Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Dylemat ? !!
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 24 Maj 2007 22:18     Temat postu:

NadiR napisał:
Selekcja jak w kalejdoskopie Wink

Zostały 2 opcje: albo Prima GT alob A3... ja wolał bym zostać w klimacie a żona... z kobietami;)

choruje na to : w sumie nie jest zła...ładna...ale... pop...Wink

[link widoczny dla zalogowanych]

"Audi A3 S-Line mit Vollausstattung"
Pic na wodę. To wcale nie jest pełne wyposażenie A3.
Brakuje m.in.:
- elektrycznie sterowanego odcinka lędźwiowego foteli przednich
- ESP
- podgrzewanych siedzeń
- trójramiennej kierownicy
i pewnie jeszcze paru rzeczy, na temat których mogliby się wypowiedzieć fanatycy Audi.
Ale faktem jest, że A3 to bardzo przyjemny samochód. Ostatnio miałem okazję takim pojeździć (co prawda dychawicznym i paliwożernym 1.6) i samochód naprawdę przypadł mi do gustu. Niewielki z zewnątrz, ale z obszernym wnętrzem. Tylko bagażnik jakiś taki malutki (w porównaniu z NXem) Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 25 Maj 2007 13:00     Temat postu:

Co do Primki GT - niedawno przywiozłem koledze Primerkę SRi - co prawda to nie GT ale.

SRi ma te same świetne fotele, zawieszenie z GT, spoiler i pare innych rzeczy. Auto miało być z założenia rodzinne i mocne - spełniło żadania z nawiązką. Zwłaszcza wersja 5d.
No i pod maską SR20 - co prawda pare koni mniej od GT (SRi ma 130PS, a GT realnie ok.143) ale autko "zachowuje " się fajnie z tym silnikiem. Co prawda prima jest cięższa od NX (jakieś 150kg) ,więc nie jest to NX Gti ,ale w SRi spełnia zadanie.

Ostatnio przyprowadziłem Accorda 2.0 i ES z motorem 2.0 133KM i muszę powiedzieć ,że fajniej i żwawiej zachowuje się SRi nissana.

Oto Sri 5d 97r,przebieg 100tys km, 1właściciel:


[link widoczny dla zalogowanych]



Także ja jestem za opcją z Primerką.

Co do audi - zaliczyłem A3 1.6 , A4 1.9TDi 96r i 2003r., ,A4 2.5TDI, A6 1.9TDi, ale za żadne skarby się nie potrafiłem przekonać do tych aut... Ot takie polonezy dla większości Niemców Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Maj 2007 13:24     Temat postu:

marthen napisał:

Ale faktem jest, że A3 to bardzo przyjemny samochód. Ostatnio miałem okazję takim pojeździć (co prawda dychawicznym i paliwożernym 1.6) i samochód naprawdę przypadł mi do gustu. Niewielki z zewnątrz, ale z obszernym wnętrzem. Tylko bagażnik jakiś taki malutki (w porównaniu z NXem) Confused


Nie sądziłem że dożyję tej chwili - na forum niszowego acz kultowego japończyka wychwala się germańską myśl technologiczną (w podtekście proponującą ją zamiast produktów znad pacyfiku)!!! dramat Sad hm....no ale cóż czasy się zmieniają ludzie jak widać również Laughing

tarsar napisał:

Co do audi - zaliczyłem A3 1.6 , A4 1.9TDi 96r i 2003r., ,A4 2.5TDI, A6 1.9TDi, ale za żadne skarby się nie potrafiłem przekonać do tych aut... Ot takie polonezy dla większości Niemców


mam takie samo zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 25 Maj 2007 13:36     Temat postu:

red_shogun napisał:
marthen napisał:

Ale faktem jest, że A3 to bardzo przyjemny samochód. Ostatnio miałem okazję takim pojeździć (co prawda dychawicznym i paliwożernym 1.6) i samochód naprawdę przypadł mi do gustu. Niewielki z zewnątrz, ale z obszernym wnętrzem. Tylko bagażnik jakiś taki malutki (w porównaniu z NXem) Confused

Nie sądziłem że dożyję tej chwili - na forum niszowego acz kultowego japończyka wychwala się germańską myśl technologiczną (w podtekście proponującą ją zamiast produktów znad pacyfiku)!!! dramat Sad hm....no ale cóż czasy się zmieniają ludzie jak widać również Laughing

