Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 12:30 Temat postu: Moje wozidełko - hąda bb9 |
|
|
Co by nie zaśmiecać działu z NXami jakimś hądowskim szrotem to pochwalę się złomkiem tutaj.
Macie. Pastwcie się.
MODEL: Prelude BB9, 1998
SILNIK: 1997ccm, F20A4
UKŁAD DOLOTOWY: standard oryginał, nawet filtr Toyo Roxo
UKŁAD WYDECHOWY: standard w świetnym stanie
ELEKTRONIKA: standard
UKŁAD NAPĘDOWY: standard
ZAWIESZENIE: z przodu Koni z regulowanym tłumieniem, tył standard
UKŁAD HAMULCOWY: przegrzewający się standard
BODY KIT: przód dokładka "Motegi Twin Ring", spojler ze stopem, owiewki na szybach, halogeny
ŚRODEK: klima, zacinający się szyber, EDMowe czerwone podświetlenie spodów drzwi, EDMowe ustawianie wysokości świateł, instalacja GSM
CAR AUDIO: jakieś sensowny Pioneer + zmieniarka na 5 CD w bagażniku
DODATKOWE: telefon Bosch'a na GSM900 i głośnik do tego; okleina plastik carbon i jakaś folia 3M mirror na tylnych bocznych szybach
MOC: 133 KM @ 5300 rpm, 179 Nm @ 5000 rpm
PLANY: zarejestrować, poprawić hamulce (tłoczki stoją?), zagazować
ZDJĘCIA:
(na razie tylko z aukcji allegro)
Silnik komisowo 'wylizany' aż wszystko błyszczy. Auto będę przerejestrowywał w następnym tygodniu bo blachy jeszcze ważne i ubezpieczenie jest. Nowe OC wykupiłem już, i mogę się pochwalić że udało mi się wyhaczyć OC za 252zł za cały rok w Liberty Direct. Jakby ktoś chciał dodatkowe zniżki do Liberty to mogę udostępnić kody promocyjne Za NXa 1.6 płaciłem ponad 300 w HDI, a tu taka niespodzianka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 10 Lip 2011 12:38 , w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 12:39 Temat postu: |
|
|
Wymuskana pralka
Teraz tylko gleba jakiś konkretny wydech , ospojlerowanie mugen-a i jest ''miód malyna ''
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 12:53 Temat postu: |
|
|
Na razie hajs odkładam na jakąś konkretniejszą gazolinę żeby jeździć a nie stać i się patrzeć na auto. W sumie zastanawiam się czy nie machnąć kierunków na pomarańcz + amber, tylne światła przerobić na JDMowskie (ze świecącymi boczkami) a przednie czy środki nie zrobić na czarno.
Sprejowane wyglądają tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
A ze światłami taki patent:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] bo kornery się normalnie nie świecą w EDMie.
A czarne lampy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcia niebieskiej Pralki to Marcus z Lublina.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 10 Lip 2011 12:57 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 13:39 Temat postu: |
|
|
ładna, gratuluje zakupu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 14:10 Temat postu: |
|
|
Ja bym tutaj widział 2.2 na V-TECu żeby to się jako tako odpychało Wygląd ma zadziorny i głupio by było żeby dostała baty od NX-a a moja ex setka chłostała takie 2 litrówki.
Tak czy siak szerokości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 14:33 Temat postu: |
|
|
Prawdę rzeczesz chłopcze. Mi też się na początku ostro widziało 2.2, ale niestety finanse nie pozwoliły na zakup takiego egzemplarza. Druga sprawa to żeby cokolwiek sensownego znaleźć to trzeba pół Polski przejechać, a tak miałem raptem 200km po auto w kolorze którego szukałem i z (niekompletnym) pakietem dokładek którego szukałem. Kto wie, może jak się dorobię pierwszego miliona to pod maskę trafi 2.2 VTEC z Type-S o mocy 220KM, bumper-pole czy inne JDMowe dziadostwo Fajnie by było.
