Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Gru 2009 13:44 Temat postu: |
|
|
Dzięki dulus za informacje. Niestety u mnie w mieście nie znajdę żadnego speca od gaźników...tym bardziej japońskiego.., a nie wiesz czy regulował tylko skład mieszanki z tyłu gaźnika i jałowy czy coś jeszcze?.. bo w gaźniku który mam luzem ta śruba jest widoczna, a w tym co w samochodzie jest zaślepiona i trzeba to przewiercić małym wiertłem żeby dostać się do tej śruby i raczej będę musiał go zdemontować żeby to jakoś zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dulus
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Gru 2009 23:36 Temat postu: |
|
|
hmm w sumie nawet nie sprawdzałem ale wydaje mi się ze raczej na bank nie regulował składu mieszanki. Zresztą on to robił w domowym garażu u siebie i wątpie zeby miał tam analizator spalin:P jak bede miał chwile to zerkne żeby sie upewnic i dam znac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Gru 2009 17:40 Temat postu: |
|
|
Dobra, niestety nie posłuchałem waszych rad żeby samemu nie rozbierać, rozebrałem, wyczyściłem, założyłem i powiem że elegancko... teraz mogę ruszyć z 1000-1500obr., wcześniej niewykonalne(min, 2000,2500obr.) i ogólnie obroty i wszystko w normie....cieszyłem się 3 dni....aż dziś zatankowałem na pewnej nieznanej stacji za 60zł...zrobiłem ze 2km i wjeżdżając na parking zgasł...odpalam...znów zgasł i niestety tak już zostało...zero wolnych obrotów...Czyli jakieś chrzczone paliwo...kupiłem i zalałem czerwony STP no i niestety na nic.... gaśnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruby
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13 Gru 2009 9:55 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy Ci podciśnienie przy ssącym nie spadło, a dokładniej za gaźnikiem jest trojniczek z podciśnieniami. pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Gru 2009 14:05 Temat postu: |
|
|
Sprawdzałem, nawet wymieniłem te wężyki na nowe wszystko ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Gru 2009 16:23 Temat postu: |
|
|
proponuje zaczac juz szukac NOWEGO GAZNIKA:) przyda ci sie o ile chcesz autem jezdzic jak na sylikonie to zrobiles to bena go wyplukala:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Gru 2009 21:24 Temat postu: |
|
|
Nie zrobiłem tego na sylikonie tylko na starej uszczelce która była w bardzo dobrym stanie, po skręceniu i odpaleniu sprawdziłem szczelność i wszystko wskazywało że nie ma najmniejszego wycieku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruby
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13 Gru 2009 21:45 Temat postu: |
|
|
a jaki sylikon dales?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Gru 2009 4:54 Temat postu: |
|
|
gruby napisał: | a jaki sylikon dales? |
damian116 napisał: | Nie zrobiłem tego na sylikonie tylko na starej uszczelce |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Melron
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płońsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Gru 2009 14:35 Temat postu: |
|
|
pytaliscie co zrobilem zle:
uzylem starej uszczelki wewnatrz gaznika... duzo lepszym rozwiazaniem okazalo sie uzycie silikonu wysokotemperaturowego (czerwonego) ktory wbrew opiniom nie jest az podatny na dzialanie benzyny jakby sie wydawalo - sprawdzane na roznych gaznikach przez moich znajomych a osobiscie wykonywalem "uszczelki" silikonem przy garbusie.
BTW - nie wazne przy jakim samochodzie uszczelka byla robiona z silikonu - benzyna jest taka sama...
efekt mojego bledu to calkowicie zapchana jedna z dysz kawalkiem STAREJ USZCZELKI ktory sie odlamal po zlozeniu gaznika.
a'propos sruby z tylu gaznika to jesli mysle o tym samym to jest to sruba naciagajaca linke gazu wiec nie sadze zeby byla odpowiedzialna wylacznie za ilosc benzyny (tylko ilosc calej mieszanki). Ostatnio przyjrzalem sie dokladniej i zobaczylem srube po lewej o ktorej bylo gdzies wspominane... wygladalo ze jtez jest za to odpowiedzialna tylko "opierajaca sie" na termostacie (tak mi sie wydaje). Ruszylem ja i... teraz cos innego mi siadlo bo WCALE mi ssania nie zalacza i mam stanowczo za bogata mieszanke (wszystkie przewody podcisnienia mam wymienione) ...
chyba bede musial caly gaznik kupic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Gru 2009 17:25 Temat postu: |
|
|
Kurde już nie wiem co z tym samochodem robić chyba na złom oddam teraz w ogóle odpalić nie chce, ustawiłem jałowy na 1500 odpaliłem chodził sobie i wyszedłem porozmawiać z kolegą..a on w międzyczasie zgasł, zostawiłem go nie odpalałem i za jakieś 2 min próbowałem i nic, raz odpalił puściłem gaz i zgasł..i dalej nie chce, tyle kręciłem że nówka akumulator mi się skończył qrwa nie mam pojęcia....paliwo chyba nie dochodzi bo wciskałem gaz w podłogę z pół godziny a świece suche
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aras
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wroclaw Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Gru 2009 18:10 Temat postu: |
|
|
to pytanie bedzie z tych glupszych wiec z gory przepraszam jak cie uraze ale czy deptales ten gaz pol godziny z wlaczona stacyjka ? - chodzi mi o to ze w elektronicznym gazniku napewno jest jakis elektrozaworek ktory odcina paliko po wylaczeniu stacyjki , a z madrzejszej podopowiedzi to sproboj odlaczyc przewod paliwowy od gaznika i wcisnac go do jakiejs pustej buteleczki poczym zakrecic silnikiem - zobaczysz wtedy czy czasem twoja pompa paliwa nie umiera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Gru 2009 21:03 Temat postu: |
|
|
Heh...trochę przesadziłem z tym pół godziny, ale wciskałem gaz raz na włączonej a raz na wyłączonej ale szczerze na wyłączonej więcej razy..udało się teraz odpalić pojechałem trochę się poślizgać na śniegu i po otwarciu maski mam wrażenie ze silnik jest bardzo gorący aż czuć dziwny zapach...(a nie gazowałem go ostro i wskaźnik na środku więc teoretycznie ok )...a pompa paliwa to już z zewnątrz wygląda nieciekawie w sumie to profilaktycznie mógłbym ją wymienić bo nigdy nie wiadomo może w tym tkwi problem...a wymieniał ktoś pompę na nową oczywiście jaka jest cena..
Aha.. w ogóle to podczas kręcenia rozrusznikiem wciskałem gaz raz mocniej raz słabiej i niestety po dłuuuugim kręceniu załapywał, lub po krótkim przepchaniu lekko po mielił i zaraz z rozrusznika załapywał.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Gru 2009 22:01 Temat postu: |
|
|
Przypomniało mi się ze podczas kręcenia rozrusznikiem w pewnym momencie zaczyna migać kontrolka od oleju trochę jakby w rytm rozrusznika....i już głośno słychać łańcuch rozrządu.. ale tylko pod obciążeniem...jak podczas jazdy otworze okno od pasażera to jakbym faktycznie łańcuch za sobą ciągnął ale rozrządem się zajmę jak się uporam z obrotami i paleniem...no chyba że przez rozciągnięty łańcuch te cyrki...;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Gru 2009 15:23 Temat postu: |
|
|
Panowie czy w naszych gaźnikach są gdzieś słynne membrany ?, bo nie okręcałem dolnej części gaźnika, a w górnej nie było...?
Czy to możliwe że siadła mi pompka paliwa skoro jak wciskam gaz przy bezskutecznym kręceniu rozrusznikiem i bez też to świece zapłonowe są suchutkie...?
I czy po sprawdzeniu rezystancji przewodów zapłonowych powinno pokazywać ciągłość obwodu...lub tam jakąś rezystancje...? bo na na wszystkich mi pokazuje, ale na ostatnim(najdłuższy kabel) nic nie pokazuje...i do tego świeca okopcona...inaczej niż inne....jestem na etapie wymiany kabli, kopułki, palca rozdzielacza i pompy paliwa.... i zobaczymy co z tego wyjdzie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez damian116 dnia 19 Gru 2009 23:38 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|