Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 14 Lip 2006 6:31 Temat postu: |
|
|
gdybym ja mial wolne 130zł to bym sobie kupil koletor wydechowy, ale ok jedni wola jak im ladnie swieci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Lip 2006 8:10 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | gdybym ja mial wolne 130zł to bym sobie kupil koletor wydechowy, ale ok jedni wola jak im ladnie swieci |
obawiam się że na kolektor 4-2-1 potrzebowałbyś raczej 1300zł a nie tylko 130
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 14 Lip 2006 11:05 Temat postu: |
|
|
Fakt - Osram to też OK firma. Ale 100W to oślepia innych to raz, a dwa bardziej kumaty smerf może zabrać dowód za takie coś.
Gościu - kolektor wydechowy za 130zł? No chyba,że z plastiku:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Lip 2006 11:06 Temat postu: |
|
|
jak tak sobie myslalem co do tych zarowek to raczej nic konkretnego za ta cene nie moglem wstawic do auta.Fakt moglem odlozyc te pieniadze na wyzszy cel jak np. tlumik badz tez kola. No ale skusilem sie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 14 Lip 2006 15:26 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: | Fakt - Osram to też OK firma. Ale 100W to oślepia innych to raz, a dwa bardziej kumaty smerf może zabrać dowód za takie coś.
Gościu - kolektor wydechowy za 130zł? No chyba,że z plastiku:) |
no to sami zaobaczie czy kolektor wydechowy od forda rs jest z plastyku
[link widoczny dla zalogowanych] troche przerobek i elegacko pasuje do 1.6, zreszta widzialem wlasnie ten kolektor zamontowany w naszym silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 14 Lip 2006 16:39 Temat postu: |
|
|
Hm, na bank nie jest to kolektor z plastiku. Widziałeś może kiedyś rozgrzany kolektor do czerwoności? Pastikowy by się spalił,panuja tam temperatury >700stopni !
Miałem w swojej Fce taki kolektor (jak dostała w d*pę, to czerwony był aż miło- jak w F1:)) - metalowy,spawany - w NXie jest kolektor żeliwny i np. w calibrze 2.0 8v tez taki jest. I w wileu innych autach.
Co najwyzej może być plastikowy kolektor ssący, tak jak np. w PuntoII 1.2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 14 Lip 2006 18:50 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: | Hm, na bank nie jest to kolektor z plastiku. Widziałeś może kiedyś rozgrzany kolektor do czerwoności? Pastikowy by się spalił,panuja tam temperatury >700stopni !
Miałem w swojej Fce taki kolektor (jak dostała w d*pę, to czerwony był aż miło- jak w F1:)) - metalowy,spawany - w NXie jest kolektor żeliwny i np. w calibrze 2.0 8v tez taki jest. I w wileu innych autach.
Co najwyzej może być plastikowy kolektor ssący, tak jak np. w PuntoII 1.2. |
o tym z plastyku to irnioania wiec jak pisalem za te 130 wolalbym kupic kolektor wydechowy 4-2-1 wydac z 70 zl na dopasowanie go do naszego silnika i jazda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 14 Lip 2006 19:05 Temat postu: |
|
|
Fakt, nie jest on zły.Ale od jakiego to RS-a ,bo był Ford RS200, lecz to rajdówa była. Może Escort XR3i lub XR3 1600 105KM?
Choc ten seryjny też możnaby poprawić - się to nazywa bodajże porting? Wyrównanie i lepsze wymodelowanie fabrycznego, który zpewnością nie jest idealny, zwłaszcza żeliwny. Efekt- lepszy przepływ spalin po wyjściu z komory spalania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 14 Lip 2006 20:02 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: | Fakt, nie jest on zły.Ale od jakiego to RS-a ,bo był Ford RS200, lecz to rajdówa była. Może Escort XR3i lub XR3 1600 105KM?
Choc ten seryjny też możnaby poprawić - się to nazywa bodajże porting? Wyrównanie i lepsze wymodelowanie fabrycznego, który zpewnością nie jest idealny, zwłaszcza żeliwny. Efekt- lepszy przepływ spalin po wyjściu z komory spalania. |
od rs 200 , tak ale porting nie da ci tego co da ci 4-2-1 potem pod te 4-2-1 podlaczasz turbo, dajesz IC ladujesz 0,5 bara i zycie staje sie piekniejsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 14 Lip 2006 20:27 Temat postu: |
|
|
Też ślepy jestem - pisze jak koń - Escort RS2000 (ale nie Cosworth). To jest silnik DOHC,16V, 150PS. Bardzo ciekawy,lepszy niż np. 2000 16V z VW GTI, porównywalny z oplowskim 2000 16V DOHC 150PS. Choć do SR20DE to mu brakuje:) , fakt nie dużo.
Heh- turbina to już inna sprawa .
PS. OT to tu ładne robimy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Lip 2006 21:16 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | tarsar napisał: | Fakt, nie jest on zły.Ale od jakiego to RS-a ,bo był Ford RS200, lecz to rajdówa była. Może Escort XR3i lub XR3 1600 105KM?
Choc ten seryjny też możnaby poprawić - się to nazywa bodajże porting? Wyrównanie i lepsze wymodelowanie fabrycznego, który zpewnością nie jest idealny, zwłaszcza żeliwny. Efekt- lepszy przepływ spalin po wyjściu z komory spalania. |
od rs 200 , tak ale porting nie da ci tego co da ci 4-2-1 potem pod te 4-2-1 podlaczasz turbo, dajesz IC ladujesz 0,5 bara i zycie staje sie piekniejsze |
pod turbo potrzebny Ci będzie inny rodzaj kolektora, to zupełnie inna historia..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 14 Lip 2006 22:40 Temat postu: |
|
|
ceremony napisał: | Gościu napisał: | tarsar napisał: | Fakt, nie jest on zły.Ale od jakiego to RS-a ,bo był Ford RS200, lecz to rajdówa była. Może Escort XR3i lub XR3 1600 105KM?
Choc ten seryjny też możnaby poprawić - się to nazywa bodajże porting? Wyrównanie i lepsze wymodelowanie fabrycznego, który zpewnością nie jest idealny, zwłaszcza żeliwny. Efekt- lepszy przepływ spalin po wyjściu z komory spalania. |
od rs 200 , tak ale porting nie da ci tego co da ci 4-2-1 potem pod te 4-2-1 podlaczasz turbo, dajesz IC ladujesz 0,5 bara i zycie staje sie piekniejsze |
pod turbo potrzebny Ci będzie inny rodzaj kolektora, to zupełnie inna historia.. |
nie inny tylko inaczej przerobiony ale to dopiero zabawa na rok 2007 teraz czeka mnie zakup jakiegos Enduro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Lip 2006 23:47 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | ceremony napisał: | Gościu napisał: | tarsar napisał: | Fakt, nie jest on zły.Ale od jakiego to RS-a ,bo był Ford RS200, lecz to rajdówa była. Może Escort XR3i lub XR3 1600 105KM?
Choc ten seryjny też możnaby poprawić - się to nazywa bodajże porting? Wyrównanie i lepsze wymodelowanie fabrycznego, który zpewnością nie jest idealny, zwłaszcza żeliwny. Efekt- lepszy przepływ spalin po wyjściu z komory spalania. |
od rs 200 , tak ale porting nie da ci tego co da ci 4-2-1 potem pod te 4-2-1 podlaczasz turbo, dajesz IC ladujesz 0,5 bara i zycie staje sie piekniejsze |
pod turbo potrzebny Ci będzie inny rodzaj kolektora, to zupełnie inna historia.. |
nie inny tylko inaczej przerobiony ale to dopiero zabawa na rok 2007 teraz czeka mnie zakup jakiegos Enduro |
kolektor od N/A nie wchodzi w grę wcale, potrzebna jest flansza pod turbinę i nie da rady takiego kolektora poprostu przerobić, z resztą turbo do zagazowanego samochodu jakoś mi nie gra zupełnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 15 Lip 2006 7:38 Temat postu: |
|
|
ceremony napisał: | Gościu napisał: | ceremony napisał: | Gościu napisał: | tarsar napisał: | Fakt, nie jest on zły.Ale od jakiego to RS-a ,bo był Ford RS200, lecz to rajdówa była. Może Escort XR3i lub XR3 1600 105KM?
Choc ten seryjny też możnaby poprawić - się to nazywa bodajże porting? Wyrównanie i lepsze wymodelowanie fabrycznego, który zpewnością nie jest idealny, zwłaszcza żeliwny. Efekt- lepszy przepływ spalin po wyjściu z komory spalania. |
od rs 200 , tak ale porting nie da ci tego co da ci 4-2-1 potem pod te 4-2-1 podlaczasz turbo, dajesz IC ladujesz 0,5 bara i zycie staje sie piekniejsze |
pod turbo potrzebny Ci będzie inny rodzaj kolektora, to zupełnie inna historia.. |
nie inny tylko inaczej przerobiony ale to dopiero zabawa na rok 2007 teraz czeka mnie zakup jakiegos Enduro |
kolektor od N/A nie wchodzi w grę wcale, potrzebna jest flansza pod turbinę i nie da rady takiego kolektora poprostu przerobić, z resztą turbo do zagazowanego samochodu jakoś mi nie gra zupełnie |
wlasnie turbo i gaz, bo u siebie ma gaznik:p juz wszytko jest obcykane, potrzeba kasy i czasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Sty 2007 21:24 Temat postu: |
|
|
MUODY_WU napisał: | Kup sobie 100W nie grzeja wcale tak bardzo lampy a swiatlo jest super. bedziesz zadowolony. |
po pierwsze odblysniki w lampach nie sa przystosowane do takiej mocy i szybko sie wypala
po drugie takie mocne zarowki oslepiaja jadacych z naprzeciwka
po trzecie dowodzik leci za cos takiego
trzeba po prostu kupic dobre zarowki no i przeczyscic klosze od wewnatrz. robilem to u siebie w galaxy i widac spora roznice. pozadnie odtluscic i bedzie wypas
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|