|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Mar 2019 14:42 Temat postu: sprzedam 100NX SR20DE ITB |
|
|
Hej
Niestety po prawie 10latach nadszedł ten moment kiedy myślę o sprzedaży mojej setki :/
Poniżej krótki spec
Model : 100NX 1993 rok (GA16DS) buda po blacharce(wszystko robione na NOVOLu) zdrowa . ( do” zrobienia” tylna reperaturka , pękła szpachla i postanowiłem to zedrzeć i zabezpieczyć ) delikatny wykwit na tylnej klapie w okolicy szyby . Budy ma przebieg 230kkm , bezwypadkowa bez stłuczkowa . Ważne OC na pół roku
Silnik : Swap na SR20DE z p10eGT , silnik kompletnie uszczelniony , po obróbce głowicy u poprzedniego właściciela (shadows) , podkładka pod filtr oleju , sportowa aluminiowa chłodnica wody 50mm , nowa pompa wody Assin , nowy termostat , nowa OEM miska olejowa
Układ dolotowy : ITB z Pulsara GTiR , reszta dolotu oryginalne Apexi Power Flow 70mm , łączniki sylikonowe D1spec , opaski T clamp , wtryskiwacze 370cc
Układ paliwowy : kompletnie nowy układ z tekelanu , szybkozłączki , pompa paliwa z GTI (przydała by się jakaś wydajniejsza) filtr o zwiększonym przepływie
Układ wydechowy : Kolektor wydechowy JVT racing , reszta to przelot ze stali nierdzewnej 2,5” , wydech końcowy OBX racing
Elektornika : Dodatkowe zegary Defi , ciśnienie oleju , temperatura oleju oraz temperatura cieczy chłodzącej , główny wyłącznik prądu , ecu master DET 3 , Apexi RSM (Rev Speed meter) , akumulator w bagażniku
Układ napędowy : skrzynia biegów krótka z primery p10eGT nowy olej motul gear 300V
Zawieszenie : Nowe zawieszenie gwintowane ISC w wersji racing ze sprężynami F8 i R6 regulacja twardości , odbicia , dobicia wyskości , napięcia wstępnego sprężyny , przednie pillowbary , przednia rozpórka kielichów CUSCO , z tyłu C pil lar i 4 punktowa rozpórka , całe zawieszenie złożone od podstaw na żółtych poliuretanach StrongFlex , odnowione wahacze , Sworznie TRW , Drązki kierownicze i końcówki drążków kierowniczych TRW , Stabilizator przedni 29mm i tylny 15mm + łączniki ISC racing
Układ hamulcowy : Zaciski przednie dwu tłoczkowe EVO III 280mm (klocki EBC Green + sportowe tarcze ) , zaciski tylne z almery GTi 258mm (klocki DS. performance , tarcze Mtec Brakes performance kraking) cały układ miedziany ,Hydrauliczny ręczny JR spec( custom aluminiowe mocowanie) , regulator siły hamowania Wilwood( custom aluminiowe mocowanie) , Serwo oraz pompa z Nissana 350z , tylne przewody w oplocie HEL PERFORMANCE , przednie również w oplocie robione na zamówienie .
BodyKit : pełny GTi , dodatkowo maska z wylotem NIsmo Vent , tylny spoiler odlew APR z regulowanym kątem natarcia i trzema parami bocznych carbonowych skrzydełek(dokładam do samochodu) , koła Ronal o wadze 4kg + przednie slicki fedral 220/50(do dojechania) tylne opony semislick RegalRacer
Środek : wydmuszka , fotel kubełkowy Mirco + pasy takata i poduszki takata , dodatkowe zegary na desce , oryginalna gałka zmiany biegów NISMO , kierownica MoMO v35 +naba i QR , duże panoramiczne lusterko wsteczne
Chyba tyle jeśli chodzi o spec , na pewno o dużej ilości rzeczy zapomniałem bo wszystkiego nie sposób spamiętać a było tego naprawdę bardzo dużo. Modyfikacje takie jak, układ paliwowy , układ hamulcowy , całe zawieszenie (gwint , gumy Poli, kocówki drążki , sworznie) uszczelnienie silnika itd. Ma przebieg 0KM , tak ZERO KILOMETRÓW . Samochód należy wystroić , to chce zostawić już przyszłemu właścicielowi (polecę stroiciela który zna się na rzeczy ) Dla konkretnie zainteresowanego dokładam drugi silnik .
W razie pytań zapraszam na PW bądź do kontaktu telefonicznego 506-411-780.
Cena 14,500zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|