|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaskier
Gość
|
Wysłany: 19 Cze 2006 19:52 Temat postu: 120KM przy silniku 1,6? |
|
|
Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy da sie az tak podkrecic ten silnik?
A tak nawiasem mowiac, w wakacje zamierzam kupic 100NX, lecz najpierw musze sprzedac moje Vw POLO. Zadnych niemcow od tej pory. Jak sadzicie, ile trzeba wydac na rocznik 94, koniecznie wersje sr (bez remontu, bo ten od razu biore pod uwage tj. caly zawias, osprzet wymienny silnika i ew. rdza), gdzie mozna w W-wie wstawic dobry gaz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 19 Cze 2006 21:01 Temat postu: Re: 120KM przy silniku 1,6? |
|
|
jaskier napisał: | Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy da sie az tak podkrecic ten silnik?
|
Da się i pewnie z niego 200KM wycisnąć. Pytanie ile potem przejedzie Poproś o papier z hamowni, na 99% nie dostaniesz odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Cze 2006 6:59 Temat postu: Re: 120KM przy silniku 1,6? |
|
|
jaskier napisał: | Jak sadzicie, ile trzeba wydac na rocznik 94, koniecznie wersje sr |
akurat jestem na czasie i mialem sr'ke jeszcze 3 tygodnie temu. w DE kupisz taka w bardzo dobrym stanie od okolo 1500euro z przebiegiem do 120kkm, ale to sa rodzynki, na ktore warto polowac, czyli lookasz przez 3-4 miesiace i jak tylko sie pojawi to zaklepujesz na 100%. maja one naprawde duze wziecie, z uwagi na rocznik i wlasnie ten oszczedny silniczek z 102KM.
obecnie mam gti i powiem Ci ze owszem czuc roznice pod noga, ale nie jest to roznica o ktora warto sie zabijac. jak dla mnie to sr maja wystarczajaco mocny silnik, lepszej jakosci plastiki, welurek; a tu, owszem siedzi sie tak samo wygodnie, ale material siedzen jest oblesny - nie wiem, moze byly tez wersje z welurem - tam bylo przytulniej, niby to samo ale...
targa - no owszem, fajny gadzet ale nie praktyczny, 8 godzin przed firma i sprzatanie od nowa; do 100km/h jeszcze jakos wysiedzisz, jezeli slonce nie napierdziela w czaszke zbyt dlugo, ale tu chodzi o robiace kariere slowo LANS .
jesli mam byc szczery... rozumie dlaczego wprowadzili model sr.
naprawde udana "hybryda" nx i gti. dla mnie rulezzzz!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Cze 2006 7:01 Temat postu: Re: 120KM przy silniku 1,6? |
|
|
a i jeszcze jedno, jak sr, to szukaj z klima!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 20 Cze 2006 10:02 Temat postu: |
|
|
Hi !
Nie tszeba sr kupisz . Wszistkie 100nx,Primeri i Sunny 1.6 majo 102 km.
A 100nx GTI , Sunny GTI i Primera GT o kojo 150km .
Moj ma 154 km i nic w nim nie robilem . To jest originalnie.
Bilo 10 lat temu w niemiec tak sze che platszilo Podadek na km . I dlatego Nissan podawal mniej km nisz samochodi miali . szebi wjencej ludsze kupiwali te samochodi .
Kurde jak szle pisze . Mosze to ktosz roscsita .
nara
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 20 Cze 2006 11:02 Temat postu: |
|
|
no pisac to ty potrawisz bez urazy ,ale rozczytac sie mozna
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 20 Cze 2006 11:54 Temat postu: Re: 120KM przy silniku 1,6? |
|
|
foster napisał: |
obecnie mam gti i powiem Ci ze owszem czuc roznice pod noga, ale nie jest to roznica o ktora warto sie zabijac. jak dla mnie to sr maja wystarczajaco mocny silnik, lepszej jakosci plastiki, welurek; a tu, owszem siedzi sie tak samo wygodnie, ale material siedzen jest oblesny - nie wiem, moze byly tez wersje z welurem - tam bylo przytulniej, niby to samo ale...
targa - no owszem, fajny gadzet ale nie praktyczny, 8 godzin przed firma i sprzatanie od nowa; do 100km/h jeszcze jakos wysiedzisz, jezeli slonce nie napierdziela w czaszke zbyt dlugo, ale tu chodzi o robiace kariere slowo LANS .
jesli mam byc szczery... rozumie dlaczego wprowadzili model sr.
naprawde udana "hybryda" nx i gti. dla mnie rulezzzz! |
Fakt, jakoś Japońcy wtedy w bogatszych wersjach w tamtym okresie wsadzali ten materiał zamiast weluru (np.Mazda 626coupe-welur,a wersji top 16V -ten materiał) ,który w NX-ie 91-93 jest najfajniejszy-najprzyjemniejszy w dotyku,fakt trochę słabszy wytrzymałościowo od wersji po liftingu, ale bardziej urodziwy,również kolorystycznie.
