|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X(iksel)L
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GRu city--Grudziadz
|
Wysłany: 10 Lut 2008 14:05 Temat postu: |
|
|
To teraz troche ja dodam od siebie:)
moja setka (była) 1.6 90KM(oryginalnie,ile z tego ucieklo nie chce wiedziec)
objechalem passata b5 110KM, natomiast obecnie jezdze Focusem 1.8 TDCI 115KM
i porownywalem sie z ta sama setka(ktora sprzedalem koledze) to nissanek byl tylko znikajacym punktem dla mnie,oczywiscie we wstecznym lusterku,ale jednak co sie dziwic roznica 25KM i 11 lat:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 10 Lut 2008 16:41 Temat postu: |
|
|
lukkil napisał: | Witam!
Trzeba przyznac ze ciekawy temacik. Co nie co mam z nim wspolnego wiec dodam swoje trzy grosze.
Co do moich doswiadczeń w takim sciganiu. W lato pamietam ostro cialem sie z Audi A4 1.9TDI 115KM. Hehe nawet nie skrecilem do domu tylko cialem sie z nim tak ok 2km dalej . Niektorych zadziwie ale wygralem, szedl ze mna rowno tak do 120, chcial wyprzedzic ale wtedy ja przeciagnalem moje Nissmo na 3ce do 6500rpm i gdy wrzucilem 4ke to juz sie od noego oddalilem potem gadalem z tym kolesiem bo zatrzymal mnie jak ja wykrecalem do domu-hehe pytal sie ile mam koni. To bylo jeszcze przed remontem, na czystej serii.
co do tego:
Rav napisał: | Fabia TDi 130KM - 100nx GTi 143KM 1:0 |
nie ma nawet takiej opcji. Oczywiscie ze setka wygra. I nie ma sie nad czym zastanawiac.
100NX (GA16DS) 90KM vs Golf3 1.9TD (90KM) - oczywiscie setka/
Pare dni temu tez mialem potyczke ze Skoda Octavia, taka obklejona naklejkami "TUNING", z dwoma batami na dachu, za kierownica mlody chlopaczek. Octavia 2.0B 115KM, tutaj poszlo znacznie latwiej-nie gdalem z kolesiem bo zostal w tyle, choc na poaczatku mi uciekl-przegonilem go no i potem chcial mnie wyprzedzic ale nie dal juz rady (tez wszytsko sie dzialo z 3ki na 4ke
Na samym poczatku jak kupilem Nyse to wujaszek ze swoja Toyota Corolla 1.4VVTI (cos kolo 90KM) rzucil mi wyzwanie: przegrał krate browarów.
No i podam cos jao ciekawostke:
Mitsubishi Eclipse 2.0 16v GS (1G) 150KM vs Nissan 100NX GTi 143KM
Widzialem to na wlasne oczy-moj brat mial Eclipse'a a wlascicielem setki byl klient ktory akurat przyjechal cerowac zakola do warsztatu. Braciak zakozaczyl i zaproponowal maly wyscig. Dostal takie baty ze szkoda gadac. Potem na trasie do Poznania, jakis koles robil nas jak chcial Toyota Carina 2.0 B, mimo ze to sedan.
W najblizszym czasie sprawdze jak wypada moj Nissan vs Eclipse 1G 2.0B, ma takiego ziomek w robocie i ciagle mnie meczy zeby sie zimerzyc.
Oczywiscie napisze co i jak.
Pozdro! |
chciałbym tylko zwrócić uwagę że jest ogromna przepaść technologiczna pomiędzy silnikami 1.9TD a silnikami 1.9TDI, te drugie zbierają się znacznie lepiej i wychodziły w różnych wersjach mocy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Lut 2008 16:43 Temat postu: |
|
|
a ja jak objezdzam starego golfa w samym dieslu to sie ciesze
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 10 Lut 2008 16:46 Temat postu: |
|
|
rz napisał: | a ja jak objezdzam starego golfa w samym dieslu to sie ciesze
pzdr
rz |
w samym dizelku bez Turbo to to nie jeździ tylko się kula... no może spalanie ma niskie ale to naprawde jedyny plus...
