Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucek
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 01 Lis 2007 14:23 Temat postu: 100nx na autokrcie |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
wiadomość z dość dawna, ale jakoś teraz mi sie przypomniało i przyszło do głowy żeby tutaj umieścić [ nie znalazłem w wyszukiwarce wiec wrzuciłem chyba ze szukać nie potrafię]
Nie zbyt dożo informacji ale z komentarzy można wywnioskować co ludzie myślą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ged
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 01 Lis 2007 14:47 Temat postu: |
|
|
Tak czytałem te komentarze i spośród nich chyba tylko z 5 zawierało poprawną i sensowną treść.
Cóż... Tak to jest jak się wypowiadają ludzie nie mający zielonego pojęcia o czym mówią.
"100NX z tylnym napędem"
"Pod maską fabryczne 1,8 turbo"
Przecież takich rzeczy to się czytać nie da.
A poprawianie ich przeważnie kończy się odpowiedzią chodnikową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NISSIO100
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: MILTON KEYNES UK
|
Wysłany: 01 Lis 2007 17:20 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak piszesz Ged!!!Ostatnio wdałem się w polemike z kolesiem który stwierdził że w 100NX GTI siedzi SR20DET i nawet założył się o 50 euro!!!!Najłatwiej zarobione pięć dych!Chciałbym tak codziennie po 2 zakłady i nie potrzeba pracowac!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Lis 2007 18:39 Temat postu: |
|
|
Ged napisał: |
"100NX z tylnym napędem"
|
na youtube jest filmik z hamowni z setką na tył napędzaną...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucek
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 01 Lis 2007 20:59 Temat postu: |
|
|
gem napisał: | Ged napisał: |
"100NX z tylnym napędem"
|
na youtube jest filmik z hamowni z setką na tył napędzaną... |
[link widoczny dla zalogowanych] to to chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 01 Lis 2007 21:35 Temat postu: |
|
|
Lucek napisał: | gem napisał: | Ged napisał: |
"100NX z tylnym napędem"
|
na youtube jest filmik z hamowni z setką na tył napędzaną... |
[link widoczny dla zalogowanych] to to chyba |
Chyba jednak nie to bo to co widzę nie wskazuje na tylni napęd tylko na durnotę ludzi, którzy zbeszcześcili tak wspaniały samochód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Lis 2007 22:20 Temat postu: |
|
|
Tu jest ten filmik
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucek
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 01 Lis 2007 22:27 Temat postu: |
|
|
O kurde chicialem wlasnie ten link wyslac ale zla kompie zrobilem :p sorry za offtop
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucek
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 09 Lis 2007 10:57 Temat postu: |
|
|
[ nie chciałem zakladac tematu wiec wrzucam tutaj ]
[link widoczny dla zalogowanych]
na szczęście nie ma naszej setuni uff
a co do tych samochodow niektore naprawde sa... fatalne a niektore mi sie bardzo podobają jak Corvair czy Chrysler Imperial LeBaron Two-Door Hardtop
[ przydal by sie temat z linkami ]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NISSIO100
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: MILTON KEYNES UK
|
Wysłany: 09 Lis 2007 22:09 Temat postu: |
|
|
A propo tego NXA kręconego na tył!Jest to podejrzewam płyta podłogowa od Sunny GTi-R 4X4 z tym że przód nie podłączony.Ale mogę się mylić!Pozatym w NX jest możliwy SWAP SR20DETT poprzeczna wersja z Blubirda U13! 220-230 HP seria!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 09 Lis 2007 22:55 Temat postu: |
|
|
NISSIO100 napisał: | A propo tego NXA kręconego na tył!Jest to podejrzewam płyta podłogowa od Sunny GTi-R 4X4 z tym że przód nie podłączony.Ale mogę się mylić! |
Musisz tyle krzyczeć? 90% Twoich wypowiedzi kończy się wykrzyknikami. Zacznij pisać po polsku, bo ciężko się czyta takie krzyczące wypowiedzi.
NISSIO100 napisał: | Pozatym w NX jest możliwy SWAP SR20DETT |
Nie istnieje silnik SR20DETT. Da się zrobić SR20DET + ekstra turbina, ale wtedy to jest garażowa wydumka, a nie fabryczny silnik Nissana.
NISSIO100 napisał: | poprzeczna wersja z Blubirda U13! |
Ten silnik był zwykle (U12, U13, N14GTi-R) wsadzany jako poprzeczny, tylko w S1x był wsadzony wzdłużnie.
NISSIO100 napisał: | 220-230 HP seria! |
A w której wersji, misiu kolorowy? Bo coś Twoje dane są niezgodne z prawdą. U13 o którym mówisz miał 206KM (Garrett T25). 227KM (wg homologacji EU) miała wersja T25G z GTi-R.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Lis 2007 0:46 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | ................................................................... |
Wow toś koledze pojechał po rajtuzach, wg mnie co najmniej 3 krotnie mocniej niż wymagała tego sytuacja Widać macie jakieś animozje personalne między sobą (tzn. Ty masz, bo kolega z wielkopolski chyba Cię jeszcze ani razu nie "korektował", być może nie dałeś mu powodu ), ale nie mnie w to wnikać, ja tylko piszę co dostrzegam jako postronny zaznaczam neutralny widz
p.s.
