95 lub 102 kucyki. Ale o 5 KM się nie będę kłócił
I jeszcze jedna rzecz mnie niepokoi... Na stronie NKP ktoś wrzucił link do jakiejś niemieckiej stronki fanów naszej zacnej marki. Były tam zamieszczone dane dotyczące różnych wersji nadwoziowych i silnikowych setek jakie wychodziły, zarówno na Europę jak i na resztę świata. Z tej strony dowiedziałem się, że:
1. wersja SR wychodziła od września 1994 do września bodaj 1996
2. obdarzona była tylko 102 - konną jednostką.
O bodykicie od GTi dowiedziałem się już później. Jeśli dobrze patrzę na moje autko (a nie jest to pewne), zawiera ono pewne elementy tego bk, ale tak jakby było to niekompletne (np. nie ma spojlera z tyłu). Jak się dowiedziałem, że wersja SR to była ta opcja bez targi to tak sobie zacząłem nazywać swoją Nysę, ale teraz zastanawiam się nad trzema opcjami:
1. jest tak jak pisze Red, że chodziły dwie wersje SR
2. dawno temu jakiś bogaty Niemiec zamówił sobie 100NX z całym dachem, bo stwierdził, że targa jest be, położył dużo marek na stole więc mu zrobili
3. tłumacz, który robił tłumaczenie papierów jak poprzedni właściciel przywiózł żółtego zza Odry popijał sobie polską czystą i cyferki mu się pomyliły.
Zastanawia mnie ten rok produkcji. Nie znam wprawdzie niemieckiego ale ta strona wyglądała wiarygodnie i generalnie większość danych się zgadza... Nie chcę marudzić, ale chciałbym znać chociaż strzępy historii mojego samochodu...
A co do tej wagi... Faktycznie ciekawa sprawa. Teoretycznie autka typu cabrio (nie ważne, czy zdejmujesz sobie wszystko co nad głową, czy jest to targa) powinny mieć wzmacniane NADWOZIE... Ale podwozie???? Z jakiej okazji?
A tak wogóle czy ktoś z Was, posiadaczy aut "targanych" miał kiedyś możliwość stać (parkować) obok SR?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adam
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łosice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 15:38 Temat postu: |
|
|
a ile waży wersja dwulitrowa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 17:32 Temat postu: Re: SedS - GA16Dcoś:P ver.SR |
|
|
seds napisał: | Kwi@t napisał: | marthen napisał: | seds napisał: | 16 calowe Hertz'e na przodzie |
A opony do tego jakie masz? |
dobre dobre...
raczej chodziło o cm i głośniki |
Tak właśnie było, przepraszam...
Z tym SR to faktycznie dziwna akcja... Tylko, że w wywodzie Reda znalazłem jedną nieścisłość, albo mnie się coś popieprzyło... SR przed liftem, czyli ten mój, ma 95 koni, bo 70 kW. I generalnie to są najsłabsze SR z jakimi się spotkałem. Czyli te poliftowe mają 95 lub 102 kucyki. Ale o 5 KM się nie będę kłócił
I jeszcze jedna rzecz mnie niepokoi... Na stronie NKP ktoś wrzucił link do jakiejś niemieckiej stronki fanów naszej zacnej marki. Były tam zamieszczone dane dotyczące różnych wersji nadwoziowych i silnikowych setek jakie wychodziły, zarówno na Europę jak i na resztę świata. Z tej strony dowiedziałem się, że:
1. wersja SR wychodziła od września 1994 do września bodaj 1996
2. obdarzona była tylko 102 - konną jednostką.
O bodykicie od GTi dowiedziałem się już później. Jeśli dobrze patrzę na moje autko (a nie jest to pewne), zawiera ono pewne elementy tego bk, ale tak jakby było to niekompletne (np. nie ma spojlera z tyłu). Jak się dowiedziałem, że wersja SR to była ta opcja bez targi to tak sobie zacząłem nazywać swoją Nysę, ale teraz zastanawiam się nad trzema opcjami:
1. jest tak jak pisze Red, że chodziły dwie wersje SR
2. dawno temu jakiś bogaty Niemiec zamówił sobie 100NX z całym dachem, bo stwierdził, że targa jest be, położył dużo marek na stole więc mu zrobili
3. tłumacz, który robił tłumaczenie papierów jak poprzedni właściciel przywiózł żółtego zza Odry popijał sobie polską czystą i cyferki mu się pomyliły.
Zastanawia mnie ten rok produkcji. Nie znam wprawdzie niemieckiego ale ta strona wyglądała wiarygodnie i generalnie większość danych się zgadza... Nie chcę marudzić, ale chciałbym znać chociaż strzępy historii mojego samochodu...
A co do tej wagi... Faktycznie ciekawa sprawa. Teoretycznie autka typu cabrio (nie ważne, czy zdejmujesz sobie wszystko co nad głową, czy jest to targa) powinny mieć wzmacniane NADWOZIE... Ale podwozie???? Z jakiej okazji?
A tak wogóle czy ktoś z Was, posiadaczy aut "targanych" miał kiedyś możliwość stać (parkować) obok SR? |
Powiem tak, wszystko co wyżej napisałem jest tylko i wyłącznie moimi dywagacjami na temat nazewnictwa Sr i czego to nazewnictwo ma dotyczyć, powtarzam tylko moimi Miło się o tym ględzie, ale chyba faktycznie należy trzymać się ogólnie przyjętej zasady (i nie robić znów z Ziemi płaskiego kręgu) że SR w 100NXie to coś po lifcie, z body kitem od gti i co najważniejsze z silnikiem GA16DE ze 102 końmi (temat dachu należy chyba przemilczeć).
p.s.
Z tego co widzę z fotek Ty jak byk nie masz wersji SR (szare listwy świadczą o wersji przed liftowej czyli na 100% motorek GA16DS z 90 (może 95kuńmi bez kata ), bodykitu od gti mimo szczerych chęci też się nie mogę u Ciebie dopatrzeć, jedyne co to daszek blaszany domyka całość, tak więc chyba należy poprzestać na stwierdzeniu że to na pewno nie jest wersja SR
adam napisał: | a ile waży wersja dwulitrowa? |
100NX GA16DES:
M/T: 1025 kg
A/T: 1050 kg
100NX GA16DE:
M/T: 1060 kg
A/T: 1085 kg
100NX SR20DE:
M/T: 1146 kg
Zauważcie że oficjalnie katalogi podają wagę tylko w zróżnicowaniu na wersję z manualem/automatem, a nie w zróżnicowaniu na wersję z targą lub bez.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łosice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 19:01 Temat postu: |
|
|
no to ja już nie rozumiem wpisów z dowodów rejestracyjnych... pewnie każdy z nas ma inną wartość...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ponur
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: E-g
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 20:15 Temat postu: |
|
|
Podobnie rzecz ma się z dopuszczalną liczbą pasażerów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łosice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 20:20 Temat postu: |
|
|
a to zależy od kraju przeznaczenia.... ja mam produkowany w Japonii przeznaczony na rynek europejski więc 5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seds
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 21:29 Temat postu: Re: SedS - GA16Dcoś:P ver.SR |
|
|
red_shogun napisał: | p.s.
Z tego co widzę z fotek Ty jak byk nie masz wersji SR (szare listwy świadczą o wersji przed liftowej czyli na 100% motorek GA16DS z 90 (może 95kuńmi bez kata ), bodykitu od gti mimo szczerych chęci też się nie mogę u Ciebie dopatrzeć, jedyne co to daszek blaszany domyka całość, tak więc chyba należy poprzestać na stwierdzeniu że to na pewno nie jest wersja SR
|
95 kucy jest z katem... Albo ani ja nie umiem przeliczać kW na KM i internetowe przeliczniki też się mylą... W dowodzie mam 70 kW wpisane. Żeby było ciekawiej masy mam wpisane 1020 kg, a mam automat Co do tego bodykitu to takie śmieszne coś co mam przy kołach tylnych jakoś nie pasuje mi do "zwykłej" wersji, ale może mi się wydaje.
No i powstaje więc pytanie... Jak nazwać to co mam???? Jajecznica?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Wrz 2008 10:55 Temat postu: Re: SedS - GA16Dcoś:P ver.SR |
|
|
seds napisał: |
No i powstaje więc pytanie... Jak nazwać to co mam???? Jajecznica? |
Wg mnie to co masz nazywa się Nissan 100NX z 1991r. (przed liftem - czyli z szarymi bocznymi listwami, bez bodykitu od gti i zapewne z GA16DS on board), a z "egzotycznych" smaczków jest to wersja na automacie, bez targi i elektryką w oknach.
Amen
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 24 Wrz 2008 11:00 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
seds
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Wrz 2008 10:54 Temat postu: |
|
|
I z mocniejszym silnikiem... Czyli... Mam nowe dwie opcje:
1. Limited edi, o której nikt nie słyszał
2. robione na zamówienie
Tak czy siak powinienem go sprzedać za min. 20k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kriczer
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Wrz 2008 11:20 Temat postu: |
|
|
Opcja nr trzy:
3. Ktos sie walnal w dokumentach ;P
btw. pokaz foto silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łosice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Wrz 2008 11:27 Temat postu: |
|
|
u mnie poprzedni właściciel jeździł trzy lata z błędami w dowodzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seds
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Wrz 2008 9:28 Temat postu: |
|
|
W sumie fakt... Foto silnika dam jak zrobię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 29 Wrz 2008 22:06 Temat postu: |
|
|
To jeszcze ja dorzucę coś od siebie ... PO LIFCIE SETKI MIAŁY LEPSZE SERYJNE ZABEZPIECZENIE ANTYKOROZYJNE ... prawda czy fałsz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seds
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Wrz 2008 22:51 Temat postu: |
|
|
Hmm nie wiem czy prawda, u mnie jest całkiem nieźle,poza lewymi nadkolami (tylko lewymi ), gdzie weszła rdza ze 2 lata temu i się nie powiększa (więc są takie małe plamki) i kilkoma detalami jest super. Więc myślę, że to generalnie wszystkie setki są takie fajne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kriczer
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Paź 2008 22:31 Temat postu: |
|
|
Ta rdza od zewnatrz czy wewnatrz?
Nadal czekamy na foto silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|