|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Sie 2006 12:02 Temat postu: |
|
|
Muody no ja nie wiem czy to taka porażka jak ciebie enzo wzięło [mimo że się nie ścigało z tobą ]. bo wiadomo było z góry że zostawi ciebie hektary za sobą. co innego jak mówisz sobie że weźmiesz tego czy tego a tutaj okazuje się że to ty oglądasz jego zad.. dla mnie to spotkanie to raczej powód do dumy że się miało okazję spotkać z takim autem a nie do smutku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Sie 2006 13:40 Temat postu: |
|
|
Muody no to patrz, ja miałem też sytuację podobną z Mitsu evo VII z VTG podobno ponad 450 kucyków, jak wiadomo, już w serii nie miał bym najmniejszych szans, no ale jechałem za nim i skręciliśmy w lewo na prostą, więc chciałem zobaczyć jak szybko będzie mi odchodził..
przekonałem się szybko, że bardzo szybko, bo zanim wrzuciłem 3 on już był tak daleko, że ledwo widziałem jego tylne lampy nie wiem czy to prawda, ale kolega mówił mi że słyszał o tym aucie i że do setki to się produkuje w nieco ponad 3,5 sekundy, więc podejżewam, że ten czarny Enzo na starcie byłby w lekkim szoku, bo później napewno by się jakoś rozkręcił
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Sie 2006 14:30 Temat postu: |
|
|
ktoregos dnia jechalem za SL AMG pewnie 5,7l albo i lepiej, zmienial sie kolor swiatel wiec i ja jak i on wcisnelismy w pedal, bylem w szoku jak on przypieszyl, mialem wrazenie, ze ja nie jade do przodu lecz sie cofam
PS nie wiedzialem ze u nas jest szczesciarz posiadajacy Enzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 14 Sie 2006 21:14 Temat postu: |
|
|
EnDrIu napisał: |
PS nie wiedzialem ze u nas jest szczesciarz posiadajacy Enzo |
No ,to zpewnością bardzo skromny i biedny człowiek musi tym cudem jeździć. No i wyłożył na nie około 4 000 000 złotych (40 miliardów starych złotych!!)
Słabo?!? to jest przyjmując średnią cenę używanego NX-a -jakieś 6500zł wychodzi około 615 sztuk NX-ów !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 14 Sie 2006 23:23 Temat postu: |
|
|
EnDrIu napisał: |
PS nie wiedzialem ze u nas jest szczesciarz posiadajacy Enzo |
Z tego co pamietam, to jest to prezes Adobe na Polske, ale glowy nie dam, ale podobno w swojej kolekcji posiada jeszcze KILKA podobnych wynalazkow, chyba m.in. SLR'a... Gdzies kiedys na jakims forum byly zdjecia jego aut...
P.S.
Wlasnie odnalazlem te info na innym forum, ale sie pokrywaja:
" [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co więcej właściciel tego SLR'A i Enzo posiada jeszcze kilka merolków AMG, Ferarri 360 modena i porsche carrera. A to jeszcze nie koniec, bo jego Enzo tak naprawdę na początku było czerwone... tyle,że lakier sie w myjni zmył, więc pan WIMAL (tak go nazwijmy) wydał 1 mln.zł za nowy lakier - jak widzicie czarny pewnie sie zastanawiacie co to za koleś... to wam powiem,że dystrybutor na Polskę produktów firm Adobe, Macromedia, Microtek.... to ja sie tak zastanawiam czym jeździ Kulczyk"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 15 Sie 2006 2:31 Temat postu: |
|
|
ma pieniądze to się wozi, ja bym miał 5 mustangów (65, 66. 67 GT, Shelby GT500, Mach 1), Chargera 68 i jakieś stare ferrari na jego miejscu, ale każy ma inny gust
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 15 Sie 2006 10:12 Temat postu: |
|
|
ceremony EVO w wersji MR Robi sete w 3,5 rowno musza byc wtedy zajebiste przeciazenia.
Seba no jasne ze powod do dumy, ale nie powiedzialem ze mnie to smuci ale ze to byla mocna porazka.
A wlasnie jakbym mial evo mr'ke to moim hobby byloby niszczenie prozniakow w porsche , ferrari , lambo i innych tego typu autach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Sie 2006 17:44 Temat postu: |
|
|
Ceremony gustem tutaj nie odbiegamy.. też jakbym miał tyle kasy to nie ładowałbym tego w jakieś nowości tylko właśnie w stare fordy te lata 60- miodzio. ale ferrari bym sobie odpuścił
może z jakieś 1-2 egzemplarze nowych aut by się znalazły ot tak dla spokoju
no ale wiecie chłopaki że żeby mieć enzo to nie wystarczy mieć kasy.. ferrari go nie oddaje ot tak każdemu co się zgłosi bo mu brakuje do kolekcji..