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Lut 2008 16:55 Temat postu: |
|
|
Kwi@t napisał: | rz napisał: | a ja jak objezdzam starego golfa w samym dieslu to sie ciesze
pzdr
rz |
w samym dizelku bez Turbo to to nie jeździ tylko się kula... no może spalanie ma niskie ale to naprawde jedyny plus... |
dlatego tez moge sie zabrac za takie auto, do innych nie startuje
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Lut 2008 23:04 Temat postu: |
|
|
rz napisał: | Kwi@t napisał: | rz napisał: | a ja jak objezdzam starego golfa w samym dieslu to sie ciesze
pzdr
rz |
w samym dizelku bez Turbo to to nie jeździ tylko się kula... no może spalanie ma niskie ale to naprawde jedyny plus... |
dlatego tez moge sie zabrac za takie auto, do innych nie startuje
pzdr
rz |
rz uwierz w swoje siły! ostatnio to na naszym podwórku na 1/4 kamilek swoją micrą 1.0 zbutował tak sunnego 2.0D z NKP że aż mi się żal rodzinnego autka zrobiło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Lut 2008 23:43 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | rz uwierz w swoje siły! ostatnio to na naszym podwórku na 1/4 kamilek swoją micrą 1.0 zbutował tak sunnego 2.0D z NKP że aż mi się żal rodzinnego autka zrobiło |
Starry! Przykład z mojego podwórka, koleś ma micre k11 1.3, 3d i mody: porządny dolocik z przelotowym odlotem... i może coś tam jeszcze dłubnięte. Ale... kilka razy mieliśmy przyjemność ze świateł... wstyd się przyznać, jak ostro nie zaczniesz to dostaniesz wciry, re5pect się należy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Lut 2008 23:53 Temat postu: |
|
|
foster napisał: | red_shogun napisał: | rz uwierz w swoje siły! ostatnio to na naszym podwórku na 1/4 kamilek swoją micrą 1.0 zbutował tak sunnego 2.0D z NKP że aż mi się żal rodzinnego autka zrobiło |
Starry! Przykład z mojego podwórka, koleś ma micre k11 1.3, 3d i mody: porządny dolocik z przelotowym odlotem... i może coś tam jeszcze dłubnięte. Ale... kilka razy mieliśmy przyjemność ze świateł... wstyd się przyznać, jak ostro nie zaczniesz to dostaniesz wciry, re5pect się należy . |
E no wiesz 1.3 z modami to już inna liga też bym się takiego ustrojstwa przestraszył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 14 Lut 2008 13:19 Temat postu: |
|
|
foster napisał: | red_shogun napisał: | rz uwierz w swoje siły! ostatnio to na naszym podwórku na 1/4 kamilek swoją micrą 1.0 zbutował tak sunnego 2.0D z NKP że aż mi się żal rodzinnego autka zrobiło |
Starry! Przykład z mojego podwórka, koleś ma micre k11 1.3, 3d i mody: porządny dolocik z przelotowym odlotem... i może coś tam jeszcze dłubnięte. Ale... kilka razy mieliśmy przyjemność ze świateł... wstyd się przyznać, jak ostro nie zaczniesz to dostaniesz wciry, re5pect się należy . |
Ja sie kiedys z 1.9 130KM octavia ze swiatel probowalem, z kreski koles nie mial najmniejszych szans (fakt ze moja maxima 115 km/h na 2 biegu robi a koles w tym czasie juz ma 4 bieg) ale jak jechalismy okolo 100km/h i obaj na 5 biegu dalismy pedal do podlogi to jak nie zredukowalem to mialem duzy problem. No ale maxima ma 250Nm a jego octavia ponad 300 i to duzo nizej. W dieslach gubia ich czeste zmiany biegow.
