Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

100NX GTI vs Skoda Fabia TDI 130KM
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 10 Lut 2008 14:05     Temat postu:

To teraz troche ja dodam od siebie:)
moja setka (była) 1.6 90KM(oryginalnie,ile z tego ucieklo nie chce wiedziec)
objechalem passata b5 110KM, natomiast obecnie jezdze Focusem 1.8 TDCI 115KM
i porownywalem sie z ta sama setka(ktora sprzedalem koledze) to nissanek byl tylko znikajacym punktem dla mnie,oczywiscie we wstecznym lusterku,ale jednak co sie dziwic roznica 25KM i 11 lat:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 10 Lut 2008 16:41     Temat postu:

lukkil napisał:
Witam!
Trzeba przyznac ze ciekawy temacik. Co nie co mam z nim wspolnego wiec dodam swoje trzy grosze.
Co do moich doswiadczeń w takim sciganiu. W lato pamietam ostro cialem sie z Audi A4 1.9TDI 115KM. Hehe nawet nie skrecilem do domu tylko cialem sie z nim tak ok 2km dalej Razz. Niektorych zadziwie ale wygralem, szedl ze mna rowno tak do 120, chcial wyprzedzic ale wtedy ja przeciagnalem moje Nissmo na 3ce do 6500rpm i gdy wrzucilem 4ke to juz sie od noego oddalilem potem gadalem z tym kolesiem bo zatrzymal mnie jak ja wykrecalem do domu-hehe pytal sie ile mam koni. To bylo jeszcze przed remontem, na czystej serii.

co do tego:
Rav napisał:
Fabia TDi 130KM - 100nx GTi 143KM 1:0

nie ma nawet takiej opcji. Oczywiscie ze setka wygra. I nie ma sie nad czym zastanawiac.

100NX (GA16DS) 90KM vs Golf3 1.9TD (90KM) - oczywiscie setka/

Pare dni temu tez mialem potyczke ze Skoda Octavia, taka obklejona naklejkami "TUNING", z dwoma batami na dachu, za kierownica mlody chlopaczek. Octavia 2.0B 115KM, tutaj poszlo znacznie latwiej-nie gdalem z kolesiem bo zostal w tyle, choc na poaczatku mi uciekl-przegonilem go no i potem chcial mnie wyprzedzic ale nie dal juz rady (tez wszytsko sie dzialo z 3ki na 4ke Very Happy

Na samym poczatku jak kupilem Nyse to wujaszek ze swoja Toyota Corolla 1.4VVTI (cos kolo 90KM) rzucil mi wyzwanie: przegrał krate browarów. Very Happy

No i podam cos jao ciekawostke:
Mitsubishi Eclipse 2.0 16v GS (1G) 150KM vs Nissan 100NX GTi 143KM
Widzialem to na wlasne oczy-moj brat mial Eclipse'a a wlascicielem setki byl klient ktory akurat przyjechal cerowac zakola do warsztatu. Braciak zakozaczyl i zaproponowal maly wyscig. Dostal takie baty ze szkoda gadac. Potem na trasie do Poznania, jakis koles robil nas jak chcial Toyota Carina 2.0 B, mimo ze to sedan.

W najblizszym czasie sprawdze jak wypada moj Nissan vs Eclipse 1G 2.0B, ma takiego ziomek w robocie i ciagle mnie meczy zeby sie zimerzyc.

Oczywiscie napisze co i jak.

Pozdro!


chciałbym tylko zwrócić uwagę że jest ogromna przepaść technologiczna pomiędzy silnikami 1.9TD a silnikami 1.9TDI, te drugie zbierają się znacznie lepiej i wychodziły w różnych wersjach mocy
Powrót do góry
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 10 Lut 2008 16:43     Temat postu:

a ja jak objezdzam starego golfa w samym dieslu to sie ciesze Very Happy

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 10 Lut 2008 16:46     Temat postu:

rz napisał:
a ja jak objezdzam starego golfa w samym dieslu to sie ciesze Very Happy

pzdr
rz


w samym dizelku bez Turbo to to nie jeździ tylko się kula... no może spalanie ma niskie ale to naprawde jedyny plus...
Powrót do góry
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 10 Lut 2008 16:55     Temat postu:

