Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 21 Cze 2006 21:52 Temat postu: |
|
|
ta wersja 102 konna po 94r ma wtrysk jedno punktowy czy wielopunkt :
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 21 Cze 2006 23:23 Temat postu: |
|
|
ja mam na sprzedaz Srke w oryginalnym stanie lakier i wszystko na sprezynach H&R w sumie wolał bym zamienic sie na cos szybszego z moja dopłata ale auto ktore jeździ w polsce niedłogo a nie od 97(kazdy wie w jakim stanie sie wtedy auta sprowadzalo) a dokładniej chodzi mi o vw corrado g60only, audi s2, civica coupe ale min 125, moge dopłacic max do 2tys jezeli auto bedzie do opłat pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 02 Sty 2008 0:34 Temat postu: |
|
|
120KM w 1.6? po modach owszem podobno i w serii:
Istnieje wersja naszego silniczka która posiada już w serii 115KM (85KW), 146Nm (podobno w nowszych wersjach 120KM). Była ona montowana w samochodach wypuszczanych na rynek północnej amerykański,
są to silniczki GA16de z systemem NVCS (coś jak v-tec u hondy, zmienne fazy rozrządu).
System ten włącza się przy 1500rpm i wyłącza przy 6500rpm
Niestety swap tego systemu do naszego europejskiego ga16de jest chyba niewwykonalny ponieważ budowa silnika jest troche inna co widać na fotkach:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] -
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Kwi@t dnia 03 Sty 2008 1:31 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Sty 2008 23:26 Temat postu: |
|
|
nie ma czegos takiego jak "niewykonalne". Po prostu jeszcze nikt tego nie probowal...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 03 Sty 2008 0:02 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | nie ma czegos takiego jak "niewykonalne". Po prostu jeszcze nikt tego nie probowal... |
fakt, jak to mówią:
trzeba znaleźć kogoś kto o tym nie wie, przyjdzie i to zrobi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Sty 2008 0:24 Temat postu: |
|
|
jakos tak... tylko po co sie rozdrabniac? nie lepiej od razu jakies SR16VE ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Sty 2008 1:11 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | jakos tak... tylko po co sie rozdrabniac? nie lepiej od razu jakies SR16VE ?? |
taa... VQ35HR+TT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Sty 2008 1:30 Temat postu: |
|
|
Nieee... to chcialbym wsadzic do Forda Escorta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Sty 2008 9:42 Temat postu: |
|
|
Ten system z GA16DE Sentry to nie jest coś jak V-tec Hondy tylko jak VVTi Toyoty. A to jest ogromna różnica.
Gdzieś na forum NKP było to kiedyś ładnie opisane.
Z takim silnikiem nie ma najmniejszego problemu w adaptacji. Kupujesz silniki, kompa i gotowe. Chyba, że masz gaźnik to jest więcej dłubania.
Z resztą nawet chyba komp zwykły + SMT6 by wystarczyło żeby to wysterować.
A SR16VE można już u Nas kupić za jakieś 6000PLN
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Sty 2008 10:58 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | Nieee... to chcialbym wsadzic do Forda Escorta |
hehe w takiej cichociemnej RS'ce to byłoby coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Sty 2008 13:56 Temat postu: |
|
|
Niee - to byloby cos w Escorcie mkIII z 1982 roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miguelin
Gość
|
Wysłany: 03 Sty 2008 15:22 Temat postu: |
|
|
Mój 1,6 90-konny nissanik zasuwa szybciutko... ale gdybym miał ze 120 koni to by była dopiero jazda bez trzymanki...
... rozmarzyłem się...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Sty 2008 17:59 Temat postu: |
|
|
no i wywolanie wilka z lasu... chyba zanabede taki silniczek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Sty 2008 18:59 Temat postu: |
|
|
miguelin napisał: | Mój 1,6 90-konny nissanik zasuwa szybciutko... ale gdybym miał ze 120 koni to by była dopiero jazda bez trzymanki...
... rozmarzyłem się... |
Hm a mnie za każdym razem jak wsiadam do 145HP to mało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 03 Sty 2008 21:28 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | Hm a mnie za każdym razem jak wsiadam do 145HP to mało |
Wsiądź do malucha, pojeździj nim przez chwilę i wróć do swoich 145 zdechlaków. Od razu micha Ci się ucieszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|