Obiektywizm panie Poza tym, nie jestem ortodoksyjnym wyznawcą japońskich samochodów. Preferuję japońskie, ale nie twierdzę że wszystko pozostałe to tandeta i beznadzieja.
IMO w klasie aut "codziennych", za ok. 20kzł, Japończycy nie mają specjalnie wiele do pokazania:
- Almera N16 - megane w trochę innej skórze. Co powinno zakończyć temat
- 323F BJ - jakoś bez przekonania. Ponoć to już nie jest prawdziwy japończyk.
- Corolla - za tą kasę tylko końcówka E11, auto typowo japońskie, szkoda że z beznadziejnie szarym wnętrzem i tak kontrowersyjną stylistyką.
- Civic - za te pieniądze chyba tylko VI gen., dla mnie tylko wersja angielska jakoś w środku wygląda. W 3d i 4d szarość plastików jest przytłaczająco smutna.
Pod względem stylistyki wnętrza i materiałów Europa w latach 1997-2000 była o krok przed Dalekim Wschodem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NadiR




Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: 25 Maj 2007 14:22     Temat postu:

marthen napisał:
NadiR napisał:
Selekcja jak w kalejdoskopie Wink

Zostały 2 opcje: albo Prima GT alob A3... ja wolał bym zostać w klimacie a żona... z kobietami;)

choruje na to : w sumie nie jest zła...ładna...ale... pop...Wink

[link widoczny dla zalogowanych]

"Audi A3 S-Line mit Vollausstattung"
Pic na wodę. To wcale nie jest pełne wyposażenie A3.
Brakuje m.in.:
- elektrycznie sterowanego odcinka lędźwiowego foteli przednich
- ESP
- podgrzewanych siedzeń
- trójramiennej kierownicy
i pewnie jeszcze paru rzeczy, na temat których mogliby się wypowiedzieć fanatycy Audi.
Ale faktem jest, że A3 to bardzo przyjemny samochód. Ostatnio miałem okazję takim pojeździć (co prawda dychawicznym i paliwożernym 1.6) i samochód naprawdę przypadł mi do gustu. Niewielki z zewnątrz, ale z obszernym wnętrzem. Tylko bagażnik jakiś taki malutki (w porównaniu z NXem) Confused


Nie sprawdzałem co posiada S-line w serii (biała skórka mnie urzekła Wink ) ale dzięki marthen za info (my nissan maniacy musimy się trzymać razem Wink )
Ze spalaniem to faktycznie się zgodzę - jak bym kupował A3 to tylko 1.8 125 kucy, spalanie 9,1 ponoć. W primie 8,1 a ok 20 kucy na +

Jak jest faktycznie tak jak piszesz no to jeszcze grubiej się zrobiło Wink Nie powiem podoba mi się...ale populistyczne trochu..zobaczymy...


tarsar napisał:

Co do Primki GT - niedawno przywiozłem koledze Primerkę SRi - co prawda to nie GT ale.

SRi ma te same świetne fotele, zawieszenie z GT, spoiler i pare innych rzeczy. Auto miało być z założenia rodzinne i mocne - spełniło żadania z nawiązką. Zwłaszcza wersja 5d.
No i pod maską SR20 - co prawda pare koni mniej od GT (SRi ma 130PS, a GT realnie ok.143) ale autko "zachowuje " się fajnie z tym silnikiem. Co prawda prima jest cięższa od NX (jakieś 150kg) ,więc nie jest to NX Gti ,ale w SRi spełnia zadanie.

Ostatnio przyprowadziłem Accorda 2.0 i ES z motorem 2.0 133KM i muszę powiedzieć ,że fajniej i żwawiej zachowuje się SRi nissana.

Oto Sri 5d 97r,przebieg 100tys km, 1właściciel:
Także ja jestem za opcją z Primerką.

Także ja jestem za opcją z Primerką.

Co do audi - zaliczyłem A3 1.6 , A4 1.9TDi 96r i 2003r., ,A4 2.5TDI, A6 1.9TDi, ale za żadne skarby się nie potrafiłem przekonać do tych aut... Ot takie polonezy dla większości Niemców Wink




Wiem, wiem Jeśli nie znalazł bym GT to SRi

To jest tak jak z setką GTi i SR: ten sam pakiet zderzaczków, dokładek tylo moc mniejsza w SR(zawieszenie nie wiem?)... Prima GT ma coś ok 8,2 -8,3 z tego co wiem, może się mylę..
Co Accorda też rozważałem, ale słyszałem że zamulacz... osob. nie jeździłem... także....

Co do A3...czy to jest poldas na niemcy...no nie wiem, ale tak samo można porównać bełemki 3, gofry itp itd Wink

Czyli ogólnie co ma Prima GT w sobie a czego nie ma SRi??
Pochwalisz się ile zapłaciłeś za SRi;)

TX.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Maj 2007 14:29     Temat postu:

marthen napisał:

....Pod względem stylistyki wnętrza i materiałów Europa w latach 1997-2000 była o krok przed Dalekim Wschodem.


