Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Lis 2007 17:54 Temat postu: |
|
|
arkady napisał: | WYSZLO MI ZE MAM SILNIK 2,0 A JA SIE PYTAM GDZIE ON JEST!? |
Hehe dalej Cię to boli? chyba nie czytasz powyższych postów: ruska baza z VINem jest zwalona, a ta na autobazie kłamliwa z tego co widać
Proponuję uzbierać 100zł i podpiąć się pod kompa w autoryzowanym serwisie nissana - będziesz miał pewność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 22 Lis 2007 18:09 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | Zwoli napisał: | red_shogun napisał: | Hm to bardzo ciekawe co piszesz, bo o ile mi wiadomo "lift silnikowy" przyszedł jakoś tak z początkiem drugiego kwartału '93, a ten wizualny pojawiał się faktycznie ciut wcześniej (w okresie przejściowym). A wg tego co piszesz jest na odwrót, nie ukrywam że zaskoczyło mnie to mocno. |
Hmm ja to przeczytałem z książeczki. Ale wiesz co to wszystko pomieszane jest, ja mam 92 rok (listopad) i mam już silnik na wtrysku ale bez liftingu nadwozia Czyli znów na odwrót.... |
ostatnio sie dowiedzialem ze nowa wersja weszla 10.IV.93r, moj poprzedni 100NX date mial wpisana 31.III.1993 i byl sprzed liftu. A co do wtyrsku to jestes pewny ze masz go w tym aucie od urodzenia? |
Nom jestem pewny w 1000%, posiadam sonde i komputer, który wiadomo że steruje jednopunktem, a przy gaźnikowcach tego niema. Musi być od urodzenia, ponieważ jest z I ręki z niemiec, wszystko jest udokumentowane i wszystko się zgadza
A druga prawda może być taka że moja setka pochodzi z przełomu 92/93, więc poprostu te jednopunkty dopiero wchodziły, a tą datę jaka podałeś to moze być oficjalna data kiedy zaczeli produkować jednopunkty... nie wiem sam do końca jak mogło to być...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lis 2007 18:31 Temat postu: |
|
|
Zwoli a Ty skąd masz tą pewność??bo ja też miałem a jednak myśle inaczej ,a gdzie wogóle znajduje się komp??bo ja mam od ABS`u po prawej stronie nóg od pasażera i niewiem czy na wtrysku też tam jest i czy wogóle to ten sam komp?? wątpię ,aha i mam z tyłu tarcze a może tak wogóle tarcze były zakładane w wersjach na wtrysku?? hehehe pisze to wszystko bo ogólnie niewiem na czym stoję ,niechce takiej sytuacji że pojechałbym na diagnostykę i powiedział kolesiowi żeby mi skasował błędy w kompie jak takie są bo dużo pali ,a koleś mi powie że to jest gaźnik i ten komp nieodpowiada za dawkę paliwa dlatego chce mieć pewność bo żadna strona mi niewyświetla danych z nr.VIN :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 22 Lis 2007 18:42 Temat postu: |
|
|
Zwoli napisał: | Nom jestem pewny w 1000%, posiadam sonde i komputer, który wiadomo że steruje jednopunktem, a przy gaźnikowcach tego niema. Musi być od urodzenia, ponieważ jest z I ręki z niemiec, wszystko jest udokumentowane i wszystko się zgadza
|
Ja też mam sondę i komputer. W GA16DS. I Twoja 1000% pewność legła w gruzach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lis 2007 19:09 Temat postu: |
|
|
Widzisz Zwoli?? hehe tak wszyscy wiemy na początku o swoich setkach ale się dowiemy ,to rozumiem marthen że masz setkę na gaźniku z kompem??a rocznik ??i też ma to co moja?? ABS,tarcze z tyłu ,itp?? a może ABS to był tylko dodatek a tarcze to młodszy rocznik??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Lis 2007 19:27 Temat postu: |
|
|
Zwoli napisał: | Quattro napisał: | Zwoli napisał: | red_shogun napisał: | Hm to bardzo ciekawe co piszesz, bo o ile mi wiadomo "lift silnikowy" przyszedł jakoś tak z początkiem drugiego kwartału '93, a ten wizualny pojawiał się faktycznie ciut wcześniej (w okresie przejściowym). A wg tego co piszesz jest na odwrót, nie ukrywam że zaskoczyło mnie to mocno. |
Hmm ja to przeczytałem z książeczki. Ale wiesz co to wszystko pomieszane jest, ja mam 92 rok (listopad) i mam już silnik na wtrysku ale bez liftingu nadwozia Czyli znów na odwrót.... |
ostatnio sie dowiedzialem ze nowa wersja weszla 10.IV.93r, moj poprzedni 100NX date mial wpisana 31.III.1993 i byl sprzed liftu. A co do wtyrsku to jestes pewny ze masz go w tym aucie od urodzenia? |
Nom jestem pewny w 1000%, posiadam sonde i komputer, który wiadomo że steruje jednopunktem, a przy gaźnikowcach tego niema. Musi być od urodzenia, ponieważ jest z I ręki z niemiec, wszystko jest udokumentowane i wszystko się zgadza
A druga prawda może być taka że moja setka pochodzi z przełomu 92/93, więc poprostu te jednopunkty dopiero wchodziły, a tą datę jaka podałeś to moze być oficjalna data kiedy zaczeli produkować jednopunkty... nie wiem sam do końca jak mogło to być... |
wiec po pierwsze primo na 1000% jestes w bledzie. GA16DS ma gaznik, jednokablowa sonde i komputer umieszczony wewnatrz przy prawym przednim slupku. Po drugie primo - W 100NX NIGDY NIE WYSTEPOWAL WTRYSK JEDNOPUNKTOWY!!!. Silniki GA16(14)DE posiadaly wtrysk wielopunktowy
Cos mi sie wydaje kolego ze po prostu masz gaznik...
