Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Kwi 2012 21:12 Temat postu: |
|
|
Szkoda się Łukasz kłócić tak czy tak. Ja też nie jestem tego pewien w ile robi setkę bo nie mam G-techa ani innego urządzenia do pomiaru. Chyba, że jest jakaś aplikacja na Androida korzystająca z sygnału GPS i mierząca takie dane to mogę zobaczyć zrobić mały teścik i wkleić jakiegoś screna Mnie bardzo zadowalają osiągi nawet gdyby robi w te seryjne 8,7 to i tak jest git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Kwi 2012 22:37 Temat postu: |
|
|
dawidkrakow napisał: | Szkoda się Łukasz kłócić tak czy tak. |
Haha o jakiej ty kłótni piszesz, po prostu stwierdziłem fakt, skoro piszesz że twoja 106 kopie tak jak MG ZR 160, to seryjna seta gti nie ma z nią szans, bo z tego co mi wiadomo to MG ma w serii coś koło 7,4 do setki, that's all.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Kwi 2012 8:17 Temat postu: |
|
|
Przecież wszystko w przyjacielskim tonie, Dawid wie
Rejs do 100, zawsze wzbudzał emocje i prędko się to nie zmieni w światku motoryzacyjnym. A, że jak rz napisał, 106 gti to zdecydowanie popularny bączek, tak samo jak saxo'fony, to jakieś tam rozeznanie mamy jak co jedzie względem naszych aut. Tak wygląda przesiadka z 11 na 8 z dużym haczykiem, no pupę urywa, zagina czasoprzestrzeń i o to przecież chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz1
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Kwi 2012 12:54 Temat postu: |
|
|
Pewnie w KRK dorwiesz jakąś A6 w 3.0 dieslu (2008-2010). Ustaw się, podziel się wynikiem i już bardziej będziemy wiedzieli jak jest z tym 0-100 w twoim bączku =)
I tak jak foo mówi, przesiadka z 10,5 na 8,5 robi robotę. A cała rozmowa ma baaardzo luźny charakter, zero spiny także chill =)
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Kwi 2012 15:48 Temat postu: |
|
|
rz1 napisał: | Pewnie w KRK dorwiesz jakąś A6 w 3.0 dieslu (2008-2010).
rz |
przesiadka z DS na weekned do takiego A6 niestety w manualu i tak sprawiała że uśmiech z mojej twarzy nie znikał przez cały dzień.. " kopyto" jakie ma to auto robi robote! przecudowne auto
Dawid, szkoda że setka poszła w świat- była fajna... teraz tylko dbaj o peugeot'ke tak jak o nissana! powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz1
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Kwi 2012 15:57 Temat postu: |
|
|
To auto ma wspomniane wyżej lekko ponad 7s do setki także idealne do weryfikacji peugeota =)
Tak czy inaczej czekam na jakies video jak to maleństwo sie zbiera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miskowski
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 242
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Kwi 2012 21:28 Temat postu: |
|
|
Fajne autko, ale ten worek węgla z bagażnika to bym wyjął.
Wiem wiem, obniżony, ale tak wygląda, że na dupie wisi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
natalie22
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: 11 Kwi 2012 13:35 Temat postu: |
|
|
Całkiem spoko, podoba mi się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Maj 2012 13:29 Temat postu: |
|
|
Zaraz po kupnie rozsypał się wydech więc nie zastanawiając się długo kupiłem tłumik RM Motors (końcowy s76 i środkowy) całość jest zrobiona na kwasówce 2 cale Autko po tym zabiegu odmuliło pięknie. Wydech poprowadzony jest jak najprościej aby łatwo wydmuchiwał
Parę fotek
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
valdi
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódż Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Maj 2012 18:24 Temat postu: |
|
|
Taka troche bida wewnątrz ale jak dobrze jedzie to najwazniejsze .Jak go utwardzic z tyłu. Chyba mozna kupic jakies twarde drązki skretne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz1
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Maj 2012 19:57 Temat postu: |
|
|
no pieknie a moze by tak jakies ujecie na obrotek i predkosciomierz? bo z zewnatrz to w sumie kazdy -=cenzura=- =D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Maj 2012 21:10 Temat postu: |
|
|
Kolego RZ. Muszę kogoś wziąść na pokład Samemu ciężko nakręcić. Jutro postaram się coś nagrać. Jak dla mnie to idzie jak rakieta. Wiem przesiadka z GA16DE w setce do Tu5j4 w lekkiej budzie robi robotę. Jutro nagram sprint 0-100km/h. Można powiedzieć, że od 5k to dostaje dobrego kopa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz1
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Maj 2012 23:30 Temat postu: |
|
|
czekam czekam =)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 01 Cze 2012 17:29 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem hamulce z tyłu na brembo + ATE. Wymieniona oliwa na Castol Edge 10w60 PST. Założony dolot raceland z stożkiem od Greenfilters. Prawie nowe oponki Uniroyal RainExpert i Uniroyal 550 Rally. Opony z dot-em 2010 i 2011. Prawie jak nowe mają 7mm. Wczoraj zmierzony sprint do 110km/h bo tak jest wyskalowany licznik i kumpel się rypnął i myślał że to 100km/h a było 110km/h . Stoper pokazał 8,4 do 110km/h z bardzo słabym startem. Trzeba podjechać na rolki i sprawdzić moc i moment. Za niedługo wpadną 2 kubełki i zacznę go wybebeszać :p Będzie dopiero kotnie
PS. Dowiedziałem się, że mam zmieniony hampel z przodu na Lucasa 266mm z 54mm tłoczkiem. Auto zatrzymuje się w miejscu :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|