Kwi@t napisał:
rz napisał:
a ja jak objezdzam starego golfa w samym dieslu to sie ciesze Very Happy

pzdr
rz


w samym dizelku bez Turbo to to nie jeździ tylko się kula... no może spalanie ma niskie ale to naprawde jedyny plus...


dlatego tez moge sie zabrac za takie auto, do innych nie startuje Wink

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Lut 2008 23:04     Temat postu:

rz napisał:
Kwi@t napisał:
rz napisał:
a ja jak objezdzam starego golfa w samym dieslu to sie ciesze Very Happy

pzdr
rz


w samym dizelku bez Turbo to to nie jeździ tylko się kula... no może spalanie ma niskie ale to naprawde jedyny plus...


dlatego tez moge sie zabrac za takie auto, do innych nie startuje Wink

pzdr
rz


rz uwierz w swoje siły! ostatnio to na naszym podwórku na 1/4 kamilek swoją micrą 1.0 zbutował tak sunnego 2.0D z NKP że aż mi się żal rodzinnego autka zrobiło Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Lut 2008 23:43     Temat postu:

red_shogun napisał:
rz uwierz w swoje siły! ostatnio to na naszym podwórku na 1/4 kamilek swoją micrą 1.0 zbutował tak sunnego 2.0D z NKP że aż mi się żal rodzinnego autka zrobiło Laughing

Starry! Przykład z mojego podwórka, koleś ma micre k11 1.3, 3d i mody: porządny dolocik z przelotowym odlotem... i może coś tam jeszcze dłubnięte. Ale... kilka razy mieliśmy przyjemność ze świateł... wstyd się przyznać, jak ostro nie zaczniesz to dostaniesz wciry, re5pect się należy Laughing.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Lut 2008 23:53     Temat postu:

foster napisał:
red_shogun napisał:
rz uwierz w swoje siły! ostatnio to na naszym podwórku na 1/4 kamilek swoją micrą 1.0 zbutował tak sunnego 2.0D z NKP że aż mi się żal rodzinnego autka zrobiło Laughing

Starry! Przykład z mojego podwórka, koleś ma micre k11 1.3, 3d i mody: porządny dolocik z przelotowym odlotem... i może coś tam jeszcze dłubnięte. Ale... kilka razy mieliśmy przyjemność ze świateł... wstyd się przyznać, jak ostro nie zaczniesz to dostaniesz wciry, re5pect się należy Laughing.


E no wiesz 1.3 z modami to już inna liga Razz też bym się takiego ustrojstwa przestraszył Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRZECHu
Gość






PostWysłany: 14 Lut 2008 13:19     Temat postu:

foster napisał:
red_shogun napisał:
rz uwierz w swoje siły! ostatnio to na naszym podwórku na 1/4 kamilek swoją micrą 1.0 zbutował tak sunnego 2.0D z NKP że aż mi się żal rodzinnego autka zrobiło Laughing

Starry! Przykład z mojego podwórka, koleś ma micre k11 1.3, 3d i mody: porządny dolocik z przelotowym odlotem... i może coś tam jeszcze dłubnięte. Ale... kilka razy mieliśmy przyjemność ze świateł... wstyd się przyznać, jak ostro nie zaczniesz to dostaniesz wciry, re5pect się należy Laughing.


Ja sie kiedys z 1.9 130KM octavia ze swiatel probowalem, z kreski koles nie mial najmniejszych szans (fakt ze moja maxima 115 km/h na 2 biegu robi a koles w tym czasie juz ma 4 bieg) ale jak jechalismy okolo 100km/h i obaj na 5 biegu dalismy pedal do podlogi to jak nie zredukowalem to mialem duzy problem. No ale maxima ma 250Nm a jego octavia ponad 300 i to duzo nizej. W dieslach gubia ich czeste zmiany biegow.
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Lut 2008 14:17     Temat postu:

E no wiadomo niutki i elastyczność na wyższym biegu w turbodieselkach to klasa sama dla siebie. Aha w tym porównaniu swojej Maximy i tej octavii weź pod uwagę drobny element: masa auta, bo że różnicę niutków na Twoją niekorzyść wziąłeś pod uwagę to Ci się chwali A swoją drogą jaką masz tą Maximę? jak 3.0 SE w manualu to chyba do setki masz coś jak moje gti, więc jasna sprawa że z kreski wciągasz tą octavię jak makaron od spagetti Laughing i o to chodzi, bo my tu właśnie oceniamy starty od zera z kreski.

