Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Lis 2007 15:17 Temat postu: |
|
|
NISSIO100 napisał: | Tak jest "red" dobrze wiesz co to jest!!!(top secret) |
Ja też wiem, ale nie powiem , w skrócie: szał pał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
NISSIO100
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: MILTON KEYNES UK
|
Wysłany: 04 Lis 2007 15:18 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak foster!!!Ale CIIIISZA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NISSIO100
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: MILTON KEYNES UK
|
Wysłany: 22 Lis 2007 23:07 Temat postu: |
|
|
Jeżeli kogos interesuje swap hebli to ten artykuł może w czymś pomóc pozatym zapodam jeszcze kilka linków póżniej ponieważ sam musze je dokładnie przeczytac. [link widoczny dla zalogowanych] a niesprawdzonych info nie umieszcze bo....... sami wiecie.Po co zaśmiecac forum?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 26 Lip 2008 0:57 Temat postu: |
|
|
Obecnie w mojej setce siedzą na tyle zaciski z primerki 2.0l z 99r.
Teraz pytanie:
Czy nie będę miał problemów z założeniem tam tarczy ham. z takiej primerki??
Chcę to zrobić ponieważ średnica orginalnej tarczy z 100nx jest trochę za mała do tych zacisków, inaczej przychodzą i klocek ham. wystaje delikatnie za tarcze więc ściera się nierówno...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|