Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
VeNoM
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podlasie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Paź 2012 16:13 Temat postu: Amory jakieś twardsze od serii |
|
|
Takie pytanie. Jakie podejdą amory z tyłu do setki?
Interesowałyby mnie jakieś twardsze od serii. Gazowe są twardsze od olejowych? Szukałem czegoś z Kayaby i znalazłem gazowe seria Excel-G.
Są twardsze od olejowych?
A może ktoś zna jakieś dobre twarde amory?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
rz1
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Paź 2012 17:11 Temat postu: |
|
|
excele sa twardsze od premium ale tez bez rewelacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
VeNoM
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podlasie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Paź 2012 18:33 Temat postu: |
|
|
Siadł mi jeden amor i teraz czeka mnie wymiana. Chciałbym coś twardszego. Chyba się zdecyduje na te excele. Będzie okazja sprawdzić jakie siedzą sprężyny
Dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez VeNoM dnia 06 Paź 2012 18:33 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Paź 2012 18:38 Temat postu: |
|
|
A może lepiej oddać do regeneracji ? Obniżą , utwardzą i skrócą skok , mogą zmienić sztycę na grubszą . Koszt takiej operacji to 150zł/szt. Według mnie to jedno z lepszych rozwiązań no chyba że Cię stać na gwint (min 2500zł) . Jeśli u kolegi Tyskiego z pojeżdżawkowym n14 z VE pod machą na torze dają radę to myślę że u Ciebie także powinny się spisać...
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 06 Paź 2012 18:38 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|