A tak to rzeczywiście - technologiczny krok w tył prawie. Jeden wałek i 133KM to gorzej niż Opel Omega! Ale BMW Z3 1.9 140 objeżdża. Zobaczymy co będzie dalej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 10 Lip 2011 14:34 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 14:38 Temat postu: |
|
|
Ważne żeby nie gniło i jeździło chociaż kiepskie osiągi po pewnym czasie denerwują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 14:40 Temat postu: |
|
|
No gnić może nie będzie bo spód cały niedawno został zabezpieczony, i to Grubo! Albo przynajmniej nie będzie widać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 18:03 Temat postu: |
|
|
Kolor Milan red bardzo łądny znajomy ma taka samą na szprychowej 17 i bodykicie Greddy , zawieszka koni , fajnie to chodzi i trzyma się drogi jedynie narzeka na osiągi - typowo wóz nie do miasta dobrze , że będziez gazownie zakładał idz w sekwencje BRC ojciec ma w maxi i jest bardzo zadowolony.
Co do gnicia to one podloge to maja niezlą , gnija na blotnikach przy łączeniu ze zderzakiem także staraj się ją często myć bo kumpel kupił nie bitą sztukę od 1 wlascieciela , garażuje skubaną, a juz bąble wychodzą ...
tak wygląda body od Greddy znajomek ma w takim kolorze jak Ty
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 18:10 Temat postu: |
|
|
Mój kolor nazywa się "R-94" Tak mam w kwicie napisane. Z tabelek kolorów wynika że to "San Marino Red". U mnie początkowo był bodykit Motegi, ale chyba w trakcie obijania auta został tylko sam przód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 20:21 Temat postu: |
|
|
Generalnie frutów do hond jest mnóstwo i w rozsądnych pieniądzach. Może da się z tej Preludy coś wycisnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 22:38 Temat postu: |
|
|
No ten temat mam już tak trochę obadany. Kolektor dolotowy z F22/F23 plus parówa jakaś, wydech, regulowane kółko rozrządu i ponoć 155KM można z tego już ugrać. Miło sobie pomarzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PittKF
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań< Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 22:59 Temat postu: |
|
|
rz napisał: | Generalnie frutów do hond jest mnóstwo i w rozsądnych pieniądzach. Może da się z tej Preludy coś wycisnąć. | np. sok?
jeśli się nie mylę jest to 5 generacja tego modelu... mam paru znajomych jeżdżących w HTP (Honda Team Poznań) i generalnie bardzo źle wypowiadają się o tym właśnie aucie, ponoć są niezwykle awaryjne przy silniku F20A4, przy każdym tankowaniu dolewka oleju, a jak na 133KM to nie chce jechać, gniją w stopniu znaczniejszym niż 100nx, ale w tych samych punktach więc doświadczenie już masz. poza tym często pada elektryka szyb i/lub szyberdachu (co w innych generacjach było rzadkością) osobiście wizualnie bardziej podobają mi się zarówno wcześniejsze jak i późniejsze generacje, ale z dobrym body ma szansę zaprezentować się całkiem dobrze fanty rzeczywiście bardzo tanie i mega dostępne, z racji popularności usługi w warsztatach są wykonywane całkiem dobrze. możnaby gdybać, ale oby nie sprawdziło się to o czym słyszałem od innych userów. szerokości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 23:15 Temat postu: |
|
|
powiem tak, do sr20 to nie podskakuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 23:34 Temat postu: |
|
|
Ojtam ojtam. Wcześniej miałem zgazowane 1.6 co można było Micrą 1.3SuperS objechać to i tak skok jakościowy. PittKF jak się dba to się nic nie psuje Prala raczej wiele nie nalatała po niemczech bo kierownica, gała, przełączniki czy pedały nawet nie bardzo się zdążyły pościerać więc nie ma co zapeszać. 1290 kg to i wiadomo że huragan nie będzie, ale za to ładnie wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|