A już tak na zakończenie wątku bo widzę że umiera śmiercią naturalną Razz zapodaję linka do fajnego topica (komentarze pod nim też warto poczytać):
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 14 Lut 2008 23:28 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRZECHu
Gość






PostWysłany: 15 Lut 2008 2:32     Temat postu:

red_shogun napisał:
E no wiadomo niutki i elastyczność na wyższym biegu w turbodieselkach to klasa sama dla siebie. Aha w tym porównaniu swojej Maximy i tej octavii weź pod uwagę drobny element: masa auta, bo że różnicę niutków na Twoją niekorzyść wziąłeś pod uwagę to Ci się chwali A swoją drogą jaką masz tą Maximę?

A32, 96r, 3.0 manual, o ile dobrze pamietam 1445kg masy wlasnej z kierownikiem na pokladzie

red_shogun napisał:

jak 3.0 SE w manualu to chyba do setki masz coś jak moje gti, więc jasna sprawa że z kreski wciągasz tą octavię jak makaron od spagetti Laughing i o to chodzi, bo my tu właśnie oceniamy starty od zera z kreski.


na 6 pomiarow G-Tech Pro (0-60mph) trzy najlepsze: 6.35s , 6.50s (z pasazerem), 6.70s wszystkie na LPG (sekwencja STAG 300) pomiary byly robione w temperaturze ponad 25 na oponkach 205, za jakis miesiac bede mial 225/50 R17 i chcialbym poprawic wynik, wiem ze blizej 6s da sie zejsc

Mody jakie mam to usuniete 3 katalizatory, Y-Pipe (duuzo lepszy wydech zaraz za kolektorami) i w sumie tyle jesli o performance chodzi planuje zmienic dolot bo teraz mam seryjny (wejdzie nowa wkladka sportowa K&N)


Ostatnio zmieniony przez GRZECHu dnia 15 Lut 2008 2:42 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Lut 2008 11:06     Temat postu:

GRZECHu napisał:
red_shogun napisał:
E no wiadomo niutki i elastyczność na wyższym biegu w turbodieselkach to klasa sama dla siebie. Aha w tym porównaniu swojej Maximy i tej octavii weź pod uwagę drobny element: masa auta, bo że różnicę niutków na Twoją niekorzyść wziąłeś pod uwagę to Ci się chwali A swoją drogą jaką masz tą Maximę?

A32, 96r, 3.0 manual, o ile dobrze pamietam 1445kg masy wlasnej z kierownikiem na pokladzie

red_shogun napisał:

jak 3.0 SE w manualu to chyba do setki masz coś jak moje gti, więc jasna sprawa że z kreski wciągasz tą octavię jak makaron od spagetti Laughing i o to chodzi, bo my tu właśnie oceniamy starty od zera z kreski.


na 6 pomiarow G-Tech Pro (0-60mph) trzy najlepsze: 6.35s , 6.50s (z pasazerem), 6.70s wszystkie na LPG (sekwencja STAG 300) pomiary byly robione w temperaturze ponad 25 na oponkach 205, za jakis miesiac bede mial 225/50 R17 i chcialbym poprawic wynik, wiem ze blizej 6s da sie zejsc

Mody jakie mam to usuniete 3 katalizatory, Y-Pipe (duuzo lepszy wydech zaraz za kolektorami) i w sumie tyle jesli o performance chodzi planuje zmienic dolot bo teraz mam seryjny (wejdzie nowa wkladka sportowa K&N)