Plastiki są wiele nie gorsze, ale za to fajnie czarrrne ,a nie szare jak po lifcie(jak mysz ) Kiera tez jest fajna ta starsza.W GTi były tylko te obicia - no welur
Co do Targi - lans lansem,ale wóz jest głównie dla właściciela,a nie dla okolic A tak to dach złożony i jest coupe. Można sobie śćiągnąc osłonki i mamy szklany dach. A jazda ze ściągnietym dachem powyżej 90km/h to wg mnie jest bez sensu. Po to mamy kawałek nieba nad głową, żeby sobie spokojnie jechać i podziwiać piękne okoliczności przyrody
Sr-ka jest oki , ale możliwość zrzucenia dachu w gorący dzień, to jest dobra rzecz- chyba , że ma się klimę.Miałem ją w eFce-użyłem może 10 razy za całe tamte lato
No i po zimie się martwisz- odpali czy nie,albo odpali tylko już szczelność poszła w diabły...
No i Targa ma swój klimacik,nawet jak jest dach założony ,bo mało jest aut z takim rozwiązaniem.
SR vs GTi - z pewnością najwieksza różnica jest w spalaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaskier
Gość
|
Wysłany: 20 Cze 2006 13:16 Temat postu: |
|
|
No dzieki wielkie za podpowiedzi. Fakt faktem jestem strasznie nastawiony na
czarne SR, nawet jak bede szukal rok czasu. Targa jest swietna, ale w gruncie rzeczy nigdy nie mialem wozu bez dachu, wiec nie wiem co trace. W gruncie rzeczy za SR z 94 roku przemawiaja wzgledy praktyczne. Lepsze plastyki i blachy >93, poza tym mile widziany bylby ABS i jakas elektrik. Z drugiej strony nie da sie ukryc, ze zazdroszcze Wam targi na te wakacje.
A tak w ogole czym sie rozni taka SRka 94 od targi? Chodzi mi glownie o techniczne takie jak roznice w zawiasie, silniku i itp. Nie wiem jak w japoncach, ale w Polowkach niby ten sam model, a roznic w wersjach od i ciut ciut. Sprawa wyglada tak, ze nie chce potem wynajdowac czesci tylko dlatego ze wersji SR malo, a ta akurat ma "zlote" klocki hamulcowe zamiast zwyczajnych.
Jeszcze jedno pytanko, moj Ojciec ma bardzo wyglancowaną Almerke 99. Ostatnio rzucilem okiem pod maske a tam uklad silnika jak w NX, nawet filtr powietrza taki jak w wersjach z wtryskiem. Znaczy to, ze nawet w 99 roku montowali jescze te silniki? Czy czesci wchodza te same?
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 20 Cze 2006 13:27 Temat postu: |
|
|
jaskier napisał: |
Targa jest swietna, ale w gruncie rzeczy nigdy nie mialem wozu bez dachu, wiec nie wiem co trace. ...
. Z drugiej strony nie da sie ukryc, ze zazdroszcze Wam targi na te wakacje. ...
A tak w ogole czym sie rozni taka SRka 94 od targi?
Jeszcze jedno pytanko, moj Ojciec ma bardzo wyglancowaną Almerke 99. Czy czesci wchodza te same? |
Miewałem auta z ładnymi szyberdachami , ale to jest pikuś
Ja się przyzwyczaiłem i jak jest ładna pogoda ,to daszek do bagażnika i przyjemność przemieszczania wzrasta duużo
SR od Targi niczym się nie rózni, ma 102KM a Targa niby 90KM ale wiadomo,że to fikcja. Z technikaliów,oprócz spoilerków z GTi oraz no targi to jest to samo. Nie ma raczej żadnych różnic- tak jak Sunny 1.6 i Sunny 1.6 SR - kosmetyka i detale. A w Almerze do 99 jest ten sam motor! 1.4 czy 1.6 to własnie Ga14DE GA16DE, w Sunny 1.4 94 jest idento praktycznie.
Mieszali w tych silnikach z wałkami rozrządu stąd różne moce(poczytaj na NKP) a tak to to samo jak Primerze , Sunny oraz NX-ie i Almerze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Cze 2006 15:57 Temat postu: |
|
|
jaskier napisał: | No dzieki wielkie za podpowiedzi. Fakt faktem jestem strasznie nastawiony na
czarne SR, nawet jak bede szukal rok czasu. Targa jest swietna, ale w gruncie rzeczy nigdy nie mialem wozu bez dachu, wiec nie wiem co trace. W gruncie rzeczy za SR z 94 roku przemawiaja wzgledy praktyczne. Lepsze plastyki i blachy >93, poza tym mile widziany bylby ABS i jakas elektrik. Z drugiej strony nie da sie ukryc, ze zazdroszcze Wam targi na te wakacje.
| Hmmm, ale przeciez sa tez targi po 93r. Tez sa po faceliftingu a roznia sie jedynie dachem(wiec wzgledy praktyczne ktore wymieniles odpadaja ). Co do ABSu to bym w niego za bardzo nie wierzyl...komputer powinien byc wymieniany co 10 lat a nie sadze abys to uczynil, a na naszych dziurawych drogach moze sie on pogubic(szczegolnie, ze jest on dosyc malo zaawansowany tech.)
