Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2009 19:47 Temat postu: |
|
|
... a jak przyśpieszysz za bardzo to pojawi się spalanie stukowe, znak to że trzeba trochę odkręcić. Sprawdzać najlepiej przy obciążeniu, bo wtedy ponoć najszybciej się pojawia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Wrz 2009 7:27 Temat postu: |
|
|
ja u siebie bawilem sie aparatem.przyszpieszylem go sporo no ale nie na dlugo bo spalanie bylo za duze lecz osiagi lepsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Wrz 2009 17:23 Temat postu: |
|
|
mi spalania stukowego nie udało się osiągnąć..miałem aparat przekręcony na maxa i przy niskich prędkościach obciążałem silnik wyższymi biegami... potem tylko pro forma leciuchno cofnąłem..spalanie nie wzrosło... osiągi owszem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gem dnia 16 Wrz 2009 20:31 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aras
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wroclaw Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Wrz 2009 17:30 Temat postu: |
|
|
dziś przyspieszyłem na max zapłon (ga16ds) i żadnych stuków niema , muszę jednak uczciwie się przyznać ze jeżdże tylko na lpg wiec nie wiem czy na benzynie zachowałby się nysiak tak samo kulturalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Wrz 2009 19:36 Temat postu: |
|
|
gem a ty na Pb95 śmigasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Wrz 2009 20:31 Temat postu: |
|
|
ustawienia, zabawa i próby przeciążenia robiłem na V-power 95... jak skończyłem zabawę, to zjechałem na stację i od tamtej pory 98 lub "więcej"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Wrz 2009 20:40 Temat postu: |
|
|
no, ciekawe tylko czy jak kiedyś zalejesz normalnego 95 to stuku nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Wrz 2009 7:58 Temat postu: |
|
|
1. skoro nie było podczas ustawiania i prób z zapłonem, a w baku zalane wówczas 95, to .....
2. a czemu miałbym zalać 95?? 98 sie kończy??
i tak mnie to nurtuję... co to jest normalne 95?? znaczy, że np z BP?? czy że mocno chrzczone??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Wrz 2009 12:21 Temat postu: |
|
|
1. aaa no to chyba że tak ja zrozumiałem że na Pb98 jakiś ustawiałeś
2. nooo booo.... eee... no to na trasie może nie być na stacji
a normalne Pb95 to normalne Pb95, nienormalne jest np. na LukOil albo na Wieś-Gas'ie jakimś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Sty 2010 17:20 Temat postu: |
|
|
witam. probowałem przyspieszyc zaplon i zrobilem jak w jednym z odpowiedzi i niestety ale chyba zrobilem spalanie stukowe... silnik chodzi inaczej niz zwykle powyzej 4 tys obrotow. robilem to na benzynie 98. aparat ustawilem do konca pozniej cofnolem o ok 3mm. nie wiem czy moze ja jestem przewrazliwiony czy faktycznie cos bylo nie tak. czy jest to mozliwe zeprzy tyle cofnieciu nadal wysteplowalo spalanie stukowe? czym sie to dokladnie objawia? pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Sty 2010 18:01 Temat postu: |
|
|
a było napisane, żeby ustawiać na PB95 i dopiero po ustawieniu na granicy stuku zalać 98 i śmigać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Sty 2010 18:54 Temat postu: |
|
|
wiem dlatego cofałem ponad 3mm a nie 2,5 jak pisano. czym objawia sie spalanie stukowe? moznaby przytoczyc jakies dokladniejsze informacje? czym grozi jazda na stuku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Sty 2010 20:12 Temat postu: |
|
|
"dźwięk jakby ktoś garść nakrętek wrzucił do środka silnika"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Sty 2010 1:27 Temat postu: |
|
|
wyraznie slyszalny ma sie rozumiec? moze jednak jestem przewrazliwiony.... a gdyby bylo wszystko ok tzn nie zalaczy sie spalanie stukowe dzwiek silnika sie nie zmieni? dodam iz obroty na jalowym wzrosly do ok 1,4k obr/min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mandhorm
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Sie 2010 23:04 Temat postu: |
|
|
dobra ja jezdze na lpg,samochod mi sie kreci o wiele lepiej na pb 95,przekrece sobie zaplon to wiadome ze na lpg bedzie lepiej sie krecil,na 95 bedzie stukowe wiec 98 zaleje.
czyli ogolnie odmuli mi lpg na czym mi nie zalezy a na 98 bedzie sie jeszcze lepiej krecil niz na 95 przed przekreceniem zaplonu?
jak sie "scigam" to i tak tylko na PB,na osiagach na LPG mi nie zalezy
mam ds'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|