Dzizassss, skoro A32 to w serii miałeś chyba 190kucyków, a ile masz teraz po tych modach?
Bo wartości z g-techa naprawdę oszałamiające, zastanawiam się czy sobie nie podpiąć tego ustrojstwa i tym samym nie poprawić sobie humoru Laughing

p.s. gdzieś mi się obiło o oczy że VQ30DE w maximie 95-99r. dawał w serii 290Nm. Ty coś wspomniałeś że u Ciebie jest 250niutków można prosić o wyjaśnienia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRZECHu
Gość






PostWysłany: 15 Lut 2008 12:44     Temat postu:

red_shogun napisał:
Dzizassss, skoro A32 to w serii miałeś chyba 190kucyków, a ile masz teraz po tych modach?
Bo wartości z g-techa naprawdę oszałamiające, zastanawiam się czy sobie nie podpiąć tego ustrojstwa i tym samym nie poprawić sobie humoru Laughing

p.s. gdzieś mi się obiło o oczy że VQ30DE w maximie 95-99r. dawał w serii 290Nm. Ty coś wspomniałeś że u Ciebie jest 250niutków można prosić o wyjaśnienia?


Zgadza sie seria to 190 kucy ale cos kolo 250Nm, sam y-pipe daje (zmierzone) 10-15 zalezy od dolotu. Zerknij na wykres Szalonego z NKP tez ma A32, jedyna roznica ze on zostawil jeden katalizator ale ma dolot lepszy. [link widoczny dla zalogowanych] , moja maxi jest starsza i skazona LPG, wiec pewnie slabiej niz u niego lub bardzo podobnie. Na 1/4 przegralem o dlugosc auta.

Troche offtopujemy...
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Lut 2008 13:40     Temat postu:

GRZECHu napisał:
red_shogun napisał:
Dzizassss, skoro A32 to w serii miałeś chyba 190kucyków, a ile masz teraz po tych modach?
Bo wartości z g-techa naprawdę oszałamiające, zastanawiam się czy sobie nie podpiąć tego ustrojstwa i tym samym nie poprawić sobie humoru Laughing

p.s. gdzieś mi się obiło o oczy że VQ30DE w maximie 95-99r. dawał w serii 290Nm. Ty coś wspomniałeś że u Ciebie jest 250niutków można prosić o wyjaśnienia?

Zgadza sie seria to 190 kucy ale cos kolo 250Nm, sam y-pipe daje (zmierzone) 10-15 zalezy od dolotu. Zerknij na wykres Szalonego z NKP tez ma A32, jedyna roznica ze on zostawil jeden katalizator ale ma dolot lepszy. [link widoczny dla zalogowanych] , moja maxi jest starsza i skazona LPG, wiec pewnie slabiej niz u niego lub bardzo podobnie. Na 1/4 przegralem o dlugosc auta.


Hm no właśnie nie znam się na maximach, więc chciałem wyjaśnić o co chodzi z tymi podawanymi w serii 291niutkami, skoro Ty piszesz że po modach masz 250Nm i kolega z NKP również po modach ma wg hamowni 201Km i 255Nm, ciekawa sprawa.

GRZECHu napisał:

Troche offtopujemy...


Nieważne, nam wolno Laughing Wink
p.s. poza tym to nie offtop tylko wątek poboczny ustawki maximy z octavią 1.9TDi 130Km, zatem prawie w temacie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRZECHu
Gość






PostWysłany: 15 Lut 2008 18:15     Temat postu:

Skad masz te 290Nm? Z tego co wiem fabrycznie jest 250. Co do mocy swojego auta wole nie zgadywac znam kolesia z czestochowy (szczegoly na forum NKP) ktory mowil ze ma 200... hamownia pokazala 116 (w serii mial 143 Very Happy) wiec lepiej nie zgadywac Very Happy

Zobacz roznice w Y-pipe:
[link widoczny dla zalogowanych]
a tak wyglada oryginal:
[link widoczny dla zalogowanych]

Jakie masz czasy z G-Techa? Chyba tez cos w swoim 2.0 zmieniales, widzialem wykresy z hamowni...


Ostatnio zmieniony przez GRZECHu dnia 15 Lut 2008 18:21 , w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin