|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MadziaQDI
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Sie 2009 2:02 Temat postu: |
|
|
W końcu znalazłam dobrego mechanika tylko termin ma dość odległy aby naprawić furę ale poczekam bo czuje że warto tylko spojrzał na silnik i od razu powiedział że to na 99% przepływomierz o krótkiej nazwie HITACHI powiedział że taki nowy(tylko oryginał) kosztuje ok. 3000zl. ale można upolować taki używany tylko nigdy nie daje to gwarancji że będzie działać dobrze (czyli jak z prawie każdą używaną rzeczą) tak więc trochę poszukałam i znalazłam taki przepływomierz z tą rurą która idzie do przepustnicy zamówiłam i czekam koleś który mi to sprzedał daje gwarancje miesięczną na to że wszystko jest oki tak wiec czekam niecierpliwie na efekt po wymianie. Dodam tylko że ten sam mechanik powiedział że jeśli to nie przepływomierz to bardzo możliwe że któryś wtrysk tak więc prawdopodobnie mam walnięty przepływomierz lub wtrysk, tan sam mechanik którym jestem pozytywnie zaskoczona posiadał kiedyś autko z takim samym silnikiem i miał ten sam problem tak więc może mieć racje ale to wszystko się jeszcze okaże. Zaraz po wizycie u tego mechanika napisze co i jak bo może ktoś kiedyś będzie miał podobny problem z autkiem więc może mu to w czymś pomoże Kolego red_shogun bardzo dziękuje za cenne wskazówki dzięki Twoim radom potrafiłam się odnaleźć w tym swoim problemie z silnikiem, podejrzewam że gdyby nie Ty to do tej pory nie wiedziałabym gdzie się co znajduje w autku a dzięki Tobie jestem bogatsza o wartościową wiedzę mechaniczną
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MadziaQDI dnia 20 Sie 2009 2:06 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Sie 2009 15:56 Temat postu: |
|
|
MadziaQDI napisał: | W końcu znalazłam dobrego mechanika tylko termin ma dość odległy aby naprawić furę ale poczekam bo czuje że warto tylko spojrzał na silnik i od razu powiedział że to na 99% przepływomierz o krótkiej nazwie HITACHI powiedział że taki nowy(tylko oryginał) kosztuje ok. 3000zl. ale można upolować taki używany tylko nigdy nie daje to gwarancji że będzie działać dobrze (czyli jak z prawie każdą używaną rzeczą) tak więc trochę poszukałam i znalazłam taki przepływomierz z tą rurą która idzie do przepustnicy zamówiłam i czekam koleś który mi to sprzedał daje gwarancje miesięczną na to że wszystko jest oki tak wiec czekam niecierpliwie na efekt po wymianie. Dodam tylko że ten sam mechanik powiedział że jeśli to nie przepływomierz to bardzo możliwe że któryś wtrysk tak więc prawdopodobnie mam walnięty przepływomierz lub wtrysk, tan sam mechanik którym jestem pozytywnie zaskoczona posiadał kiedyś autko z takim samym silnikiem i miał ten sam problem tak więc może mieć racje ale to wszystko się jeszcze okaże. Zaraz po wizycie u tego mechanika napisze co i jak bo może ktoś kiedyś będzie miał podobny problem z autkiem więc może mu to w czymś pomoże Kolego red_shogun bardzo dziękuje za cenne wskazówki dzięki Twoim radom potrafiłam się odnaleźć w tym swoim problemie z silnikiem, podejrzewam że gdyby nie Ty to do tej pory nie wiedziałabym gdzie się co znajduje w autku a dzięki Tobie jestem bogatsza o wartościową wiedzę mechaniczną |
Nie ma za co i dziękuję za miłe słowa. Ja jednak zawsze wychodzę z założenia żeby nie chwalić dnia przed zachodem słońca Jak już wspominałem sam przepływomierz dość rzadko pada, no ale skoro diagnoza tego mechanika jest właśnie taka, to cóż nie pozostaje nic innego jak mu zaufać co niniejszym uczyniłaś (w końcu to on oglądał Twoją furkę w realu, a nie my). Skoro już zamówiłaś ten przepływomierz to dla ścisłości ma to być Hitachi AFH50-06 22680 53J00 (latał w setce gti, sunnym N14 gti, 200sx, primerze p10, infiniti g20 i kij wie w czym jeszcze ).
PS.
z tym padniętym wtryskiem to nie wiem jak Ty, ale ja bym u siebie zauważył jak by mi troszkę mocy nagle zaczęło brakować No a z tego co zrozumiałem Twój problem dotyczy tylko nierównej pracy silnika na biegu jałowym, no ale co ja mogę gdybać nie widząc na oczy auta.
Trzymam kciuki za trafną diagnozę z przepływką i oby ta nowa-używana była ok i rozwiązała Twój problem.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MadziaQDI
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Sie 2009 21:09 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: |
z tym padniętym wtryskiem to nie wiem jak Ty, ale ja bym u siebie zauważył jak by mi troszkę mocy nagle zaczęło brakować
Pozdrawiam. |
Z tą mocą to w sumie sama nie wiem bo teoretycznie ta seteczka jest mocniejsza od mojej poprzedniej 1.6 i to potrafię wyczuć ale czy ta moc jest taka jak być powinna to nie wiem bo brak mi porównania z innym dwulitrowym silniczkiem, natomiast te drgania mam odkąd go kupiłam tak więc nie wiem jak tak naprawdę powinno być mocne to moje autko
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MadziaQDI dnia 20 Sie 2009 21:12 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|