No niby tak ale kto powiedział że liczy się wygląd, ja tam nadal wolę spoglądać w serce Laughing a wg mnie serduszka u japońców są sprawdzone, pewne, wytrzymałe i "lepiej utlenione".
Zgadzam się wyjątek: almera-megane - no ale to przecież francuz a nie japończyk Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 25 Maj 2007 15:41     Temat postu:

Może tak - co ma GT, czego nie ma SRi :

- nakładki na progi
- pełniejsze zderzaki przód+ tył
- te kubełkowe fotele w GT są czasem częściowo obszyte skóra, a całkiem rzadko w pełnej skórze.
- dużo częściej ma komputer pokładowy,
- ma el. szyby przód +tył i el.lusterka w standardzie (w SRi tylko przód)
- dodatkowy zegar - ciśnienie oleju
- obrotek do 9tysi i budzik do 240km/h

A SRi przejeło zawieszenie (usztywnione i niższe o 20mm) ,tylny spoiler,super fotele - kierowca ma dodatkwo regulację na odc.lędźwi, szara obwódka wokół zegarów, skórzana kieownica+ lewarek. Pozatym ma halogeny,el.szyby przód(choć nie zawsze !) , klimę, 2poduszki, Abs, i inne typu c.zamek.

Osiągi:
GT - w teście 8,8 s do 100
SRi - katalogowo 9,6 s
dla porównania NX GTi w teście - 8,3s


Średnio SRi pali mu 9,5 litra, a jeździ średnio dynamicznie - wg mnie OK.




Co warto zauważyć GT jest rzadko w wersji 5d (dużo praktyczniejsza).
Za auto w super stanie (udok.przebieg,itp itd) to kwota 3500- 4000e. Ja dałem po środku tych widełek.
Samo to,że auto miało 100tys km i była to wersja SRi cena była wyższa o ok. 600-800e od przeciętnej z tego roku.
A są egzemplarze po 4000-4500e - ale generalnie ceny powyżej 3500e z tego roku to są auta dla tzw ubogich Niemców.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NadiR




Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: 27 Maj 2007 9:24     Temat postu:

marthen napisał:

IMO w klasie aut "codziennych", za ok. 20kzł, Japończycy nie mają specjalnie wiele do pokazania:
- Almera N16 - megane w trochę innej skórze. Co powinno zakończyć temat
- 323F BJ - jakoś bez przekonania. Ponoć to już nie jest prawdziwy japończyk.
- Corolla - za tą kasę tylko końcówka E11, auto typowo japońskie, szkoda że z beznadziejnie szarym wnętrzem i tak kontrowersyjną stylistyką.
- Civic - za te pieniądze chyba tylko VI gen., dla mnie tylko wersja angielska jakoś w środku wygląda. W 3d i 4d szarość plastików jest przytłaczająco smutna.
Pod względem stylistyki wnętrza i materiałów Europa w latach 1997-2000 była o krok przed Dalekim Wschodem.



Dokładnie Jak bym miał z 32-35k zeta, to bez zastanowienia i pytania kogo kolwiek o zdanie (żona by sobie wówczas mogła pogadać Wink ) pojechał bym i zakupił S14 racing i tyle
Mógł bym, ale brać kredyt na 15k nie widzi mi się to.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NadiR




Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: 27 Maj 2007 9:37     Temat postu:

tarsar napisał:
Może tak - co ma GT, czego nie ma SRi :

- nakładki na progi
- pełniejsze zderzaki przód+ tył
- te kubełkowe fotele w GT są czasem częściowo obszyte skóra, a całkiem rzadko w pełnej skórze.

Co warto zauważyć GT jest rzadko w wersji 5d (dużo praktyczniejsza).


Ta akurat obszyta w 100% -ach skórką Piękna

[link widoczny dla zalogowanych]

i za nie dużą kaskę mi umknęła..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 27 Maj 2007 10:19     Temat postu:

Piękna ta primcia:) - ale cena wylicytowana na bank jest wyższa (jest ona nie ujawniana). Podobnie miałem jak licytowałem pewną almere z Wiednia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NadiR




Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: 27 Maj 2007 10:56     Temat postu:

tarsar napisał:
Piękna ta primcia:) - ale cena wylicytowana na bank jest wyższa (jest ona nie ujawniana). Podobnie miałem jak licytowałem pewną almere z Wiednia.



Kozacka jest- obniżona, mniammm


Ale jak to możliwe jest, że cena wyższa niż ta na aukcji?

ps. mój starszy licytował minionego lata A4 1.8 beznzyna i wygrał z 96r. na alu 17, skórka, eletro, 2xpoduchy, z kilmą za 3600
najwyższa oferta i za tyle ją kupili:)
O tym co piszesz nie słyszałem...
A np. ta Celica:

[link widoczny dla zalogowanych]

(chciałem ją licytować ale mnie przebili Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin