Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Paź 2010 21:10 Temat postu: GA16[DS-->DE] |
|
|
Witam. wszyscy tu piszą o zaletach wielopunktowego wtrysku nad gaźnikiem itp... jestem laikiem w tej dziedzinie i jeżeli to nie ma sensu to proszę o konkretne uzasadnienie. ale do rzeczy- czy jest możliwość przeróbki silnika GA16DS na wtrysk? co będzie potrzebne (najlepiej lista wszystkich podzespołów)? jak się to będzie miało cenowo? pozdrawiam, Moryc7
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moryc7 dnia 05 Paź 2010 21:37 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Paź 2010 21:33 Temat postu: |
|
|
napewno na wstepie nie oplaci się taka przerobka... zmienic trzeba całą góre silnika oraz jego osprzet tzn wiazka i sterowanie...
z tego co mi się wydaje wtrysk mniej pali, jest mniej problemowy( rozregulowany gaźnik to same problemy)... a pozatym jest lepszy w kwestjii tuningu...
generalnie z tego co pamietam był gdzieś temat czym rozni się DS od DE...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Paź 2010 21:34 Temat postu: |
|
|
temat byl juz omawiany poszukaj troche,byly wymieniane elementy ktore sa potrzebne,ogolnie ponoc sie nie oplaca. w wielopunkcie jest wiecej mozliwosci modyfikacji/zwiekszenia mocy(kolektor ssacy,walki z ds,wtryski,wydajniejsza pompa paliwa itd w ds tego nie zrobisz) mysle tez ze DE sa mniej awaryjne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sirkomla
stary wyjadacz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Paź 2010 21:37 Temat postu: |
|
|
Heh, ja bynajmniej nie pisałem i raczej nie napiszę o wyższości wtrysku nad gaźnikiem. Generalnie uważam, że w gaźniku jest większy potencjał, tylko problem z tym, że trzeba się znać na jego ustawianiu, a tym bawić się niewielu umie. Sam z chęcią bym w swoim SR20 założył gaźnik. Nawet widziałem plany, jak przerobić (jaki gaźnik i co zmienić, ale niestety raczej mnie na to nie stać. Może w przyszłości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Paź 2010 21:57 Temat postu: |
|
|
do sr-a jeśli już to zamontowałbym całą baterię motocyklowych - np. z Bandita 1200, czy któregoś 1400, zwiększył dysze, odp. długi dolot. Całość jest jak najbardziej wykonalna, z tym że koszta są spore bo bez hamowni i szerokozakresowej sondy jest bez szans zeby max wyciągnąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sirkomla
stary wyjadacz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Paź 2010 12:12 Temat postu: |
|
|
ja widziałem plany i obliczenia z jakimś Weberem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DVD
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Paź 2010 20:57 Temat postu: |
|
|
Ja tam mam DS i jestesmy razem szczesliwi !
Ja go dobrze karmie i znosze jego grymasy,
a on mi w zamian daje do dyspozycji 108 KM i 144Nm.
Mysle, ze to dobry uklad jak na DS.
Pozdro dvd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Molossus
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Paź 2010 13:10 Temat postu: |
|
|
DVD napisał: | Ja tam mam DS i jestesmy razem szczesliwi !
Ja go dobrze karmie i znosze jego grymasy,
a on mi w zamian daje do dyspozycji 108 KM i 144Nm.
Mysle, ze to dobry uklad jak na DS.
Pozdro dvd |
Ile Ci pali takie cudo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DVD
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Paź 2010 17:44 Temat postu: |
|
|
Pali tyle ile wleje
Generalnie miasto :
- ligtht ( bardzo delikatna jazda ) okolo 10 l.
- normal ( czyli zawsze pierwszy ze swiatel, a reszta w miare lajtowo do 6000rpm ) okolo 12 l.
- power ( ten tryb sa w stanie opisac tylko miejscowi policjanci i ludzie, ktorzy znaja mnie i auto ) do 15 l.
Trasa - ( normal - czyt. wyzej ) - 6,5 l.
Od 1,5 roku nissan stal sie drugim autem i nie jest juz dupowozem do poruszania sie na codzien. Z tego tytulu korzystamy z trybu normal, okazjonalnie lub przy hustawkach nastroju power .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 14 Paź 2010 18:11 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ktoś byłby chętny to mam cały osprzęt potrzebny, żeby z gaźnika zrobić wtrysk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartik
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Sty 2011 22:00 Temat postu: Swap DS => DE |
|
|
witam, mam nadzieję, że to jest odpowiedni temat do rozwiązania mojego problemu Tak, więc zaczynając od poczatku, przez splot różnych zdarzeń i moją głupotę (pożyczyłem auto) mam uszkodzony silnik (GA16DS), remont jest raczej nie opłacalny, więc pozostaje jego wymiana... I tutaj pojawia się moje pytanie: jakie problemy niesie za sobą wymiana silnika za DS na DE? Czy to jest opłacalne, czy to jest równie problematyczne jak swap na 2.0? Dodam, że podmiana na DE pasowałaby mi również z powodu planowanego założenia LPG.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartik dnia 15 Sty 2011 22:02 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Sty 2011 22:47 Temat postu: |
|
|
Dużo roboty - wiązka, koputer, sam silnik, bak, pompa paliwa, krzynka biegów/impulsator do licznika, . Z DSa chyba podobna ilość pracy zrobić DE albo 2.0. Najlepiej niech się wypowiedzą te osoby które taką operację przeprowadziły, np. Challenger (u niego to nawet na DE+T). Generalnie wystarczy poszperać na forum i byś znalazł o tym już tematy zakładane. Leń?
Do GA16DE najlepiej zakładaj instalkę na sekwencji, te z mikserem ucinają powera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartik
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Sty 2011 23:04 Temat postu: |
|
|
Dosyć długo szukałem bardziej odpowiedniego tematu i nie znalazłem .
Właściwie z twojej wypowiedzi juź wiem wszystko, co chciałem wiedzieć (generalnie jest to nie opłacalne), teraz będe szukał DS-a, a w przyszłości uważał komu pozyczam auto :/.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Sty 2011 0:21 Temat postu: |
|
|
bartik napisał: | Dosyć długo szukałem bardziej odpowiedniego tematu i nie znalazłem .
Właściwie z twojej wypowiedzi juź wiem wszystko, co chciałem wiedzieć (generalnie jest to nie opłacalne), teraz będe szukał DS-a, a w przyszłości uważał komu pozyczam auto :/. |
niech ten co Ci zajechał auto wramach przeprosin zasponsoruje SR'ke pod maske i juz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Sty 2011 14:43 Temat postu: |
|
|
Bartik a co uleglo uszkodzeniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|