Juzek198720 napisał: | Widzisz Zwoli?? hehe tak wszyscy wiemy na początku o swoich setkach ale się dowiemy ,to rozumiem marthen że masz setkę na gaźniku z kompem??a rocznik ??i też ma to co moja?? ABS,tarcze z tyłu ,itp?? a może ABS to był tylko dodatek a tarcze to młodszy rocznik?? |
ABS wystepowal tylko z hamulcami tarczowymi tylnymi, jako wyposazenie opcjonalne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lis 2007 19:37 Temat postu: |
|
|
Dzięki Quattro przynajmniej tyle mi się wyjaśniło ,a co do wtrysku jedno punktowego to jednak miałem rację bo ktoś kiedyś pisał że Nx był produkowany na silnikach z gaźnikiem i z wielopunktem więc niechciało mi się wierzyć że są też jednopunkty w nim montowane ,czemu??niewiem .PS.a skąd wiecie że macie silniki GA16DS albo GA16DE??to na numerach silnika pisze??chyba nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 22 Lis 2007 19:54 Temat postu: |
|
|
Hmm to powiem i zacznę inaczej To co powiedziałem ze mam to mam a 1000% pewnosć mam ze to wtrysk bo mechanicy sprawdzali więc dalej nie będe gadał....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 22 Lis 2007 19:59 Temat postu: |
|
|
Juzek najlepiej jak sobię rozkrecisz ten filtr powietrza i zobaczysz co pod nim drzemie, a jak się cykasz to daj na porządne piwko mechanikowi to ci zdejmnie bo dla niego to chwilka i będziesz miał pewność co masz, bo tu jeden gada tak drugi tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 22 Lis 2007 20:12 Temat postu: |
|
|
arkady napisał: | wtrysk koncowka 93 po lifcie
w gazniku nie masz komputra;p i taniej cie wyjdzie instalacja gazu;p |
To samo potwierdza arkady, ze w gaźniku niema kompa, więc z kad u ciebie marthen się wzioł :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lis 2007 20:30 Temat postu: |
|
|
no wiesz gdybym widział jak wygląda wtrysk z góry to bym był pewny,bo ja rozkręcałem całą obudowę od filtra bo robiłem dolot do stożka i widziałem właśnie przynajmniej ze 3 może 4 jakieś w "gardzielu" rureczki czyli jakby gaźnik bo gaźnik też ma takie dysze a czy wtrysk tak wyglada to niewiem bo wcześniej też miałem auto na gaźniku i podobnie wyglądał gaźnik tak że ździwiło mnie to bo gościu od którego kupowałem auto powiedział że to wielopunkt a ja już mu kompletnie przestałem wierzyć hehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Lis 2007 20:36 Temat postu: |
|
|
Zwoli napisał: | arkady napisał: | wtrysk koncowka 93 po lifcie
w gazniku nie masz komputra;p i taniej cie wyjdzie instalacja gazu;p |
To samo potwierdza arkady, ze w gaźniku niema kompa, więc z kad u ciebie marthen się wzioł : |
pewnie zjechał z tej samej taśmy produkcyjnej, co Twój jednopunkt
sonda trzy żyłowa, obudowa filtra jak trumna a pod nią brak gaźnika, bo wtrysk (wielopunktowy), inne zegary wewnątrz, prędkościomierz nie na linke, cztery kable WN... to wyposażenie standardowe setki po lifcie, po których najszybciej można rozpoznać sprawę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lis 2007 20:40 Temat postu: |
|
|
Juzek198720 napisał: | no wiesz gdybym widział jak wygląda wtrysk z góry to bym był pewny,bo ja rozkręcałem całą obudowę od filtra bo robiłem dolot do stożka i widziałem właśnie przynajmniej ze 3 może 4 jakieś w "gardzielu" rureczki czyli jakby gaźnik bo gaźnik też ma takie dysze a czy wtrysk tak wyglada to niewiem bo wcześniej też miałem auto na gaźniku i podobnie wyglądał gaźnik tak że ździwiło mnie to bo gościu od którego kupowałem auto powiedział że to wielopunkt a ja już mu kompletnie przestałem wierzyć hehehe |
Kolego wrzuć zdjęcie Twojego silnika po zdjęciu obudowy filtra ( tak aby było widać kolektor ssący i to co nad nim z góry ) a "komisyjnie" stwierdzimy czy to gaźnik czy też wtrysk.
PS.
Do tego co mówi sprzedający należy zawsze, podkreślam zawsze podchodzić z niedowierzaniem i dystansem, gdyż aby sprzedać to czy tamto niejeden pokusi się o kłamstewko czy też kłamstwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lis 2007 20:45 Temat postu: |
|
|
Nooo gem i to mi się zaczyna podobać czyli ja mam prędkościomierz na linkę,i we wlocie powietrza pod obudową filtra mam ze 3-4 dyszki ,i jedno żyłową sondę aha i jeszcze jedno do Zwoli bo skoro niema komputera to po co jest lambda?? każdy widocznie ma komputer tylko na wtrysku odpowiada za co inne niż na gaźniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 22 Lis 2007 20:51 Temat postu: |
|
|
obserVator napisał: | Kolego wrzuć zdjęcie Twojego silnika po zdjęciu obudowy filtra ( tak aby było widać kolektor ssący i to co nad nim z góry ) a "komisyjnie" stwierdzimy czy to gaźnik czy też wtrysk. |
Zgadzam się. Tak będzie najlepiej bo bez sensu sa te "kłótnie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|