Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13 Maj 2006 13:45 Temat postu: Przyspieszanie zapłonu |
|
|
Robil ktos to w Ga16de?
Czytalem na NKP ale jakos nie wiem gdzie mam szukac tego aparatu o ile przekrecic i jak to zrobic ??
POMOCY !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 13 Maj 2006 20:40 Temat postu: |
|
|
Ja to robiłem u siebie - w DS.
Poluzowujesz te dwie śrubki(klucz 12) i kręcisz w prawo do oporu, potem wracasz wg uznania.
Koniecznie zaznacz sobie jak było przed regulacją.Ja mam jakieś 2,5mm od stanu fabrycznego i po próbach tak jest najlepiej i nie trzeba bać się o spalanie stukowe.Musiałem wyregulować obroty jeszcze,bo się podniosły na jałowym.Przy wtrysku to on sobie sam powinien ustawić.
Efekt -czuć od 2000obr/min że jest silniejszy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damianos
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 13 Maj 2006 20:54 Temat postu: Re: pszyspieszanie zapłonu |
|
|
lukasz_lublin napisał: | Robil ktos to w Ga16de?
Czytalem na NKP ale jakos nie wiem gdzie mam szukac tego aparatu o ile przekrecic i jak to zrobic ??
POMOCY !!! |
Ja też nie znalazłem informacji gdzie jest to coś i jak wygląda. W SR20DE jest tak samo jak w Ga16de?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 13 Maj 2006 21:10 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: | ...
Musiałem wyregulować obroty jeszcze,bo się podniosły na jałowym.Przy wtrysku to on sobie sam powinien ustawić.... |
Panowie a czy przy wtrysku zaplonem nie steruje komputer?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 13 Maj 2006 21:54 Temat postu: |
|
|
GRZECHu napisał: | tarsar napisał: | ...
Musiałem wyregulować obroty jeszcze,bo się podniosły na jałowym.Przy wtrysku to on sobie sam powinien ustawić.... |
Panowie a czy przy wtrysku zaplonem nie steruje komputer? |
przekręcając aparat zapłonowy, po poluzowaniu śrub, dokładnie tak jak pisał tarsar, wyprzedzasz zapłon lub go cofasz, na wtrysku komputer sam dostosowuje się do wykonanych zmian, niby jak miałby sterować wyprzedzaniem zapłonu? nierozumiem.. :
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dami@79
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13 Maj 2006 23:54 Temat postu: Re: pszyspieszanie zapłonu |
|
|
damianos napisał: | lukasz_lublin napisał: | Robil ktos to w Ga16de?
Czytalem na NKP ale jakos nie wiem gdzie mam szukac tego aparatu o ile przekrecic i jak to zrobic ??
POMOCY !!! |
Ja też nie znalazłem informacji gdzie jest to coś i jak wygląda. W SR20DE jest tak samo jak w Ga16de? |
Aparat to jest to z czego wychodza kable na świece
Z tego co czytałem na NKP jezeli przyspieszysz zapłon to owszem poprawisz go w dolnym zakresie obrotów ale za to pogorszy sie w górnym więc nie wiem czy jest sens
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 14 Maj 2006 1:05 Temat postu: |
|
|
jesli tylko wdolnym zakresie to mi sie nie przyda. Ja tego auta urzywam 2-3 dni w tygodniu i jak sie dorwe... to mi trzeba cos z gora jeszcze zrobic.
dami@79 moze wiesz kto za wmiare rozsadna stawke podja by sie w Lublinie stworzenie kolektora 4-2-1 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 14 Maj 2006 2:06 Temat postu: |
|
|
Przy wyższych obrotach (od 4t) jest bez zmian,trzeba tylko to ustawić z głową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damianos
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 15 Maj 2006 14:37 Temat postu: Re: pszyspieszanie zapłonu |
|
|
dami@79 napisał: | damianos napisał: | lukasz_lublin napisał: | Robil ktos to w Ga16de?
Czytalem na NKP ale jakos nie wiem gdzie mam szukac tego aparatu o ile przekrecic i jak to zrobic ??
POMOCY !!! |
Ja też nie znalazłem informacji gdzie jest to coś i jak wygląda. W SR20DE jest tak samo jak w Ga16de? |
Aparat to jest to z czego wychodza kable na świece
Z tego co czytałem na NKP jezeli przyspieszysz zapłon to owszem poprawisz go w dolnym zakresie obrotów ale za to pogorszy sie w górnym więc nie wiem czy jest sens  |
Dzięki, no to teraz będzie łatwiej mi znaleźć
jak dam radę z tym to wrzuce zdjęcia gdzie to jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hermik
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: łódź
|
Wysłany: 01 Cze 2006 10:41 Temat postu: |
|
|
No i? Jakies postepy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01 Cze 2006 14:07 Temat postu: |
|
|
Takie postepy ze niezdazylem zweryfikowac bo uszczelniacze wywaliło, ale to nie tego wina. Na pewno lepiej. Zrobilem kilka prob i zostalo tak z 5mm do przodu w poruwnaniu z poczatkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Wrz 2009 19:36 Temat postu: |
|
|
odkopię trochę temat.
Sam ostatnio coś zacząłem kombinować z autkiem, kasa na BLOS wciąż się zbiera więc postanowiłem poszukać innego sposobu na lekkie odmulenie auta.
Ponoć przy LPG zapłon daje sporo, szczególnie w niższym zakresie obrotów; LPG mając sporo oktanów pozwala na przyśpieszenie zapłonu do wartości niedostępnych dla Pb, mógłby ktoś to zweryfikować?
(nadmienię iż mam GA16DS z LPG na mikserze z lambdą)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Wrz 2009 20:10 Temat postu: |
|
|
Może nie tyle niedostępnych ale wartości lepszych niż benzyna(95) bo zapłon tak czy siak musisz ustawić pod benzynę 98 bo jeśli chcesz sie bawić w przyśpieszanie to taką powinieneś lać bo przecież odpalasz go na benzynie a nie gazie.Na NKP jest fotka chyba jak w ds-ie jest prawidłowo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawel18PL dnia 09 Wrz 2009 20:10 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Wrz 2009 20:29 Temat postu: |
|
|
palę na gazie gaźnik panie kolego, a przełączać mi się nie kce ciągle. A fot ni ma z DSa, przeglądałem topic właśnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 09 Wrz 2009 20:30 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Wrz 2009 20:33 Temat postu: |
|
|
Więc metoda prób i błędów odkręcasz aparat i kręcisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|