Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 01 Sty 2011 19:34 Temat postu: |
|
|
Tak, ale jak już pisałem wyżej wszystko jest ok, tylko że jak wyłączy sie szybko ssanie to obroty są niskie, a ma może ktoś sprzedać tanio wskaźnik AFR ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 01 Sty 2011 22:20 Temat postu: |
|
|
Aha w porządku posprawdzaj dźwigienki w około gaźnika może poprostu się coś zaczepia bo zostało skrzywione i ssanie ci odblokowuje, mi ssanie trzyma nawet jak ruszam tyle ile mu potrzeba,tzn.przejadę z 1km i się wyłącza lub postoję z 2-3min,dodam że wcześniej miałem tak że na osi ssania i tuż za nim w stronę kabiny są śrubki,jedna na osi druga przy takiej dźwigience za,ja je dokręciłem i ssania nie miałem jeździłem tam jeden sezon i dopiero jesienią skapowałem poluzowałem je i ssanie mam na cacy(one muszą być lekko poluzowane tak żeby pewnie ten bimetal miał siłę poruszyć dźwigienkami lub tą klapką w gaźniku)
AFR szukaj na allegro czasami się trafi jak mi na licytacji i kupiłem go za połowę ceny niż nówki były ze 2lata temu za 80zł z przesyłką czasem można trafić okazję a myślę że to przydatne bo wiesz kiedy ci sonda pada albo kiedy zaczyna się dziać coś z gaźnikiem,tzn. za dużo paliwa lub powietrza w układzie a na wskaźniku wszystko widać taki bajer ale przydatny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 01 Sty 2011 22:26 Temat postu: |
|
|
No właśnie, kupie sobie taki AFR, nawet już namierzyłem , a ty masz zamontowany na stałe czy podłączasz w razie potrzeby ;] ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 01 Sty 2011 23:23 Temat postu: |
|
|
ja mam swój na stałe zajrzyj do mnie w dziale nasze samochody tam mam zdjęcie wskaźnika AFR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Sty 2011 17:59 Temat postu: |
|
|
ok. nawet fajnie to wygląda, a wiesz może co zrobić żeby szybciej schodził z obrotów, oprócz tego że wyregulować tłumik przepustnicy, który jest wyregulowany na minimum, a i tak wkurzaja mnie szrpnięcia przy zmianie biegu........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Sty 2011 18:41 Temat postu: |
|
|
Gdzie podłączałeś AFR do sondy ? - aż z pod maski ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Sty 2011 20:02 Temat postu: |
|
|
Możesz poszukać sygnału z sondy przy kompie - czyli zaraz za popielniczką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Sty 2011 22:08 Temat postu: |
|
|
Heh, no to chyba wole ciągnąć kabel z pod maski, niż szukać tego kompa....;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Sty 2011 18:09 Temat postu: |
|
|
tak dokładnie,sygnał do sondy mam podpięty pod maską to tylko jeden kabelek także przez jakąkolwiek dziurkę można przewlec, i zasilanie wziąłem z jak się nie mylę zielonego kabelka przy którym jak się kluczyk przekręci pojawia się zasilanie +12V a masę wiadomo gdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Sty 2011 21:54 Temat postu: |
|
|
Ok, podłącze zasilanie pod radio ;] , a jakie masz wskazania, bo podłączyłem na krótko, to na wolnych obrotach było na pomarańczowym, i jedna zielona, a jak przygazowałem to były ze 3 zielone...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Sty 2011 18:09 Temat postu: |
|
|
ogólnie jest tak przynajmniej u mnie:
czerwone uboga mieszanka
żółte optymalna
zielone bogata
wydaje mi się że powinna być na czerwonym na wolnych a na żółtym jak przygazujesz albo jedziesz,ale z drugiej strony to może ja coś nie tak myślę i ty masz dobrze a ja źle hehe,u mnie jak jadę świeci się jedna zielona czasami dochodzi do 3 jak puszczę gaz mam na czerwonym ,mówię cały czas o nagrzanym silniku bo tak jak ktoś wcześniej pisał na zimnym wskazuje sonda głupoty więc one się nie liczą,wydaje mi się że jadąc np.w okolicy 3tyś.obr/min powinno być w polu żółtym ja mam w zielonym a żółte się praktycznie podczas jazdy nie zapala i tak oto robię na 43l aż 300km heheh wcześniej zanim się rozregulował,po moim demontażu robiłem spokojnie 400km a nawet dochodziło do 450km także różnica jest makabryczna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Juzek198720 dnia 07 Sty 2011 18:09 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Sty 2011 18:24 Temat postu: |
|
|
Ok. zrobię jeszcze testy, ale tak w ogóle to na 40l robię prawie 400 km, w tym zawsze po ok. 10 min odśnieżania na ssaniu . - a regulowałem sam ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Sty 2011 21:38 Temat postu: |
|
|
A powiedzcie jak odpalają wasze ds-y, bo jak odpalam ciepłego to w miarę ok, ale jak chwile postoi, to odpalam i obroty ledwo się wdrapują na 500, a jak dodam gazu to ustawiają się na właściwe....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Sty 2011 22:22 Temat postu: |
|
|
U mnie od razu na +/- 950 obrotów. Jak ze ssaniem to oczywiście wyżej. W czasie jazdy ta wartość się nie zmienia, nawet kiedy przy 140 kmh wrzuca się na luz. Obroty opadają miarowo, lądują zawsze na tych 950.
Na gazie już trochę co innego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PittKF
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań< Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Sty 2011 22:56 Temat postu: |
|
|
u mnie przy -20st po odpaleniu obroty idą od razu na 1100, po 2 sek jest 1500, a po kolejnych 5sek gaśnie (chyba że przygazuję do 4000), po ponownym odpaleniu wszysto jest w normie czyli 1500. przy temp około 0st po odpaleniu od razu mam 1500rpm i tak trzyma aż się nagrzeje i przygazuje lekko. cały czas mowa o zimnym silniku, bo na ciepłym nie ma problemów czyli ok. 900rpm niezależnie od temp za oknem. LPG nie posiadam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|