Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seds
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Wrz 2008 18:21 Temat postu: SedS - GA16Dcoś:P ver.SR |
|
|
SILNIK: GA16D coś (chyba S...) 1.6 16V
ROK PRODUKCJI: zgodnie z papierami 1991 ale nie byłbym tego taki pewien...
WERSJA NADWOZIA: teoretycznie SR, ale czegoś mi tu brakuje...
WYPOSAŻENIE:
elektryka szyb (tnie się) i lusterek
centralny
tapicerka ze zniszczonego weluru (tak mówią ci co się znają)
CAR AUDIO aka RTV
radio JVC KD-G 161 (do wymiany)
16 calowe Hertz'e na przodzie
6x9 JBL w półce
cb radio TTI TCB 770
antena do cb Willson Little Will
ZOSTAŁO ZROBIONE:
wsadzone LPG w koło
nowy lewy reflektor
nowe amory na przodzie - niestety jakieś no name i nic szczególnego
nowe klocki - made in Taiwan, bo ori japońskie się skończyły w sklepie
wymieniony olej,filtry itp
CHCĘ JESZCZE ZROBIĆ czyli kolejny odcinek serialu z cyklu "Dyzio Marzyciel przedstawia":
wywalić kata i włożyć na jego miejsce coś fajnego
zatkać EGR
włożyć nowy tłumik końcowy
nowy lakier
fele
...a na końcu sprzedać Nyskę za min. 20k PLN
Zapraszam do oglądania zdjęć - wprawdzie sprzed półtora roku, ale coś jest :arrow: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Wrz 2008 19:42 Temat postu: |
|
|
Jeśli 91 rok to na pewno DS a na wersję SR mi Twoja setka nie wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Wrz 2008 19:52 Temat postu: |
|
|
obserVator napisał: | na wersję SR mi Twoja setka nie wygląda. |
jakos bez seryjnego boody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 22 Wrz 2008 21:32 Temat postu: Re: SedS - GA16Dcoś:P ver.SR |
|
|
seds napisał: | 16 calowe Hertz'e na przodzie |
A opony do tego jakie masz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 22 Wrz 2008 23:23 Temat postu: Re: SedS - GA16Dcoś:P ver.SR |
|
|
marthen napisał: | seds napisał: | 16 calowe Hertz'e na przodzie |
A opony do tego jakie masz? |
dobre dobre...
raczej chodziło o cm i głośniki
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Wrz 2008 23:56 Temat postu: Re: SedS - GA16Dcoś:P ver.SR |
|
|
Ten przykład (już drugi w historii tego forum), daje mi do myślenia na temat nazewnictwa - czyli wersji SR.
Ogólnie przyjęta definicja SR wśród 100NX: silnik GA16DE ze 102KM, bodykit od gti, dach twardy (bez targi).
Tak się zastanawiam czy aby przypadkiem SR nie odnosi się do tych 102koni i bodykitu od gti, a właśnie stricte tylko do wersji bez targi (tzw. w papierach zamiast t-bar, zwykłe coupe). To by skutkowało tym że, tak jak w przypadku kolegi żółciutkiego autka, może być coś przed liftem (bez bodykitu gti i z szarymi listwami oraz na 90kuniach od DS'a) a nazywać się SR. Zważmy na to że silniki na wtrysku ze 102 kuńmi nie były wrzucane na Niemcy (kwestie podatkowe chyba), a mimo to występowały tam wersje SR (z 90 końmi na pokładzie).
Reasumując:
1) SR przed liftem:
wiadomo że 90 koni z DSa, wiadomo że szare listwy, wiadomo/niewiadomo że brak bodykitu gti (podobno można było opcję z bodykitem zamówić - przykład fotek z UK od któregoś z kolegów gdzie mamy 1.6 przed liftem z bodykitem gti), i co najważniejsze... DACH BEZ TARGI.
2) SR po lifcie:
wiadomo że 90 kuni z DE lub 102 kunie z DE (w zależności od kraju przeznaczenia np. Niemcy/UK), wiadomo że listwy w kolorze nadwozia, wiadomo że bodykit od gti w standardzie, i co najważniejsze... DACH BEZ TARGI.
