|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyLDZ
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Lut 2017 12:38 Temat postu: NISSAN MICRA K10 swap na 1.6, gwint itepe. :) |
|
|
Siemano. Napiszę to, co większość z Was już wie. Autko znane i lubiane. FOTY W TEMACIE I NA DOLE!
Polecam przeczytać/przejrzeć temat poświęcony małej: [link widoczny dla zalogowanych]
MODEL: Nissan Micra K10 rok prod. 1992, pierwsza rejestracja 1993, w kraju od 12.2005
SILNIK: GA16DE (wtrysk), silnik pochodzi z Sunnego rok prod. 1993, wałki DS, kolektor 73C, zewnętrzna pompa paliwa z Mercedesa 2.3, przewody paliwowe częściowo elastyczne w oplocie, reszta na złączkach z stosowanych w ciężarówkach, olej Motul 300V 15W50,
UKŁAD DOLOTOWY: stożek Fujita z druciarskim doprowadzeniem zimnego powietrza.
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1, przelot fi50mm, tłumik końcowy przelotowy WM Sport.
UKŁAD NAPĘDOWY: seria z Sunnego, półosie robione na wymiar przez Motomax
UKŁAD HAMULCOWY: pompa, zaciski, klocki z Sunnego 1,6, przewody w oplocie, nowe przewody miedziane, z tyłu korektory hamowania z Corsy C.
ZAWIESZENIE: przód: gwint z Golfa 3 Bilstein gruba laga/H&R, regulowana rozpórka, komplet poliuretanów, tył: stała rozpórka, komplet poliuretanów, sprężyny MTS-35 dodatkowo obniżone i utwardzone przez kowala, amortyzatory Sachs gazowe.
CAR-AUDIO: brak.
ŚRODEK: kompletne wybebeszenie, jedyne co zostało to koło zapasowe, boczki z przodu, kokpit i dwa fotele z K10 Super S, kierownica chińczyk prawie jak Momo - nieco mniejsza i dużo wygodniejsza od standardowej, akumulator w tylnym prawym rogu auta.
WAGA: ok. 750kg
MOC: 110KM/154Nm
OSIĄGI: coś koło 7-7.5/100km/h
OC do 18.12.2017r Przegląd do 12.05.2016r
I teraz tak, lecimy z wadami, nie mam zamiaru nic ukrywać.
1. Bierze olej. Nie wiem do końca ile, bo w tym sezonie zrobiłem nią z 600-700km i nie musiałem dolewać.
2. Jadąc powiedzmy na 5 z prędkością uznajmy 65km/h CZASAMI zdarzy się w momencie wciśnięcia gazu w podłogę, aby coś spokojnie wyprzedzić auto nie chce jechać. Na niższym biegu też się czasem zdarza. Redukcja i opór pomaga.
3. Możnaby pomyśleć o wspawaniu nowej flanszy do kolektora wydechowego, bo jest nieszczelność.
I to chyba na tyle. Pytać, powiem wszystko co wiem, bo może o czymś zapomniałem.
Teraz plusy
Jak silnik jebnie to wystarczy zakup następnego za 300zł, przełożenie wałków z tego i -=cenzura=- dalej.
Mała zwraca na siebie uwagę. Oj zwraca. Głośno, sztywno, szybko.
Nie wiem czy jest w PL Micra K10 z mniejszą ilością rdzy od tej, szczególnie, że jest w moim wieku. Wszystko widać na fotach.
Bezwypadkowa, nienaprawiana buda.
Dla tych co nie znają auta na koniec dodam tylko, że to auto-zabawka. Z Micry tak naprawdę została tylko buda i wnętrze, więc rzeźba konkret i czasem trzeba coś zrobić/poprawić. ALE WARTO!
[link widoczny dla zalogowanych]
CENA: 3000zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MlodyLDZ
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Mar 2017 12:58 Temat postu: |
|
|
Up.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|