Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Lip 2011 12:36 Temat postu: |
|
|
Thomsonicus, wagę mamy zbliżoną. ja mam 192konie wolnossaka 1.8 ( ) co się kręci do 8200rpm i w mieście mi pali między 10-12l. na trasach pali w okolicach 7-7.5l. na wypadzie przez europę, schodził poniżej 7l na autostradach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Lip 2011 13:32 Temat postu: |
|
|
czyżby corolla vvti ?znam jedną fajne autko ale do miasta moim zdaniem sie nie nadaje typowo wysokobrotowy silnik na doel w ogole nie jedzie ale to tylkmo moja skromna opinia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Lip 2011 13:52 Temat postu: |
|
|
nismojoe napisał: | czyżby corolla vvti ?znam jedną fajne autko ale do miasta moim zdaniem sie nie nadaje typowo wysokobrotowy silnik na doel w ogole nie jedzie ale to tylkmo moja skromna opinia | yhy, z małą uwagą- vvtl-i
czy nie nadaje się do miasta? nadaje się bardziej niż civic type-r. corolla ts jest większą równowagą między wygodą i zabawą, ctr jest bardziej nastawiony na zabawę. oj tam ojtam. na dole zachowuje się jak zwykłe wozidełko 1.6. od 3 tysięcy powoli coś sie zaczyna dziać, przy 4tys jest już dobrze, a przy 6tys, na lifcie, zaczyna się zabawa ale jak się wysoko nie kręci, to spala stosunkowo niewiele, co obecnie dobrze mi się widzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Lip 2011 14:03 Temat postu: |
|
|
no ze spalaniem to prawda i w tarsie rowno jadac mozna zejsc do 6,5-7 literkow;d
a autko wyprzedza wysmienicie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Gru 2011 12:31 Temat postu: |
|
|
Wskoczył podtlenek LPG. Robione u znajomego więc wyszło po taniości i mogłem przykontrolować żeby miało ręce i nogi.
Wpadł zestaw złożony z:
- reduktor Zavoli Zeta N (gdzieś do 150KM powinien styknąć)
- komp Stag 4
- wtryskiwacze iglicowe Hana H2000 czerwone (ciągle w fazie testów czy nie są za małe)
- zbiornik w miejsce dojazdówki 34L
Ogólnie to nie jest źle. Z wtryskiwaczami była kiszka bo kolega zamówił model "czarny" i były zdecydowanie zbyt małe - jak na obciążeniu przy max obrotach czas wtrysku Pb wynosił ok. 14ms to wtryskiwacze LPG z racji zbyt małej przepływności przedłużały czas wtrysku do prawie 22ms. Od razu wyleciały a w ich miejsce trafiły te same wtryski o większej przepływności. Póki o mapa wtrysku jest zrobiona na "auto" bo zbrakło czasu i możliwości testów (spadł śnieg i mieliło się kołami, a trzeba jechać z obciążeniem żeby porządnie ustawić). Możliwe że wtryski dalej nie będą wyrabiać to wsadzę takie które są przewidziane do max pojemności silnika 5.2 Wtedy to już nie ma bata żeby nie starczyło hehe.
Przykontrolowałem sposób montażu wtrysków dzięki czemu mam je nie na listwie tylko każdy oddzielnie, a długość przewodów między wtryskami a kolektorem wynosi ok. 1cm, czyli dalsze straty powera powinny być nieco mniejsze. Szkoda tylko że nie zauważyłem sposobu montażu zbiornika i niestety został on zamontowany "do jazdy na wstecznym", czyli wielozaworem od przodu auta. Efekt będzie taki że jak się da gazu to płynna gazolina spłynie na tył zbiornika, a wtedy nie będzie go można zassać (bo wielozawór ze smokiem z przodu) co pewnie będzie skutkować przedwczesnym przełączaniem się na Pb z powodu niskiego ciśnienia gazu w zbiorniku.
