Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08 Maj 2006 14:50 Temat postu: 1.6(90hp) i 1.6(102hp) SR |
|
|
Zwykła 1.6 ma w serii 90hp a 1.6 SR ma 102hp gdzie te 12hp sa w moim 1.6? Moze to kwestia komputera?
Ktos moze wie gdzie i w jaki sposob mozna komputer przeprogramowac w lubelskim lub mazowieckim?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_lublin dnia 08 Maj 2006 22:32 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08 Maj 2006 15:51 Temat postu: |
|
|
SR a nie RS to nie Ford
Masz wersje na wtrysku :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08 Maj 2006 22:34 Temat postu: |
|
|
Ups! Błąd, tak jest SR. Tak mam wersje na wtrysku z 1995r. i w seri ma 90hp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 09 Maj 2006 7:20 Temat postu: |
|
|
dlatego ze ma targe
|
|
Powrót do góry |
|
|
0l0
Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SG\Gliwice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Maj 2006 7:26 Temat postu: |
|
|
lukasz_lublin napisał: | Ups! Błąd, tak jest SR. Tak mam wersje na wtrysku z 1995r. i w seri ma 90hp |
Z tego co sie orietuje to wersja na wtrysku ma właśnei w serii 102 kuce.
Ale bardziej niz tych kilku koni wiecej zazdroszczę Ci lepszej blachy.
Ach marzy mi sie dorwac jakas zatarta nyske po 93 roku i przelozyc same blachy do mojej, która mimo nowego lakieru, zabiegów i starań czasem rdza kąsa. Ostatnio zauważyłem ze pod wlewem paliwa mam ognisko rdzy (ciekawe czy od pistoletu z PB) niestety jezdze na LPG i dostrzegłem jak juz jest sporych rozmiarów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09 Maj 2006 15:55 Temat postu: |
|
|
Ale z tego co wszedzie pisza to jest wlasnie 90 a nie 102:(
CHROSTA jak mozesz to walnij foto silnika zobaczymy czy to dokladnie to samo? I moze Nr kompa ja lukne do swojego i sie moze dowiemy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 09 Maj 2006 16:08 Temat postu: |
|
|
chrosta napisał: | dlatego ze ma targe |
Yep- SR-ka była tansza o 2500DEM,ale za to miała progi,lotke,przodzik z halogenami kosztem Targi. No i moc 102 a nie 90.
Tez Sunny SR miał 102PS.
Z wyglądu silnika nic nie stwierdzisz - to kwestia komputera i elektroniki.Moze jakies minimalne zmiany techniczne.A moze chodzi o co innego :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 09 Maj 2006 18:47 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: | ....
Z wyglądu silnika nic nie stwierdzisz - to kwestia komputera i elektroniki.Moze jakies minimalne zmiany techniczne.A moze chodzi o co innego : |
to moze wspolnymi silami znajdziemy te 12 kucy? EGR ma ? katalizator?
czy ktos z posiadaczy 1.6 na wtrysku sprawdzal nyske na hamowni?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 09 Maj 2006 19:32 Temat postu: |
|
|
kata ma to normlane, moim zdaniem rozni sie komputer jak to kiedys przeczytałem wersje z Targa były "ograniczone" w celach bezpieczeństwa nie wiem ile w tym prawdy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 09 Maj 2006 19:50 Temat postu: |
|
|
to co znalazlem :
The 100NX came with two engine options, a 1.6 litre and a 2.0 liter.
The 1.6 liter, made from 1990 to February of 1993 had a carburetor fitted which tended to consume excessive fuel as it aged. From April of 1993 onwards, the 100NX was sold with a more efficient fuel injected setup.
* 1.6 carbureted — 89 bhp
* 1.6 fuel injected — 105 bhp
* 2.0 fuel injected — 140 bhp
The 1.6 liter fuel injected version achieved 0-60 mph in 10.5 seconds and had a top speed of 121 mph.
--------------------------------------
The GA16DE is a 1.6 L (1597 cc) engine produced from November 1990 through 1997. All GA16DEs have 16 valves and DOHC heads. There are two versions, the VTC, which produced 115 hp (85 kW) and 108 ft·lbf (146 Nm) and a non-VTC version (European-spec) which made 102 hp (76 kW).