1) Owszem w netykiecie istnieje negatywne i tępione zjawisko "krzyku", ale do dziś wydawało mi się że dotyczy tylko pisania dużymi literami, cóż od dziś wiem także, że nie mogę używać tego znaku "!" - człowiek się uczy całe życie
2) Netykieta nie reguluje kwestii związanych ze stylem wypowiedzi (np. ilość użytych wykrzykników wyrażających stan euforii, podniecenia i ekscytacji mówcy), natomiast reguluje zasady ogólnie przyjęte jako poprawne oraz piętnuje wszelki odstępstwa od tej reguły np. pismo wielkimi literami, błędy ortograficzne (w tym brak interpunkcji), bluzgi itp.
3) Wydaje mi się że z tym "o jedno T z dużo" w terminie SR20DET to była u kolegi wielkopolanina tzw. literówka, przecież każdy wie o jaki silnik chodziło. O ile mi wiadomo literówki nie są warte tego aby tworzyć dla nich osobne wywody erudycyjne, chyba że są Aha i co to znaczy "garażowa wydumka" bo nie mogłem znaleźć terminu w słowniku wyrazów obcych
4) Szczęście że w jednej kwestii wszyscy się zgadzamy, mianowicie że SR20DET był w U13 wsadzany poprzecznie
5) Jedyna sensowana i wskazana korekt wypowiedzi kolegi z Śremu może dotyczyć mocy w U13 i tu faktycznie przedział 206-210KM a nie 220-230, z tym że czy użycie epitetu misiu kolorowy coś dodatkowego wnosi, hm możliwe że tak, na pewno dodaje kolorytu
Pozdrowienia dla obu Panów (brak wykrzyknika)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NISSIO100
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: MILTON KEYNES UK
|
Wysłany: 10 Lis 2007 1:12 Temat postu: |
|
|
Marten zapewne dostał na pw moje osobiste uwagi.Bo cóz moge powiedzieć nie opie....lam nigdy nikogo publicznie tak mnie wychowano.A co do mocy SR20DET z blubirda to fakt ma on t-25 i często dysponował mocą powyzej tej która widniała w katalogu.Niejednokrotnie hamowane dwa egzemplarze dysponowały porównywalną jednak nie taką samą mocą!A fabrycznie szły czesto z mocą w przedziale miedzy 220-230!!!!!!!!!!!!Mam arykuł na ten temat jak będę w polsce to zamieszcze go na naszym forum!!! A u mnie są wykrzykniki Marthen bez urazy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 10 Lis 2007 11:45 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | marthen napisał: | ................................................................... |
p.s.
1) Owszem w netykiecie istnieje negatywne i tępione zjawisko "krzyku", ale do dziś wydawało mi się że dotyczy tylko pisania dużymi literami, cóż od dziś wiem także, że nie mogę używać tego znaku "!" - człowiek się uczy całe życie
2) Netykieta nie reguluje kwestii związanych ze stylem wypowiedzi (np. ilość użytych wykrzykników wyrażających stan euforii, podniecenia i ekscytacji mówcy), natomiast reguluje zasady ogólnie przyjęte jako poprawne oraz piętnuje wszelki odstępstwa od tej reguły np. pismo wielkimi literami, błędy ortograficzne (w tym brak interpunkcji), bluzgi itp.
|
Chcesz powiedzieć, że stan w którym ktoś jest non-stop w euforii jest czymś normalnym? Bo ja już nie mogę czytać tego notorycznego podniecenia.
Mówisz o interpunkcji - za sjp.pwn.pl:
"interpunkcja - zasady użycia znaków przestankowych w piśmie; też: stawianie tych znaków lub te znaki".
To jak nazwiesz problem poruszony wyżej? Czym jest łamanie podstawowych zasad stawiania spacji? Cytując PW NISSIO100, "nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu" - czy używanie niemal wyłącznie wykrzykników nie jest właśnie takim faszyzmem interpunkcyjnym?
Poza tym, kolega NISSIO100 notorycznie ignoruje moje uwagi nt. sensownego nazewnictwa wątków, już deklarował chęć poprawy i co? Nic. Ostatni jego wątek to nicnieznaczące "Pytanie do Lublinian". Co wynika z tytułu tego wątku?
red_shogun napisał: |
3) Wydaje mi się że z tym "o jedno T z dużo" w terminie SR20DET to była u kolegi wielkopolanina tzw. literówka, przecież każdy wie o jaki silnik chodziło. O ile mi wiadomo literówki nie są warte tego aby tworzyć dla nich osobne wywody erudycyjne, chyba że są Aha i co to znaczy "garażowa wydumka" bo nie mogłem znaleźć terminu w słowniku wyrazów obcych |
To, wbrew pozorom, nie jest "semantyczne nadużycie" Chodziło mi o wytwór nie sygnowany przez producenta. Takim samym byłby np. GA16Dx + turbina/kompresor.
Poza tym, na zagranicznych forach dotyczących silników Nissana pojawiają się co jakiś czas dyskusje nt. sensowności montażu dodatkowej turbiny w SR20DET i tam ten wynalazek jest określany właśnie jako SR20DETT. Więc argument, że "każdy wie o jaki silnik chodzi" jest nietrafiony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Lis 2007 11:58 Temat postu: |
|
|
szczerze, to tak jak na początku czytałem z zaciekawieniem posty nissio 100, to tak teraz patrze na nie już z obrzydzeniem i to mniej więcej z tych samych powodów co marthen....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|