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Lut 2008 14:17 Temat postu: |
|
|
E no wiadomo niutki i elastyczność na wyższym biegu w turbodieselkach to klasa sama dla siebie. Aha w tym porównaniu swojej Maximy i tej octavii weź pod uwagę drobny element: masa auta, bo że różnicę niutków na Twoją niekorzyść wziąłeś pod uwagę to Ci się chwali A swoją drogą jaką masz tą Maximę? jak 3.0 SE w manualu to chyba do setki masz coś jak moje gti, więc jasna sprawa że z kreski wciągasz tą octavię jak makaron od spagetti i o to chodzi, bo my tu właśnie oceniamy starty od zera z kreski.
A już tak na zakończenie wątku bo widzę że umiera śmiercią naturalną zapodaję linka do fajnego topica (komentarze pod nim też warto poczytać):
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 14 Lut 2008 23:28 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 15 Lut 2008 2:32 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | E no wiadomo niutki i elastyczność na wyższym biegu w turbodieselkach to klasa sama dla siebie. Aha w tym porównaniu swojej Maximy i tej octavii weź pod uwagę drobny element: masa auta, bo że różnicę niutków na Twoją niekorzyść wziąłeś pod uwagę to Ci się chwali A swoją drogą jaką masz tą Maximę? |
A32, 96r, 3.0 manual, o ile dobrze pamietam 1445kg masy wlasnej z kierownikiem na pokladzie
red_shogun napisał: |
jak 3.0 SE w manualu to chyba do setki masz coś jak moje gti, więc jasna sprawa że z kreski wciągasz tą octavię jak makaron od spagetti i o to chodzi, bo my tu właśnie oceniamy starty od zera z kreski. |
na 6 pomiarow G-Tech Pro (0-60mph) trzy najlepsze: 6.35s , 6.50s (z pasazerem), 6.70s wszystkie na LPG (sekwencja STAG 300) pomiary byly robione w temperaturze ponad 25 na oponkach 205, za jakis miesiac bede mial 225/50 R17 i chcialbym poprawic wynik, wiem ze blizej 6s da sie zejsc
Mody jakie mam to usuniete 3 katalizatory, Y-Pipe (duuzo lepszy wydech zaraz za kolektorami) i w sumie tyle jesli o performance chodzi planuje zmienic dolot bo teraz mam seryjny (wejdzie nowa wkladka sportowa K&N)
Ostatnio zmieniony przez GRZECHu dnia 15 Lut 2008 2:42 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Lut 2008 11:06 Temat postu: |
|
|
GRZECHu napisał: | red_shogun napisał: | E no wiadomo niutki i elastyczność na wyższym biegu w turbodieselkach to klasa sama dla siebie. Aha w tym porównaniu swojej Maximy i tej octavii weź pod uwagę drobny element: masa auta, bo że różnicę niutków na Twoją niekorzyść wziąłeś pod uwagę to Ci się chwali A swoją drogą jaką masz tą Maximę? |
A32, 96r, 3.0 manual, o ile dobrze pamietam 1445kg masy wlasnej z kierownikiem na pokladzie
red_shogun napisał: |
jak 3.0 SE w manualu to chyba do setki masz coś jak moje gti, więc jasna sprawa że z kreski wciągasz tą octavię jak makaron od spagetti i o to chodzi, bo my tu właśnie oceniamy starty od zera z kreski. |
na 6 pomiarow G-Tech Pro (0-60mph) trzy najlepsze: 6.35s , 6.50s (z pasazerem), 6.70s wszystkie na LPG (sekwencja STAG 300) pomiary byly robione w temperaturze ponad 25 na oponkach 205, za jakis miesiac bede mial 225/50 R17 i chcialbym poprawic wynik, wiem ze blizej 6s da sie zejsc
Mody jakie mam to usuniete 3 katalizatory, Y-Pipe (duuzo lepszy wydech zaraz za kolektorami) i w sumie tyle jesli o performance chodzi planuje zmienic dolot bo teraz mam seryjny (wejdzie nowa wkladka sportowa K&N) |
Dzizassss, skoro A32 to w serii miałeś chyba 190kucyków, a ile masz teraz po tych modach?
