Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 12 Kwi 2007 11:47 Temat postu: Mam małe pytanie do posiadaczy setek bez targi. |
|
|
Ile warzą wasze nysy?
Na moje oko powinny być o jakieś 100kg lżejsze.
Wiec jak macie w dowodzie ewentualnie na wadze(jak ktoś ma możliwość).
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 12 Kwi 2007 12:51 Temat postu: |
|
|
Ja mam napisane 1060 kg ale gdzieś czytałem że waga wynosi ponoć 1020 kg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 12 Kwi 2007 13:02 Temat postu: |
|
|
Ja mam 1020kg w dowodzie, a mam targe. Myślałem, że bez targi będzie lżejszy a nie cięższy. Trochę to dziwne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 12 Kwi 2007 13:09 Temat postu: |
|
|
Sory nie przeczytałem dobrze topic'u.
Ale mam również targe i mam wpisane 1060
Widocznie wagi nie kalibrowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 12 Kwi 2007 13:19 Temat postu: |
|
|
Targa ma utwardzoną podłoge dlatego wiecej waży
|
|
Powrót do góry |
|
|
bea & paweł
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13 Kwi 2007 21:41 Temat postu: |
|
|
Nasza (bez targi) ma w dowodzie 1035 kg
Fakt, w tardze wzmocniona podłoga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Molossus
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2007 9:11 Temat postu: |
|
|
Ja w moim "beztargowcu" tez mam 1035 kg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Kwi 2007 12:09 Temat postu: |
|
|
Dziwne! Wychodzi na to, że według dokumentów jest odwrotnie niż przypuszczalnie powinno być. Też myślałem, że nysy bez targi będą lżejsze o jakieś 100kg a są cięższe o 15kg. Kto potrafi to wyjaśnić!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 14 Kwi 2007 13:37 Temat postu: |
|
|
Szczeniak napisał: | Dziwne! Wychodzi na to, że według dokumentów jest odwrotnie niż przypuszczalnie powinno być. Też myślałem, że nysy bez targi będą lżejsze o jakieś 100kg a są cięższe o 15kg. Kto potrafi to wyjaśnić!!! |
Ja w swojej mialem w dowodzie wpisane o ile mnie pamiec nie myli 1060kg (Targa on board), a z tego co pamietam jak kiedys ja wazylem to wyszlo mi chyba ok 1090kg, ale to z jakimis gratami w srodku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2007 15:37 Temat postu: |
|
|
Szczeniak napisał: | Dziwne! Wychodzi na to, że według dokumentów jest odwrotnie niż przypuszczalnie powinno być. Też myślałem, że nysy bez targi będą lżejsze o jakieś 100kg a są cięższe o 15kg. Kto potrafi to wyjaśnić!!! | no to już było wyjaśnione- wersja z targą jest wzmacniana a więc ma dodatkowe kilogramy.
swoją drogą ja mam targę i wpisane w dowód 1020kg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Kwi 2007 16:13 Temat postu: |
|
|
Seba napisał: | Szczeniak napisał: | Dziwne! Wychodzi na to, że według dokumentów jest odwrotnie niż przypuszczalnie powinno być. Też myślałem, że nysy bez targi będą lżejsze o jakieś 100kg a są cięższe o 15kg. Kto potrafi to wyjaśnić!!! | no to już było wyjaśnione- wersja z targą jest wzmacniana a więc ma dodatkowe kilogramy.
swoją drogą ja mam targę i wpisane w dowód 1020kg |
Kolega chyba nie zrozumiał.
Targa 1020kg
Brak targi 1035kg
Powinno być odwrotnie. Pytanie czemu nie jest?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Molossus
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2007 18:12 Temat postu: |
|
|
Hmm ciekawe
Wersje z twardym dachem mają troche inny silnik (wtrysk zamiast gaźnika) jaka może być różnica wagi? dodatkowe plastiki, spoiler, dokładki do progów, halogeny Może to wszystko ważyć 15 kg?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Kwi 2007 13:09 Temat postu: |
|
|
Szczeniak napisał: |
Kolega chyba nie zrozumiał.
Targa 1020kg
Brak targi 1035kg
Powinno być odwrotnie. Pytanie czemu nie jest? | faktycznie się pomyliłem źle przeczytałem i nie mam nic na swoje usprawiedliwienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 15 Kwi 2007 19:52 Temat postu: |
|
|
Molossus napisał: | Hmm ciekawe
Wersje z twardym dachem mają troche inny silnik (wtrysk zamiast gaźnika) jaka może być różnica wagi? dodatkowe plastiki, spoiler, dokładki do progów, halogeny Może to wszystko ważyć 15 kg? |
No nie zgodzę się z twoją teorią ... Ja mam btwardy dach i gaźnik . Ale ile waży - nie powiem, w dowodzie wbita jest tylko masa dop. całk.
PS. Ciekawa sprawa to też brak sondy i obecność kata (jeśli się mylę to proszę o porawkę... ale widzę trzy puchy - tłumik końcowy, środkowy i .. jeszcze jedna pomiędzy. Sondy na bank nie ma) no i dokładki "GTi" przy silniku 1,6 (no chyba że można było sobie poprostu dokupić)... oczywiście nic nie było zmieniane, tak wyjechał sobie z fabryki. (Rocznik '91 / rynek francuski).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 16 Kwi 2007 7:51 Temat postu: |
|
|
Luki napisał: |
No nie zgodzę się z twoją teorią ... Ja mam btwardy dach i gaźnik . Ale ile waży - nie powiem, w dowodzie wbita jest tylko masa dop. całk.
PS. Ciekawa sprawa to też brak sondy i obecność kata (jeśli się mylę to proszę o porawkę... ale widzę trzy puchy - tłumik końcowy, środkowy i .. jeszcze jedna pomiędzy. Sondy na bank nie ma) no i dokładki "GTi" przy silniku 1,6 (no chyba że można było sobie poprostu dokupić)... oczywiście nic nie było zmieniane, tak wyjechał sobie z fabryki. (Rocznik '91 / rynek francuski). |
To dziwne że masz gaźnik - nie chce mi się w to wierzyć bo SR-ki to GA16DE czyli wtrysk - a czy na Francję robili "wyjątki" i na inne kraje, nic mi o tym nie wiadomo.
Dokładki + progi masz tak jak w GTi-ku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|