Na kompie przełączanie na LPG ustawione na 30'C, jak wyjadę z garażu, zamknę bramę to przejeżdżam jakieś 400-500 metrów i już słychać przełączenie na LPG. Honda szybko się rozgrzewa.
Teraz żeby wsyzstko było tip-top i pomiary na kompie wychodziły prawidłowe trzeba powymieniać pierdoły w układzie zapłonowym. Świece już zostały zmienione na nowe (zwykłe NGK, tylko trzeba będzie je częściej wymieniać), zostały przewody i kopułka.
Wlew gazu został umieszczony pod klapką wlewu Pb. Niestety gazownikowi nie chciało się bawić i poszedł na łatwiznę montując wlew typu holenderskiego (czyli z wkręcaną przejściówką). No nic, trudno. Lepiej tak niż popsuć próbując nieudolnie montować pełnowymiarowy wlew. Przełącznik LPG także został schowany w podłokietniku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 27 Gru 2011 12:34 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Gru 2011 15:07 Temat postu: |
|
|
oj tam oj tam w maxi tez mam przejściówkę ważne , że schowane i zderzak nieskaleczony bezaawryjności na lpg życzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2012 17:39 Temat postu: |
|
|
jak się sprawuje pralka?tez myślę nad zmiana albo zrobienie setki he dylemat.
przy kupnie na co trzeba zwracać uwagę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Mar 2012 18:06 Temat postu: |
|
|
Prala śmiga. Nic na razie nie robię bo mi się nie chce/nie mam czasu, a muszę poprawić tylne hamulce, albo wziąć i całkiem wymienić płyn hamulcowy + czyszczenie tłoczków wszytkich.
Przyznam że nie bardzo wiem na co zwracać uwagę przy kupnie, raczej nie ma jakichś standardowych bolączek. Jak auto poszarpuje podczas spokojnej jazdy to EGR do czyszczenia/zaślepienia, zdarza się to dość często w tej dwulitrówce (F20A4).
Zwracaj uwagę na stan ogólny. Mi się trafiło zadbane auto po porządnym malowaniu i zabezpieczeniu antykorozyjnym.
Tylko żebyś się nie spodziewał "rakiety" po tym jednowałkowym silniku. Jeździ OK, ale jaj nie urywa. Chcesz mieć dynamiczne auto to szukaj z 2.2 Vti 185KM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2012 18:13 Temat postu: |
|
|
a te 2.2vti jak się sprawują silniki.blacharka jak w setkach słaba?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Mar 2012 19:04 Temat postu: |
|
|
H22A5 więc to już dobra petarda ale masa robi swoje. Setka z VE na pokładzie zjadła by go Podobno blacha jest w ocynku więc nie zgnije
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawidkrakow dnia 10 Mar 2012 19:04 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2012 21:38 Temat postu: |
|
|
no niestety gniją jednak pralki i to nawet zadbane garażowane egzemplarze honda ma takie blachy jak nissan, lepszych materiałów używa we wnętrzu, ale nissan ma moim zdaniem lepiej dopracowane silniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2012 23:26 Temat postu: |
|
|
to lepiej pakowac w setke kase
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Mar 2012 0:15 Temat postu: |
|
|
to zalezy zadbana pralka pojezdzi długo i roczniki też młodsze niz setka przejedz się hondą zobacz co Ci odpowiada, jak zmieniać to tylko na japońca a honda to dobry wybór
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Mar 2012 15:17 Temat postu: |
|
|
tylko nikt znajomy nie ma hondy preludy.albo na dzień dzisiejszy odpicować setkę pojeździć z rok i odłożyć na 2.2 prelude
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Sie 2012 12:18 Temat postu: |
|
|
bawić się w białe kółka siedemnastki? Bo mam komplet takich, trochę złachanych, jedna spawana.
VT zrobione w paincie więc prosze o wyrozumiałość
srebrne są takie: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 26 Sie 2012 12:25 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|