Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
-=0zi=-
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Górnicza/Blackpool Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Lut 2010 14:24 Temat postu: Obroty w GA16DE |
|
|
Witam
Już od dłuższego czasu zastanawia mnie jakie obroty na biegu jałowym powinien mieć ten silnik. Odnoszę dziwne wrażenie, że mój ma za niskie bo przy wyłączonych odbiornikach prądu obroty mam na poziome 600-650 co powoduje wibracje na całym samochodzie, jak się zatrzymuję i wrzucam na luz obroty spadają poniżej 500 po czym po chwili z powrotem wskakują na 600-650. Jak mam włączone światła i nawiew na którąkolwiek pozycję obroty oscylują w granicach 700 i już nie czuć wibracji ale wydaje mi się, że tak być nie powinno. Ktoś się już może spotkał z takim problemem. Wiecie może jak to rozwiązać. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
paxon
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kłodzko Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Lut 2010 15:01 Temat postu: |
|
|
mam tak samo jak stoje wlacze np dmuchawe to oborty spadaja na 500 ale zaraz wracaja na 850, to jest normalne, ale jak wracaja jak nie to to nie jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarkos
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/ND/MW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Lut 2010 15:50 Temat postu: |
|
|
ja mam 1000-1200 i jest ok ale ponoć to wszystko reguluje sie gaznikiem czyszczenie i regulacja czyni cuda + zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
-=0zi=-
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Górnicza/Blackpool Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Lut 2010 1:01 Temat postu: |
|
|
Tylko że ja mam GA16DE z tego co mi się wydaje to raczej jest wtrysk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Lut 2010 10:00 Temat postu: |
|
|
GA16DE fabrycznie ma ustawione obroty na wolnych w okolicy 800, jak podepniesz Consula to będziesz widział jak obrotka przekłamuje na wolnych...
Powinieneś ustawić je tak by mniej wiecej na obrotomierzu było ciut poniżej 900...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Excallibur
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Lut 2010 13:29 Temat postu: |
|
|
Ja mam przy zimnym silniku 1000 moze cosik wiecej. jak rozgrzej sie stoji 800-900 i to jest optymalne ustawienie. jak masz na wtrysku to mozesz podkrecic mu powietrza to powinny skoczyc obroty. albo cos z zaplonem sprawdzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
-=0zi=-
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Górnicza/Blackpool Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Lut 2010 0:40 Temat postu: |
|
|
Świetnie, w takim razie już wiem co mogę zrobić co by podnieść obroty bo zaczyna mi to coraz więcej problemów sprawiać ale proszę powiedzcie mi jeszcze jak to mogę zrobić bo niestety jeszcze się tym nie bawiłem Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Excallibur
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Lut 2010 1:16 Temat postu: |
|
|
jak dobrze pamietam nazywa sie to silniczek krokowy, dokładnie ci nie powiem bo robilem to z jakas instrukcja ale jest tam taka srubeczkA i nia sie podkreca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
-=0zi=-
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Górnicza/Blackpool Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Lut 2010 15:07 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj ładny dość ciepły dzień więc postanowiłem się zabrać za regulacje obrotów... śrubkę znalazłem pokręciłem i na wolnych obrotach z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami włącznie z wentylatorem 850 przy włączonym wentylatorze 800 pierwsze wrażenia po przejechaniu się kawałek... lepiej ciągnie od dołu, wcześniej setka dostawała takiego dziwnego kopa dopiero przy 4 tysiącach teraz ciągnie równo, jeszcze tylko musze pojeździć coby sprawdzić czy obroty się utrzymają w tym przedziale i co najważniejsze czy spalanie się zmieni na + czy na - Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|