Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Wrz 2009 22:46 Temat postu: |
|
|
Thomsonicus napisał: | palę na gazie gaźnik panie kolego, a przełączać mi się nie kce ciągle. A fot ni ma z DSa, przeglądałem topic właśnie. |
Ja tez przegrzebałem temat .. juz jakis czas temu no i konkretnej odpowiedzi nie dostalem , ani na NKP ani tutaj ..
dalej czekam na jakiś cud
a w miedzy czasie co chwila zmieniam polozenie aparatu (metoda prob i bledów ... )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PaCo
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Wrz 2009 11:15 Temat postu: |
|
|
A czy w SR20DE Na LPG Można zmienić ? i czy to coś to da ? i nie spieprzy się nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Wrz 2009 11:48 Temat postu: |
|
|
PaCo napisał: | A czy w SR20DE Na LPG Można zmienić ? i czy to coś to da ? i nie spieprzy się nic. |
da da. po przyspieszeniu zaplonu bedziesz nosem wciagal hanki vti
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Wrz 2009 15:50 Temat postu: |
|
|
PaCo napisał: | A czy w SR20DE Na LPG Można zmienić ? i czy to coś to da ? i nie spieprzy się nic. |
Że tamci na temat DS'a nic nie znaleźli to rozumiem, ale że ty na temat SR nic nie znalazłeś to nie wierzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Wrz 2009 12:59 Temat postu: |
|
|
PaCo na NKP cały topic jest poświęcony w więszkości SR20, jest pełno wykresów z hamowni itd, a na LPGu to bardziej można skręcić i opinie były zawsze pozytywne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Wrz 2009 21:44 Temat postu: |
|
|
dokładnie na temat SR20DE na NKP jest masa zdjec, opisow , wykresow z hamowni ...
a kto ma do GA16DS ? :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Wrz 2009 22:26 Temat postu: |
|
|
Mogę się mylić ale mógłbyś porównać ustawienie zapłonu u siebie z tym do którego ja linka dałem widać gość ma równo modzony silnik więc pewnie i modyfikacji uległo ustawienie zapłonu Kod: | http://media.photobucket.com/image/ga16ds/sentrab11/YagoGA16ds-1.jpg |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2009 8:48 Temat postu: |
|
|
Pawel18PL napisał: | Mogę się mylić ale mógłbyś porównać ustawienie zapłonu u siebie z tym do którego ja linka dałem widać gość ma równo modzony silnik więc pewnie i modyfikacji uległo ustawienie zapłonu Kod: | http://media.photobucket.com/image/ga16ds/sentrab11/YagoGA16ds-1.jpg |
|
tutaj widze max ... ale nie wiadomo co tam jest modzone ?
Kto przyspieszał w DS'ie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2009 10:15 Temat postu: |
|
|
ja przyspieszalem w DS-ie. z tego co pamietam to nie przesunalem na maxa. jezdzilem na gazie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2009 12:43 Temat postu: |
|
|
jak z kimś kiedyś na spocie rozmawiałem (nie pamietam czy NKP czy JCF czy squad) to mówił że w DS'ce na LPG to można śmiało walić na maksa, a nawet dalej. Wada to ponoć zgon na benzynie bo jest spalanie stukowe wtedy. Sam tego jeszcze nie testowałem bo czasu brak...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qbalol
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2009 14:22 Temat postu: |
|
|
sory ze pytam ale (moze bylo juz) jezdze na benzynce i jak mam to zrobic na "maksa" mozna dokladniej? przesunąc aparat zaplonu w ktora? w ktora sie przyspiesza? sory Admin i chlopaki ze sie na tym zbytnio nie znam jak cos to wykasuj to..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2009 14:45 Temat postu: |
|
|
krecisz aparatem w strone kabiny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qbalol
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2009 15:07 Temat postu: |
|
|
wielkie dzieki rz!! Pozdroweczka dla Ciebie i zycze tyle powrotow co wyjazdow!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2009 15:20 Temat postu: |
|
|
lopatologicznie:
stojac przodem do przedniego kola od strony kierowcy krecisz aparatem w prawo (po odkreceniu 2 srubek zdaje sie 12)
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2009 16:06 Temat postu: |
|
|
kręcenie na załączonym silniku przyśpiesza obroty
a w drugą strone obroty zwalniają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|