Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 08 Sie 2006 21:09 Temat postu: |
|
|
Kwi@t - jak masz motor z Primy 98rok z GB to na 100% masz 102PSy. Jak nie więcej - hamownia prawdę Ci powie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 08 Sie 2006 21:25 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: | Kwi@t - jak masz motor z Primy 98rok z GB to na 100% masz 102PSy. Jak nie więcej - hamownia prawdę Ci powie. |
motor tak ale sterownik mam od starego silnika... :-/
musze sie kiedyś wybrać na teścik ale najpierw dolocik założe
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 07 Paź 2006 15:43 Temat postu: |
|
|
czyżby tajemnica rozwiana???
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07 Paź 2006 17:23 Temat postu: |
|
|
ooo no to jeszcze jedna zagadka, w takim razie i mapy sa pozmieniane na jakies słabsze. Hmm... Ciekawe, szkoda ze nie bardzo sie przykładałem do nauki niemieckiego i nie wiele poza ps rozumiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 07 Paź 2006 20:02 Temat postu: |
|
|
Czyli był 3 typy kompów:
Es gibt bei den Steuergeräten 3 Nummern...
73C01 = 90PS
73C02 = 90 PS
73C03 = 102 PS!!!!
Pasuje do motora GA16DE i daje 10-12 KM.
Reszta nic ciekawego z tego co kumam:)
Ci co mają DE niech sprawdzają numery kompa!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 07 Paź 2006 21:48 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: | Ci co mają DE niech sprawdzają numery kompa! |
Ja mam DE na części i mam zamiar przełożyć cały układ wtryskowy do swojej Nyski. A na kompie mam 73C02, więc wychodzi na to, jakbym miał wielopunkt i komputer 73C03 od SR'ki to bym miał jakieś 10-12 KM więcej. 73C01 w takim razie z całą pewnością jest od DS.
A tak na marginesie ktoś się orientuje czy wiązka elektryczna w GA16DS i GA16DE jest taka sama? Na dniach zobacze czy wystarczy jak przełoże cały kolektor z listwą wtryskową, kompem, itp czy będe musiał całą głowice zmieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 07 Paź 2006 23:07 Temat postu: |
|
|
lukasz_lublin napisał: | Na szczescie to nie tak jak kolega wyzej pisze, ta różnica pojawila sie na skutek wymiany walka wydechowego na taki od 1,4 i to wszystko prawdopodobnie!!! Wiec jesli ktos ma dostep do czesci to ja od razu sie bym na taki seryjnie od 1.6 pisal !!!! |
Czyli jednak miałem racje:-) To komputer
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15 Paź 2006 14:19 Temat postu: |
|
|
sam komp nie załatwi sprawy bo wysokosc krzywek pozostaje ta sama,czyli taka jak w 1.4 i sama zmiana kompa na 102hp nie da 102 hp a jedynie co najwyzej spalanie wzrosnie a moc nieodczuwalnie skoczy do gory. Do pełni szczescia trzeba wymienic wałki na takie od GA16DS i do tego dostroic SMT6 alo conajmniej ten komp 73C03 który ma inne prawdopodobnie mapy zapłonu i tyle według mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 15 Paź 2006 16:19 Temat postu: |
|
|
lukasz_lublin napisał: | sam komp nie załatwi sprawy bo wysokosc krzywek pozostaje ta sama,czyli taka jak w 1.4 i sama zmiana kompa na 102hp nie da 102 hp a jedynie co najwyzej spalanie wzrosnie a moc nieodczuwalnie skoczy do gory. Do pełni szczescia trzeba wymienic wałki na takie od GA16DS i do tego dostroic SMT6 alo conajmniej ten komp 73C03 który ma inne prawdopodobnie mapy zapłonu i tyle według mnie |
Ja myśle że u mnie mogł by dać 102km bo silnik mam angielski który nominalnie miał 102KM tylko komp mam stary od 90KM. Więc myśle że zmiana załatwiła by sprawe...
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17 Paź 2006 12:14 Temat postu: |
|
|
jak masz z primy to tak. Ale pozostaje jeszcze sprawa imobilajzera ciekawe czy nie trzeba trzeba z nim jeszcze zawalczyc ??? jak zostawiles stary komp to i stacyjka sie nie buntowala a jak zmienisz na inny to nie wiem ?? nie jestem pewnien ale moze powstac jakis problem na który trzeba vedzie jeszcze cos do rzucic z kieseni niestety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|