Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 16 Sie 2008 23:01 Temat postu: 100NX - Królewskie Auto :-) |
|
|
Na wakacje przyleciała do mnie siostra i postanowiłem pokazać jej Londyn...
I zobaczcie co ujrzałem pod Pałacem BUCKINGHAM, tam gdzie "zwykły śmiertelnik" nie ma wstępu za bramę:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Więc Panie i Panowie jeździmy iście "KRóLEWSKIMI AUTAMI"
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Sie 2008 3:36 Temat postu: |
|
|
respect!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szugaso
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sie 2008 18:03 Temat postu: |
|
|
brawo brawo pewnie to królowej wozi się nim po londynie w sobotnie noce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 19 Sie 2008 0:14 Temat postu: |
|
|
Widywałem setki w różnych dziwnych miejscach - ostatnio np. czarna Setka stała przy Pałacu Prezydenckim w Warszawie Choć nie wiem czy to akurat powód do dumy...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kriczer
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Sie 2008 0:24 Temat postu: |
|
|
No na tylnej kanapie jest akurat miejsca dla dwoch niskich osob, niewykluczone ze moga byc blizniakami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
quuuuba
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów \ Okolice Tarnowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Sie 2008 16:05 Temat postu: |
|
|
pełen lans pod pałacem ,lepiej wygląda setka niż te 2 fordy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 21 Sie 2008 21:59 Temat postu: |
|
|
Wygląda na to, że Królowa śmiga nocami GTIkiem Na pewno jest jeszcze dłubnięty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 27 Sie 2008 20:21 Temat postu: |
|
|
SEBOL_MKS napisał: | Wygląda na to, że Królowa śmiga nocami GTIkiem Na pewno jest jeszcze dłubnięty |
tylko wygląda, bo z tego co mi wiadomo to w UK nie było NXa w wersji GTI...
no chyba że import z Japonii
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 28 Sie 2008 6:49 Temat postu: |
|
|
Kwi@t napisał: | tylko wygląda, bo z tego co mi wiadomo to w UK nie było NXa w wersji GTI...
no chyba że import z Japonii |
Były. Zawrotne kilkanaście egzemplarzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Sie 2008 10:18 Temat postu: |
|
|
SEBOL_MKS napisał: | Wygląda na to, że Królowa śmiga nocami GTIkiem Na pewno jest jeszcze dłubnięty |
Widzę że jednak ktoś poruszył ten temat w związku z tym niezmiernie się z tego powodu cieszę, bo nie daje mi ta sprawa spokoju.
Wg mnie nie ma pewności że to 100NX 2.0. Rozumiem że można patrzeć na tą kwestię przez pryzmat naszego podwórka (skoro spojlerunek od gti i listwy nie w kolorze nadwozia, więc to musi być 2.0), jednak chciałem zauważyć że w UK oficjalnie nigdy nie sprzedawano 100NXa 2.0 z RHD (jedyne sprzedawane RHD były robione na rynek JDM (najczęściej z silnikami SR18DE, rzadziej SR20DE) i na Antypody (z SR20DE). W UK od samego początku aż do końca produkcji śmigały tylko RHD 1.6 (tak jak u nas najpierw z GA16DS, potem z GA16DE). Oczywiście istnieje szansa że ktoś auto za 13.800-15.000 $ (tyle kosztowało jako nowe w Japonii - po przeliczeniu z jenów) targał statkiem z Australii lub Nowej Zelandii do UK, pytanie tylko po co? (no chyba że to zapalony fan tej furki jak my ).
Nie posądzam także właściciela tej setki o aż tak skrajne zboczenie, aby robić przekładkę z LHD na RHD (bo takie cuda to tylko w Polsce ).
Zatem realnie podchodząc do tematu, uważam że jest to zwykłe 1.6 przed liftem, które ma z jakiegoś powodu założony na siebie "spojlerunek" od gti. Co więcej śmie twierdzić, że wcale nie musiał być on zakładany indywidualnie przez właściciela auta, a mógł stanowić jeszcze w angielskim salonie Nissana wyposażenie dodatkowe do zwykłej wersji 1.6.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 28 Sie 2008 21:39 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | SEBOL_MKS napisał: | Wygląda na to, że Królowa śmiga nocami GTIkiem Na pewno jest jeszcze dłubnięty |
Widzę że jednak ktoś poruszył ten temat w związku z tym niezmiernie się z tego powodu cieszę, bo nie daje mi ta sprawa spokoju.