Bo wartości z g-techa naprawdę oszałamiające, zastanawiam się czy sobie nie podpiąć tego ustrojstwa i tym samym nie poprawić sobie humoru
p.s. gdzieś mi się obiło o oczy że VQ30DE w maximie 95-99r. dawał w serii 290Nm. Ty coś wspomniałeś że u Ciebie jest 250niutków można prosić o wyjaśnienia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 15 Lut 2008 12:44 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | Dzizassss, skoro A32 to w serii miałeś chyba 190kucyków, a ile masz teraz po tych modach?
Bo wartości z g-techa naprawdę oszałamiające, zastanawiam się czy sobie nie podpiąć tego ustrojstwa i tym samym nie poprawić sobie humoru
p.s. gdzieś mi się obiło o oczy że VQ30DE w maximie 95-99r. dawał w serii 290Nm. Ty coś wspomniałeś że u Ciebie jest 250niutków można prosić o wyjaśnienia? |
Zgadza sie seria to 190 kucy ale cos kolo 250Nm, sam y-pipe daje (zmierzone) 10-15 zalezy od dolotu. Zerknij na wykres Szalonego z NKP tez ma A32, jedyna roznica ze on zostawil jeden katalizator ale ma dolot lepszy. [link widoczny dla zalogowanych] , moja maxi jest starsza i skazona LPG, wiec pewnie slabiej niz u niego lub bardzo podobnie. Na 1/4 przegralem o dlugosc auta.
Troche offtopujemy...
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Lut 2008 13:40 Temat postu: |
|
|
GRZECHu napisał: | red_shogun napisał: | Dzizassss, skoro A32 to w serii miałeś chyba 190kucyków, a ile masz teraz po tych modach?
Bo wartości z g-techa naprawdę oszałamiające, zastanawiam się czy sobie nie podpiąć tego ustrojstwa i tym samym nie poprawić sobie humoru
p.s. gdzieś mi się obiło o oczy że VQ30DE w maximie 95-99r. dawał w serii 290Nm. Ty coś wspomniałeś że u Ciebie jest 250niutków można prosić o wyjaśnienia? |
Zgadza sie seria to 190 kucy ale cos kolo 250Nm, sam y-pipe daje (zmierzone) 10-15 zalezy od dolotu. Zerknij na wykres Szalonego z NKP tez ma A32, jedyna roznica ze on zostawil jeden katalizator ale ma dolot lepszy. [link widoczny dla zalogowanych] , moja maxi jest starsza i skazona LPG, wiec pewnie slabiej niz u niego lub bardzo podobnie. Na 1/4 przegralem o dlugosc auta. |
Hm no właśnie nie znam się na maximach, więc chciałem wyjaśnić o co chodzi z tymi podawanymi w serii 291niutkami, skoro Ty piszesz że po modach masz 250Nm i kolega z NKP również po modach ma wg hamowni 201Km i 255Nm, ciekawa sprawa.
GRZECHu napisał: |
Troche offtopujemy... |
Nieważne, nam wolno
p.s. poza tym to nie offtop tylko wątek poboczny ustawki maximy z octavią 1.9TDi 130Km, zatem prawie w temacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 15 Lut 2008 18:15 Temat postu: |
|
|
Skad masz te 290Nm? Z tego co wiem fabrycznie jest 250. Co do mocy swojego auta wole nie zgadywac znam kolesia z czestochowy (szczegoly na forum NKP) ktory mowil ze ma 200... hamownia pokazala 116 (w serii mial 143 ) wiec lepiej nie zgadywac
Zobacz roznice w Y-pipe:
[link widoczny dla zalogowanych]
a tak wyglada oryginal:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakie masz czasy z G-Techa? Chyba tez cos w swoim 2.0 zmieniales, widzialem wykresy z hamowni...
Ostatnio zmieniony przez GRZECHu dnia 15 Lut 2008 18:21 , w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|