Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 22 Paź 2007 0:44 Temat postu: kompresor - pytanie dla fachowców :-) |
|
|
ostatnio jestem bardzo zainteresowany dołożeniem do mojego silnika kompresora wraz z intercoolerem od vw silnika G40...
czy do tego musze odprężać silnik tak jak przy turbo? czy wystarczył by montaż ze strojeniem?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Paź 2007 14:09 Temat postu: |
|
|
I w jednym i w drugim podnosisz w ten sposob kompresje wiec sobie odpowiedz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
NISSIO100
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: MILTON KEYNES UK
|
Wysłany: 29 Paź 2007 22:12 Temat postu: |
|
|
Spoko trzeba odprężyć silnik! Jak masz GTI to możesz załozyć tłoki od sr20Di(Primera P10 jedenopunktowy wtrysk moc 116 hp wersja z katalizatorem 120 hp bez kata) lub od SR20De (Primera P10 od 1994 roku wtrysk wielopunktowy z katem 125 hp bez kata 130 hp) I miłego pompowania! chodzi o to że wymienione wyżej silniki mają wklęsłe tłoki a SR20DE z GTI ma płaskie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 30 Paź 2007 21:07 Temat postu: |
|
|
NISSIO100 napisał: | Spoko trzeba odprężyć silnik! Jak masz GTI to możesz załozyć tłoki od sr20Di(Primera P10 jedenopunktowy wtrysk moc 116 hp wersja z katalizatorem 120 hp bez kata) lub od SR20De (Primera P10 od 1994 roku wtrysk wielopunktowy z katem 125 hp bez kata 130 hp) I miłego pompowania! chodzi o to że wymienione wyżej silniki mają wklęsłe tłoki a SR20DE z GTI ma płaskie ![Very Happy](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_biggrin.gif) |
THX tylko ze u mnie siedzi GA16DE z 98r a nie 2.0 ,,,
może jakieś alternatywy dla tego silnika?
PS: a czym mogło by zaskutkować gdybym go nie odprężył... ??
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
NISSIO100
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: MILTON KEYNES UK
|
Wysłany: 30 Paź 2007 21:39 Temat postu: Odprężenie GA16DE. |
|
|
:to znaczy że do tej pory nie zajmowałem się kwestią odprężenia GA16DE najlepiej jest znależć komplet tłoków plug&play zresztą pisałem tobie na pw.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez NISSIO100 dnia 31 Paź 2007 0:50 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 31 Paź 2007 0:07 Temat postu: |
|
|
coś jest niezrozumiałe?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Arek427
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: mysłowice
|
Wysłany: 27 Lut 2010 14:18 PRZENIESIONY 28 Lut 2010 19:34 Temat postu: |
|
|
proponuje to pooglądać ciekawe rozwiązanie też w nissanie
http://www.youtube.com/watch?v=HxpyK-hb3Hc
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Mar 2010 9:14 Temat postu: |
|
|
Do uturbiania GA16DE nie ma potrzeby jego odprężania ma stopień sprężania raptem 9,5:1 a na stacji można kupić paliwo PB98...
Swojego czasu miałem uturbioną primerę P10 która miała stopień sprężania 10,3:1, przy doładowaniu 1 bara generował 320KM i 420Nm i nie miałem najmniejszego problemu ze spalaniem stukowym...
Zresztą strojąc samochód zawsze można cofnąć zapłon przy jeździe na doładowaniu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|