Muody no porażka to fakt ale bierz pod uwagę różnicę klas i technologii aut
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 15 Sie 2006 21:50 Temat postu: |
|
|
MUODY_WU napisał: | ceremony EVO w wersji MR Robi sete w 3,5 rowno musza byc wtedy zajebiste przeciazenia.
|
No MR ma 340 kucy i o ile mi wiadomo setkę robi w 4,5 a nie w 3,5 bo troszkę przesadziłeś chyba.. ale mniejsza z tym i tak to jedno z moich marzeń, tylko 200tys. zł i byłoby moje prosto z salonu, mniam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 15 Sie 2006 22:15 Temat postu: |
|
|
ceremony napisał: | MUODY_WU napisał: | ceremony EVO w wersji MR Robi sete w 3,5 rowno musza byc wtedy zajebiste przeciazenia.
|
No MR ma 340 kucy i o ile mi wiadomo setkę robi w 4,5 a nie w 3,5 bo troszkę przesadziłeś chyba.. ale mniejsza z tym i tak to jedno z moich marzeń, tylko 200tys. zł i byłoby moje prosto z salonu, mniam |
Wcale nie przesadził. Najmocniejsza wersja evo VIII MR FQ400 ma 400 kucy i robi setke właśnie w 3,5s. Pożera takie wozy jak:
Porsche Carrera GT dokonanie tej sztuki zajmuje 3.9 sek., podczas gdy supersportowe Pagani Zonda (konkurent Lamborghini Murcielago) osiąga setkę w 3.7 sekundy. Wśród półsportowych samochodów nokaut jest jeszcze większy - BMW M3 przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 5.3 sekundy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 15 Sie 2006 22:34 Temat postu: |
|
|
Kwi@t napisał: | ceremony napisał: | MUODY_WU napisał: | ceremony EVO w wersji MR Robi sete w 3,5 rowno musza byc wtedy zajebiste przeciazenia.
|
No MR ma 340 kucy i o ile mi wiadomo setkę robi w 4,5 a nie w 3,5 bo troszkę przesadziłeś chyba.. ale mniejsza z tym i tak to jedno z moich marzeń, tylko 200tys. zł i byłoby moje prosto z salonu, mniam |
Wcale nie przesadził. Najmocniejsza wersja evo VIII MR FQ400 ma 400 kucy i robi setke właśnie w 3,5s. Pożera takie wozy jak:
Porsche Carrera GT dokonanie tej sztuki zajmuje 3.9 sek., podczas gdy supersportowe Pagani Zonda (konkurent Lamborghini Murcielago) osiąga setkę w 3.7 sekundy. Wśród półsportowych samochodów nokaut jest jeszcze większy - BMW M3 przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 5.3 sekundy. |
to fakt, a czy to nie jest wersja tylko i wyłącznie na rynek amerykański przypadkiem?
To że setkę osiąga w 3,5 to zasługa AWD i wrażenie jest szokujące, ale niestety do 200km/h samochody które wymieniłeś, poza M3 będą już zdecydowanie z przodu, z tego samego powodu, nie wspominając już o prędkościach przekraczających 300km/h, których evo nawet nie osiąga. A ta cena którą ja podałem to cena za 340 konnego evo IX dostępnego w Polsce, FQ400 musi kosztować chyba ze 2 razy tyle! Macie jakieś bliższe dane co do ceny albo ile na 1/4 mili jeździ taki bolid?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 16 Sie 2006 0:08 Temat postu: |
|
|
No wlasnie nie przesadzilem!! Ma 400 dzikich koni robi sete w 3,5sekundy dostepne na rynek amerykanski japonski i angielski ma staly naped na 4 kola , ale ma taka moc ze i tak startuje z pichem. co 15tys przeglad a co 7500 wymiana opon. Tyle wiem na jego temat.A no i wiem ze w top gear wystepowal i na torze z lambo sie scigal i lambo w ogole mu nie odchodzilo(tez bylo 4X4) A na koniec je zniszczyl bo lambo wybujalo i wypadlo z trasy. Co by nie mowic auto marzen i to baaaardzo odleglych ,a najsmieszniejsze jest to ze nawet jakby mnie bylo stac na zakup to i tak bym go nie kupil bo nie stac by mnie bylo na jego utrzymanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 16 Sie 2006 19:40 Temat postu: |
|
|
[/quote]
ale niestety do 200km/h samochody które wymieniłeś, poza M3 będą już zdecydowanie z przodu, z tego samego powodu, nie wspominając już o prędkościach przekraczających 300km/h [/quote]
No może tamte auta wygrały by z evo na długiej prostej albo na owalnym torze ale na krętych ulicach lub w mieście nie miały by szans...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 16 Sie 2006 19:54 Temat postu: |
|
|
Kwi@t napisał: |
No może tamte auta wygrały by z evo na długiej prostej albo na owalnym torze ale na krętych ulicach lub w mieście nie miały by szans... |
To jasne jak słońce, zresztą komu potrzebne samochody które przekraczają 300km/h
wystarczy że do 180km/h rozpędzają się w 9 sekund, a max speed to 250km/h jak to wasze FQ400
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 16 Sie 2006 20:09 Temat postu: |
|
|
ceremony napisał: | ...zresztą komu potrzebne samochody które przekraczają 300km/h |
jak nie potrzebujesz to ja chetnie wezme ze dwa a co tam : kazda ilosc biore
znajomy dostal calkowicie free nissana twin turbo - nie pamietam jaki dokladnie model... poszedl do kolesia zapytac o cene, auto podobno stalo przed domem pol roku nie dotykane (stare dosc trzebabylo troche serca wlozyc) i chyba koles stwierdzil ze dobrze mu z oczu patrzy (ten znajomy uciekl z czestochowy do londynu na stale - tam to auto ma wlasnie)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|