--------------------------------------
The GA16DS is a 1,6 L (1597 cc) engine with an electronic carburetor and a catalyst. It produces 90 hp (66 kw)
Moze poprostu podczas rejestracji wpisuja bzdury? ja mam w dowodzie 68Kw - inni maja 66, moze wpisuja jak leci byle pojemnosc sie zgadzala a tak naprawde jest jak podaje wikipedia ze z wyryskiem bylo 102 a gaznik 90?
zrodlo:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 09 Maj 2006 20:24 Temat postu: |
|
|
To jest tak jak z Sunny 1.4 75PS ,a Almera 1.4 (75PS)87PS. Moc została ograniczona przez stawki podatkowe jakie są u Niemców(do 75PS,a potem do 90,do 115 do 150,i powyżej 150 bodajże...)
Ktos na NKP był na hamowni z Sunny ale nie pamietam czy 1.4 czy 1.6 w każdym razie miał moc tą niższą,czyli jednak są obniżone. Choć nie brak głosów,że to nieprawda.
NX GA16DS z katem ma 66KW(90PS),bez kata 95PS. Czyli Grzechu masz raczej pomyłkę w dowodzie , a GA16DE ma 90PS albo SR 102PS.
A GA16DE 115PS, był montowany w innych Nissanach na USA albo Japan np. w Sentrze. A co to jest VTC? Z tym czymś ma te 115PS-ów.
Tylko nie wiadomo jak japońce to robili, czy podnosili z 90 na 102 ,czy blokowali jakoś ze 102 na 90? Oba scenariusze są prawdopodobne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 09 Maj 2006 20:52 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem to nie da sie hamowac automatu (2 czy 3 hamownie w polsce ) ale moze ktos sprawdzal swojego GA16DE ?
Tu tez podaja 102hp:
[link widoczny dla zalogowanych]
ciekawe o ile wzrosnie czas od 0-100 bez tych 12 koni
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 09 Maj 2006 21:19 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem to nie da sie hamowac automatu (2 czy 3 hamownie w polsce ) ale moze ktos sprawdzal swojego GA16DE ?
Tu tez podaja 102hp:
[link widoczny dla zalogowanych]
wlasnie znalazlem, ze wersja 102 konna (SR) miala czas 0-100 lepszy od 90 konnych NXow o 0,3 sekundy .. dziwnie malo daje te 12 koni...za to automat zabiera 1,8 sekundy od 0 do 100
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 09 Maj 2006 21:20 Temat postu: |
|
|
GRZECHu napisał: |
ciekawe o ile wzrosnie czas od 0-100 bez tych 12 koni |
Za katalogiem:
90PS - 0-100 - 10,7s Vmax 185 km/h
102PS - 0 100 - 10,4s Vmax 190km/h
(z pamięci)
Ta, automat zawsze pożera pare sekund. Z tego co sam się spotkałem,to cichym faworytem jest Peugeot 406 Coupe 2.0 16V. Setka manual w 10 z hakiem a z automatem.... 14.1s
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 09 Maj 2006 22:11 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: |
Ta, automat zawsze pożera pare sekund. Z tego co sam się spotkałem,to cichym faworytem jest Peugeot 406 Coupe 2.0 16V. Setka manual w 10 z hakiem a z automatem.... 14.1s |
gadalem z kolesiem na niemieckim czacie (http://www.100nx-fanpage.de/Start/) z kolesiem co robil porownanie miedzy SR 102hp i 90hp GA61DE, srednio wychodzilo mu 0,3 sec, maksymalna roznica 0,5 (testowal od 0-100 i 80-130 na 4 biegu) ... jak sprawdzil na hamowni tego GA16DE 90hp to mial ~100hp.... pisal ze w NX to pic na podatki te 90 i ze faktycznie maja wiecej
BTW: ostatnio pokazywali na TVN Turbo automat w... zapomnialem czym.. ale zmienial bieg w 0.3sek - bez utraty przspieszenia!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|