Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Cze 2012 23:37 Temat postu: [K] silnik ga16de NVCS |
|
|
kupie silnik ga16de NVCS na zmiennych fazach rozrzadu,wraz z kolektorem dolotowym,przeplywomierzem oraz wiazka silnika.
wiem ze rzadko spotykany ale moze u kogos w pobliskim szrocie jest jakis 100nx/sentra/serena z takim silnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
najs
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Cze 2012 6:06 Temat postu: |
|
|
ten silnik to żadna rewelacja, nie są to zmienne fazy tylko pseudo zmienna faza i to na tylko jednym wałku, szczerze wolałbym kłaść SR'a niż się babrać z NVCS'em w setce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Cze 2012 11:37 Temat postu: |
|
|
wiem ze szalu ten motor nie robi.konkret faza to VE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
najs
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Cze 2012 18:28 Temat postu: |
|
|
ja też kminiłem temat tego NVCS, nawet żeby z niego klamoty poprzedkładać do swojego bo to by wyszło jednak taniej niż 2.0 ale szczerze nie ma sensu
pakuj 2.0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Cze 2012 23:19 Temat postu: |
|
|
nie dla mnie 2.0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Cze 2012 5:42 Temat postu: |
|
|
NVCS ma 120 koni w seri zrobiony lekko ma ich juz 130 a mocniej podlubac i te 140 osiagalne. Przy tym ten silnik ma mega przewage nad sr20 bo jest LZEJSZY. Moim zdaniem setka podlubana ga16 duzo lepiej sobie radzi niz sr20de w serii Jezdzilem posiadalem kazda i na zakretach te 1.6 robi robote a 2.0 jest zbyt ciezkie. Osobiscie zaluje ze mam sr20de wolalbym NVCS'a a jakby ktos se chcial poczytac konkrety Macgyver na nissanzone ma micre z taka motorownia i powiem tyle jezdzilem tym i to zapitala konkret.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Cze 2012 6:25 Temat postu: |
|
|
sebolMKS nie ma juz takowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
najs
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Cze 2012 6:59 Temat postu: |
|
|
tak wiem że Mac ma taką, też się jej mocno przyjrzałem, ale różnica między 1.6 NVCS nawet pogrzebanym a seryjnym 2.0 jest i tak spora, przede wszystkim 2.0 to 2.0 a nie 1.6 czyli 0.4 litra pojemności więcej, więcej niuta na dole i przyjemniejsza jazda na codzień
a z tą wagą bym tak nie przesadzał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
icek
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Cze 2012 19:10 Temat postu: |
|
|
dwie sentry sa za podajże 900 zl na allegro i z tym silnikiem,sam chcialem jedna kupić i zaczac grzebać no ale jednak widze ze już GTi można dorwać na dawce albo i same graty do przekladki,dlatego szukam sam setki na dawce z SR ką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Cze 2012 22:13 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
no jest sentra. w tytule 2.0,dalej pisze ze 1,5 a jest 1,6... za 699zl tak jak pisze auto zdekompletowane bo silnik jest wystawiony na innej aukcji.
[link widoczny dla zalogowanych]
2.0 zupelnie mnie nie interesuje. NVCS jest na tyle oryginalnym silnikiem ze chcialbym go miec pod maska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
alfabox
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Cze 2012 17:29 Temat postu: |
|
|
blackhonda6 napisał: |
NVCS jest na tyle oryginalnym silnikiem ze chcialbym go miec pod maska. |
Też się na niego czaiłem ale trochę daleko żeby jechać.A w ciemno kupować to lipa.Przeważnie sentry są na południu bo górale wracając z USA zabierali na mienie przesiedleńcze lub sprowadzali dla rodziny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Cze 2012 14:19 Temat postu: |
|
|
nvcs od zwyklego De rózni się osprzętem wystrczy dorwać osprzet i te 130 Km na luzaku będzie w ga16de i powinno to juz ladnie latać do tego ok 160-170 Nm i myslę ze bylo by naprawde spoko
czemu nikt nie turbi w PL ga16de ???
sorki za OT
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nismojoe dnia 30 Cze 2012 14:19 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
alfabox
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Cze 2012 16:48 Temat postu: |
|
|
nismojoe napisał: | nvcs od zwyklego De rózni się osprzętem wystrczy dorwać osprzet i te 130 Km na luzaku będzie w ga16de i powinno to juz ladnie latać do tego ok 160-170 Nm i myslę ze bylo by naprawde spoko
czemu nikt nie turbi w PL ga16de ???
sorki za OT
|
Nie tylko osprzętem,jest inna głowica ,ponadto w bloku jest dodatkowy kanał olejowy do sterowania fazami.
Czemu nie turbią,ponieważ ciężko dorwać u nas kity do zakuwania teko silnika.Można oczywiście z USA targać ,ale koszty są dosyć spore.
Dlatego jeśli już to każdy woli swap na SR20.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Cze 2012 21:50 Temat postu: |
|
|
zawsze mozna latac na soft turbo bez zakuwania,miec ok 140-150 konikow z ga16de wydajac worek kasy lub miec tyle samo mocy z sr20de po malych modach i tak samo malych kosztach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Lip 2012 11:16 Temat postu: |
|
|
sr20de mozna miec w seri 150 km w takiej primerze jak mam jest taki silnik ze w seri ma te 150 km.
Silnik nvcs rozni sie tylko gora dol jest ten sam jak w VE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|