Osobiscie nie kupilbym NXa bez targi...traci caly swoj urok, w zime patrzysz do gory i widzisz niebo a latem jak jest za cieplo to zdejmujesz daszek. Na dodatek chyba najlepsze rozwiazanie w polaczeniu cabrio z zwykla coupe`ta, w zime nie ma zadnych problemow z przeciekaniem oraz nie boisz sie, ze gnojki rozwala Ci dach nozem(jak to jest w tradycyjnych cabrio z miekkim dachem).Klima fajna rzecz, ale latwo sie przeziebic przy niej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 20 Cze 2006 17:34 Temat postu: |
|
|
Endriu dobrze prawi, zgadzam się z tym jak najbardziej
Zresztą to auto powstało pod tym kątem ,żeby był ściągany dach, a nie tam jakaś pseudo-przeróbka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Cze 2006 22:34 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: | Endriu dobrze prawi, zgadzam się z tym jak najbardziej
| Za Twoja zgodnosc ze mna nie bede wycinal Twoich postow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hermik
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: łódź
|
Wysłany: 20 Cze 2006 22:58 Temat postu: |
|
|
Ja mam wlasnie targe po 93 roku. (koniec 93).
Jestem super mega zadowolony . W prawdzie SRke widzialem jedynie na zdjeciach, to nie zauwazylem roznic oprocz Targi. Osobiscie teraz zdjemuje dach codzien i raduje sie jazda. Jak na moje wymagania auto kopa ma, a przyjemnosc z jazdy przy zachodzacym sloncu jest mega wypasna
Zgadzam sie, ze jak juz SR to z klima, bo w te upaly jak jechalem z dachem to nie bylo mi fajnie . Jak sie jedzie to jeszcze, ale gorzej na swiatlach.
Mam pytanie? Czy naprawde silnik DE (>93) roku w normalnym NX to to samo co w NX SR?
Na jednej zagranicznej stronie doczytalem ze ta wlasnie wersja ma 105 czy 102 konie, a nie 92 tak jak podaja przy wersjach z ganzikiem...
W moim autku piekielnie tylko brakuje mi elektrycznych szyb. W aucie rodzicow sie niestety za bardzo do tego przyzwyczailem... Jak tylko sie da to poswiece te 200 zl na jakze wygodny bajer..
ps a jutro montuje alarm wiec centralka nareszcie bedzie na pilota
Ja polecam osobiscie 100nx nie SR ale jak najmlodsza najlepiej 94-95..
Najlepiej z szybami el.
Ale bez tez da sie przezyc..;P
Powodzenia Mi szukanie zajelo 3 miesiace,
wczesniej mial byc colt, mazda 323.. ale w nxie sie zkaochalem
Nissan rulez
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 21 Cze 2006 11:16 Temat postu: |
|
|
EnDrIu napisał: | tarsar napisał: | Endriu dobrze prawi, zgadzam się z tym jak najbardziej
| Za Twoja zgodnosc ze mna nie bede wycinal Twoich postow |
Hehe,może się przyda
Hermik - ja też miałem problem z brakiem el.szb - miałem to w poprzednich autach,ale niestety w F-ce(mimo,że miała Klime,Abs) ani wNX-ie tego nie mam, ale się przyzwyczaiłem
Co do mocy 90PS - 102PS to tak jak w 1.4 75 PS i 87PS - ponoć nie ma różnicy,tylko tak pisali ,że ma 90 i 75 ze wzgledu na graniczne wartości podatków od tej mocy w Niemczech. W Polsce kupiłes Almere 1,4 87PS, a w D 1.4 75PS
Za katalogiem:
NX 1.6 Targa 90PS: moment obrotowy 136Nm/4000, moc 90 przy 6000, 0-100km/h 10,7s Vmax -185km/h śr.zużycie 6.9l
NX 1.6 SR 102PS: mom.obr. 136Nm/4000, moc 102 przy 6000, 0-100 10,4, V-max 190(!),śr.zużycie 6.9l
MASA TAKA SAMA 1067KG!!! Czyli jest pewna różnica ale minimalna,na pewno nie 12KM.
W Mazdzie 323F 1.6 88PS , a 1.8 103PS (15KM różnicy) jest przepaść do setki(10.3 i 8.9), więc ta różnica w SR jest prawie żadna.
Almera 99rok ma moc 99KM, z 1.6 więc to jest możliwa moc SR-ki.
Jakby nie patrzeć,namieszali Japońce z tymi mocami + przepisy w Niemczech i tak naprawdęnie wiadomo o co chodzi. Wałki rozrządu prawdę jedynie moga powiedzieć.
Na rynek japoński był Pulsar(Sunny) 1.5 i miał 105 PS i cześć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 21 Cze 2006 21:37 Temat postu: |
|
|
zna ktos hamownie gdzie "wyhamuja" automat? chetnie sprawdze ta moc, w sumie mam katalizator fabryczny + LPG wiec moze troche oklamac.
Moze jednak jest ktos kto sprawdzal na hamowni swojego NX 1.6 ?
stawiam ze SR i zwykle NXy maja ta sama moc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|