Wg mnie nie ma pewności że to 100NX 2.0. Rozumiem że można patrzeć na tą kwestię przez pryzmat naszego podwórka (skoro spojlerunek od gti i listwy nie w kolorze nadwozia, więc to musi być 2.0), jednak chciałem zauważyć że w UK oficjalnie nigdy nie sprzedawano 100NXa 2.0 z RHD (jedyne sprzedawane RHD były robione na rynek JDM (najczęściej z silnikami SR18DE, rzadziej SR20DE) i na Antypody (z SR20DE). W UK od samego początku aż do końca produkcji śmigały tylko RHD 1.6 (tak jak u nas najpierw z GA16DS, potem z GA16DE). Oczywiście istnieje szansa że ktoś auto za 13.800-15.000 $ (tyle kosztowało jako nowe w Japonii - po przeliczeniu z jenów) targał statkiem z Australii lub Nowej Zelandii do UK, pytanie tylko po co? (no chyba że to zapalony fan tej furki jak my ).
Nie posądzam także właściciela tej setki o aż tak skrajne zboczenie, aby robić przekładkę z LHD na RHD (bo takie cuda to tylko w Polsce ).
Zatem realnie podchodząc do tematu, uważam że jest to zwykłe 1.6 przed liftem, które ma z jakiegoś powodu założony na siebie "spojlerunek" od gti. Co więcej śmie twierdzić, że wcale nie musiał być on zakładany indywidualnie przez właściciela auta, a mógł stanowić jeszcze w angielskim salonie Nissana wyposażenie dodatkowe do zwykłej wersji 1.6. |
A więc:
Ten dokładnie widoczny na zdięciu NX to auto z przełomu lat 92-93 o pojemności 1.6l. Stawiam że to gaźnik. Co do lat to jestem w 100% pewien bo w UK rok można wyczytać z auta, co do silnika to wbiłem rejstracje w firme ubezpieczeniową i wyskoczyło biało na czarnym:
92r i 1.6l. Pakiet GTI był tu montowany fabrycznie.
To tyle
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Sie 2008 21:40 Temat postu: |
|
|
Kwi@t napisał: | red_shogun napisał: | SEBOL_MKS napisał: | Wygląda na to, że Królowa śmiga nocami GTIkiem Na pewno jest jeszcze dłubnięty |
Widzę że jednak ktoś poruszył ten temat w związku z tym niezmiernie się z tego powodu cieszę, bo nie daje mi ta sprawa spokoju.
Wg mnie nie ma pewności że to 100NX 2.0. Rozumiem że można patrzeć na tą kwestię przez pryzmat naszego podwórka (skoro spojlerunek od gti i listwy nie w kolorze nadwozia, więc to musi być 2.0), jednak chciałem zauważyć że w UK oficjalnie nigdy nie sprzedawano 100NXa 2.0 z RHD (jedyne sprzedawane RHD były robione na rynek JDM (najczęściej z silnikami SR18DE, rzadziej SR20DE) i na Antypody (z SR20DE). W UK od samego początku aż do końca produkcji śmigały tylko RHD 1.6 (tak jak u nas najpierw z GA16DS, potem z GA16DE). Oczywiście istnieje szansa że ktoś auto za 13.800-15.000 $ (tyle kosztowało jako nowe w Japonii - po przeliczeniu z jenów) targał statkiem z Australii lub Nowej Zelandii do UK, pytanie tylko po co? (no chyba że to zapalony fan tej furki jak my ).
Nie posądzam także właściciela tej setki o aż tak skrajne zboczenie, aby robić przekładkę z LHD na RHD (bo takie cuda to tylko w Polsce ).
Zatem realnie podchodząc do tematu, uważam że jest to zwykłe 1.6 przed liftem, które ma z jakiegoś powodu założony na siebie "spojlerunek" od gti. Co więcej śmie twierdzić, że wcale nie musiał być on zakładany indywidualnie przez właściciela auta, a mógł stanowić jeszcze w angielskim salonie Nissana wyposażenie dodatkowe do zwykłej wersji 1.6. |
A więc:
Ten dokładnie widoczny na zdięciu NX to auto z przełomu lat 92-93 o pojemności 1.6l. Stawiam że to gaźnik. Co do lat to jestem w 100% pewien bo w UK rok można wyczytać z auta, co do silnika to wbiłem rejstracje w firme ubezpieczeniową i wyskoczyło biało na czarnym:
92r i 1.6l. Pakiet GTI był tu montowany fabrycznie.
To tyle |
Dziękuję.
Hm jednak jestem mądry no i skromny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 28 Sie 2008 21:46 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: |
Hm jednak jestem mądry no i skromny. |
idzie poznać - czarne listwy = przed liftem a GTI w UK naprawde nie widziałem a nawet nie słyszałem
musiało być ciężko trafić...
DAWAJ NUMERY NA TOTKA W SOBOTE
pozdro i gratki za rozpoznanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|