Jak myślicie zbyt śmiała koncepcja? A może już mi się je... coś na starość lub po prostu to ta późna pora
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 22 Wrz 2008 23:57 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 0:09 Temat postu: |
|
|
@red_shogun
Dorzuć jeszcze GTI bez targi przed liftem i można dostać kręćka , czyżby GTI SR... ja się pogubiłem już jakiś czas temu. Zawsze wydawało mi się że SR tyczy się 102KM w GA16DE i patrząc odpowiednio na Almery i Sunny to większość ma body a'la GTI.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 10:20 Temat postu: |
|
|
foster napisał: | @red_shogun
Dorzuć jeszcze GTI bez targi przed liftem i można dostać kręćka , czyżby GTI SR... ja się pogubiłem już jakiś czas temu. Zawsze wydawało mi się że SR tyczy się 102KM w GA16DE i patrząc odpowiednio na Almery i Sunny to większość ma body a'la GTI. |
Dobrze wiesz że nie było gti bez targi, więc trzymajmy się faktów a nie ironii Wczytaj się lepiej jeszcze raz w ten mój fakt może mało składny wywód, ale jednak... wywód i odpowiedz mi czy bredzę czy coś w tym jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 11:39 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | Dobrze wiesz że nie było gti bez targi, więc trzymajmy się faktów a nie ironii |
, zero ironii w tym przypadku... zobacz do działu ogłoszeń i na furkę damianosa, wcześniej również widziałem gti'ka ale z z typowym dla N14 szyberdachem. Albo jakieś druciarnie, albo faktycznie wszystko można było brać lub nie brać - dopłacać - jako opcje od początku produkcji NX, a lift możliwe że dotyczył wyłącznie listw nadwozia, zegarów, koloru deski i siedzeń .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 11:49 Temat postu: |
|
|
foster napisał: | red_shogun napisał: | Dobrze wiesz że nie było gti bez targi, więc trzymajmy się faktów a nie ironii |
, zero ironii w tym przypadku... zobacz do działu ogłoszeń i na furkę damianosa, wcześniej również widziałem gti'ka ale z z typowym dla N14 szyberdachem. Albo jakieś druciarnie, albo faktycznie wszystko można było brać lub nie brać - dopłacać - jako opcje od początku produkcji NX, a lift możliwe że dotyczył wyłącznie listw nadwozia, zegarów, koloru deski i siedzeń . |
Patrz najciemniej pod latarnią, przykład fury damianosa zupełnie mi wypadł spod przyłbicy Więc co mogę stwierdzić, mogę stwierdzić jedno: nadal wiem że nic nie wiem
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 11:56 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | Więc co mogę stwierdzić, mogę stwierdzić jedno: nadal wiem że nic nie wiem
Pozdro |
Mnie bardziej zastanawia teoria - rzekomo wzmacnianego podwozia, gdzieś coś takiego ktosik pisał na forum, że lepsze w wersji Targa... wobec w/w, jak na mój gust, można tę bajeczkę między buty wsadzić. Wszyscy jeździmy na "jednym" wózku .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łosice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 12:15 Temat postu: |
|
|
Więc ile waży auto 1.6 z targą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel_316
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 12:18 Temat postu: |
|
|
ja w dowodzie mam 1020 kg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łosice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 12:23 Temat postu: |
|
|
a moje coupe - 1048... a wg. opisu setki z pewnej strony której adresu oczywiście nie pamiętam targa powinna być cięższa bo coś musiało wzmocnić konstrukcję...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Wrz 2008 15:25 Temat postu: |
|
|
adam napisał: | a moje coupe - 1048... a wg. opisu setki z pewnej strony której adresu oczywiście nie pamiętam targa powinna być cięższa bo coś musiało wzmocnić konstrukcję... |
Albo nie chodzi o ciężar pochodzący ze wzmocnienia konstrukcji, a bardziej o sam ciężar targi (to blacha + nie za lekkie szyby), jak wiadomo ciężar konstrukcji dachu zwykłego coupe (sama blacha) jest mniejszy.
Ogólnie co do wzmocnień konstrukcji karoserii to chyba kolejny temat w zasadzie nierozstrzygnięty. Oczywistym wydaje się fakt że coś bez dachu musi mieć większe wzmocnienia niż coś z dachem, pytanie jak ta zasada ma się w przypadku targa vs. coupe, bo jak to się ma w przypadku cabrio vs. coupe to każdy wie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|